Predlozeno da studenti i penzioneri drze nastavu.

Немам ја ништа против да се и просветни радници боре за то ако је потребно.



Ја нпр. из реченог видим прва два проблема - посао ти је прекомерно психички заморан и нико га не цени. Држава мора обезбедити атмосферу у којој те нико неће психички ометати у образовном процесу, и спречити омаловажавање.

Мислим да није проблем да се направи списак проблематичких ствари, и да ће се већина просветних радника сложити око тога (нпр. 30 ставки шта иј највише оптерећује и омета да раде како треба) па да онда Министарство адресира те проблеме одговарајућим мерама у што краћем року.
Država stalno donosi neke zakone, pa ne primetih da su mi obezbedili takvu atmosferu, znači nešto drugo je problem. Adresiramo ih već 20 godina, izgleda da su promenili adresu jer ne reaguju.
 
Država stalno donosi neke zakone, pa ne primetih da su mi obezbedili takvu atmosferu, znači nešto drugo je problem. Adresiramo ih već 20 godina, izgleda da su promenili adresu jer ne reaguju.

Што се тиче тих закона које су доносили и који су уназадили образовни систем:

... тако што онај који је донео законе који су довели до тога добије отказ и можда заврши у затвору јер прави надрод лудим, и тако што донесемо прописе који омогуће номрално функционисање тог система.
 
Генерално може сваки спикер, али то о чему ти причаш није школа него Школски програм на ТВ. Неко напише сценарио, други одради анимацију, а ти читаш...

Сигурно има ствари у појединим предметима које могу тако да се пређу и то је онда лакши део школе, где треба да се учи уз забаву и опуштено. Рецимо поделиш децу на групе, па играју квиз знања из те области. И то је у реду, не треба цео дан да раде задатке из хемије или математике.

Други је проблем што ти који немаш искуства не можеш то да изведеш. Сети се себе кад си био гимназијалац, да је изашао наставник и оставио тебе да управљаш учионицом, коме би ти био ауторитет, ко би те слушао, радио шта ти кажеш или пак поштовао твоју арбитрацију око тога да ли је Миле на немој карти показао Одру или Вислу?

Посебна прича је како би неком објаснио нешто, одвојио битно од небитног, припремио тестове, оценио знање..

pa današnji nastavnici i jesu samo GOVORNICI, ništa više od toga.
zato i kažem da DANAŠNJU prosvetu može skoro pa svako da predaje...
 
pa današnji nastavnici i jesu samo GOVORNICI, ništa više od toga.
zato i kažem da DANAŠNJU prosvetu može skoro pa svako da predaje...

То је зато што деца седну, набубају матеиријал код куће, оду у школу, издекламују све шта су похранили на хард диск, и онда када добију заслужену двојку, плаче, драме и шаљу родитеље у школу, а који долазе да врше притисак да дете добије 5. Наравно, родитељ је преслишао своје дете, оно "све зна" и није му зашто наставник "мрзи његово дете", итд... За то сигурно нису криви наставници и професори.

Зато и имамо оволике гомиле Вуковаца, а докторе наука штанцујемо на 1000%
 
Poslednja izmena:
То је зато што деца седну, набубају матеиријал код куће, оду у школу, издекламују све шта су похранили на хард диск, и онда када добију заслужену двојку, плаче, драме и шаљу родитеље у школу, а који долазе да врше притисак да дете добије 5. Наравно, родитељ је преслишао своје дете, оно "све зна" и није му зашто наставник "мрзи његово дете", итд... За то сигурно нису криви наставници и професори.

Зато и имамо оволике гомиле Вуковаца, а докторе наука штанцујемо на 1000%

Деца су информисана и едукована (то је онај кретенски израз тоталне регресије)

Немају знања, то им је динамички, културно и искуствено прекомликовано,

А, Немају појма шта је то сазнање...

Цивилно Друштво дебила...:kafa:
 

Back
Top