Poruke.....vasoj ljubavi,prijatelju,prijateljici...

Često je usamljena...
iako je oko nje more ljudi svakoga dana...
Često uzdahne...
pa se zatim brzo nasmeje...
ne bi li prikrila uzdah...
Često joj pogled odluta...
tamo gde samo njene misli i srce stanuju...

Često se osmehne tek onako...
Nikom ili Nekom...
Često...
A godinama...

Trenutak smo zajedno bili,
no vječnost je ništavna pred njim!
U poljubac čuvstva smo slili
i spalili poljupcem jednim.

Zbogom! Jer ljubismo kratko

cemu da tuga te steže?
Razdijelit se ne bješe lako,
no sastat se bilo bi teže!

Mihail Jurjevič Ljermontov

:heart:

Poslednja izmena:
The-Regret-by-moroka323.jpg

In Your Own Time'
You're gonna get back up Like you have so many times You're gonna wreck that doubt And up that hill you'll climb You're gonna free them haters They ain't living in your mind And you, you're gonna make it In your own time And if the world won't change Go out and build it on your own These old walls can't hold you Ain't nothing keep you down You gonna be the trailblazer Lead the others through the dark Cos that's what God made you You're the fire in the spark And when you're done and dusted Time to wear those bigger boots When you're hurt by those you trusted Let them go, you cut them loose You're worth the moon and stars Don't let nobody take you down You'll get through, that's what you are Straighten up and wear your crown Well you can dry those tears Tell your Mama you're ok There's gonna be ups and downs, yeah And bad things getting in the way It's how we roll, it's how we fight That gets us through each day So don't make it easy on them baby Give 'em hell, you do it your way You're gonna get back up Like you have so many times, yeah You're gonna wreck that doubt And up that hill you'll climb You're gonna free them haters They ain't living in your mind And you, you're gonna make it In your own time, yeah In your own time In your own time, yeah In your own time, yeah
© Maria Daines/Paul Killington

:think::heart:
Les yeux d'un homme Parlent comme personne Il faut seulement savoir les regarder Ils ne savent pas toujours ce qu'ils nous donnent Ils sont curieux il faut se l'avouer Dans les couleurs de l'arc-en-ciel Il n'y aura plus jamais la bonne Si tout au fond de leurs prunelles C'est toi seule, c'est toi seule qui rayonne Les mains d'un homme Et tout ce qu'elles façonnent Se fermeront au nom de l'amitié Ces mains qui donnent Qui jamais n'abandonnent Si doux que c'est difficile à oublier Elles vous construiront des merveilles Elles vous montreront les étoiles Mais si on leur fait trop de reproches Elles iront se cacher dans leurs poches Les mots d'un homme Quand ils résonnent Oh jurent de ne dire que la vérité Les mots d'un homme Tu sais quand ils fredonnent Sont si bien soigneusement sélectionnés Il te dira que tu es belle Quand il voudra que tu pardonnes Mais prêt à te donner le ciel Certainement il sait que tu es la bonne Le cur d'un homme Quand il se donne Est si précieux, timide et réservé Mais il est grand Et très bien caché Pour qu'on ne puisse jamais le lui voler Que dans ses yeux qui font rêver Que dans cette main qui se donne Non plus rien ne sert de parler Quand tu es simplement si bien à ses côtés Oh ce n'est pourtant pas si compliqué

Ako ikad rani te
to je zivot, tu te pustam
ali znaj da za tebe
ja sam tu i bit cu tu

Neka srecu dohvate
tvoje ruke koje pustam
i ako krivo zagrle
ja sam tu i bit cu tu

Moje misli tijelo sluze
da svu ljubav tebi pruze
oduvijek si dio mene
i zauvijek znaj to