dadkristy94
Zainteresovan član
- Poruka
- 394
Zanimam se za fotografiju već oko tri godine. U početku sam koristila klasični porodični kompakt foto-aparat HP m22. Bio je to zaista solidan aparat u trenutku kada smo ga kupili i neko vreme je zadovoljavao moje potrebe. Međutim, vremenom počela je da me nervira nemogućnost manevrsanja opcijama kao što su fokus, optički zum, kontrola otvaranja- zatvaranja blende i znate već sve što ide uz to. Jednostavno došla sam do onog trenutka kada sam shvatila da mi treba nešto profesionalnije i da foto-aparat neću koristiti samo u svrhe izleta, ekskurzija i porodičnih okupljnja.
Da pređemo na stvar, već sam dovoljno udavila
ops:
Dakle, ono što mene prevashodno zanima je pejzažna fotografija, ali naravno kako sam početnik i ovo bi mi bio prvi profesionalni fotoaprat poželjno je što više mogućnosti (nikad se ne zna u kom smeru može krenuti stvar
) Dakle planirala sam kupovinu nekog dslra kao što je Nikon D40, D3000, D3100 , ali onda mi je drug predložio da kupim neki od Fujievih prosumer modela, recimo http://www.fotodiskont.rs/proizvodi/fujifilm-s4000-1322.html
Sada sam zbunjena. Sa jedne strane ne volim da kupiujem stvari koje "nisu ni tamo ni vamo",mislim tako nešto polu-polu, ali sa druge strane ti fotoaparati imaju širok raspon (kada je u pitanju objektiv) i kao takvi koštaju skoro duplo manje od slr nikona sa kit objektivom. Opet sa treće strane, jdnom kada se uzme prosumer nema više promene objektiva i to mi deluje nekako poražavajuće...
Mnogo bi mi značilo kada bi mi neko izneo još neke prednosti/mane dslr/priosumera, ili eventualno neka lična iskustva
Hvala unapred
Da pređemo na stvar, već sam dovoljno udavila

Dakle, ono što mene prevashodno zanima je pejzažna fotografija, ali naravno kako sam početnik i ovo bi mi bio prvi profesionalni fotoaprat poželjno je što više mogućnosti (nikad se ne zna u kom smeru može krenuti stvar