Magija Dejvida Koperfilda

Gde god da si stavio prst, oduzimajući onim redom vagone, uvek ćeš doći do istog.
Magija... heh

Bilo je dobro.

Meni se samo, nije svidela ona epizoda sa Bermudskim trouglom....nekako se previše vidi da je snimana specialno za show na TVu...

Volim da me prevari do kraja

(ako je ikako moguće)

2400 najskuplja???! Probaj 10.000!!! Najjeftinija je oko 1500, a i morash da kupish dvogled da bi neshto video. Inache, kad sam gledala na RTS-u svidelo mi se iako mi se David neshto i ne svidja na sceni kad pusti onu muziku pa samo igra... :)))

Fanatic_Kv:
E ljudi malopre sam gledao onaj sou Dejvida koperfilda na RTS1 i hteo sam da vas pitam.

-Verujete li u onakvu vrstu magije???
-Ako ste gledali emisiju koju ste kartu izabrali (verovali ili ne ja sam izabrao "dinning" kartu!)
-Gde nestde onoliki vagon?

Ja ne verujem u ovakve stvari zato mi treba neko ko ce mi reci kako izvodi one trikove? Cuo sam da u oktobru dolazi u Boegrad....Pa pisite!

to nije magija, to su originalno postavljeni trikovi koje je tesko otkriti.
sta ste se sad napalili na to sto dolazi u bg? kao da ste prvi put culi za njega. u stvari, u pravu ste: do sad je bio poznat na planeti, sad vec i u srbiji... napreduje nasa drzavica, bice nesto od nje za par godina u ocima sveta...

Ljudi najjeftinija karta bila je 1.500 dinci i ja sam bila i mogu vam reci da se sve vidi onako opusteno i jos plus imate dva video bima ako bas NE VIDITE i jos jedan manji pomocni koji se nekad pojavljuje,a ako bas ne vidite onda jeb...kupite teglice pa cete bolje videti
Po meni je bilo sasvim ok
Sala je bila prepuna!!!Bilo je bas simpaticno,smesno,strava,.....Bas sam se lepo provela,a trikovi su mu bili fantasticni

Ja sam bila u poslednjem redu i sve sam videla!!!!!!!!!!!
I to sto pisu po novinama nije tacno,taj koji nije bio tamo moze da pise sta hoce,a onaj koji je bio zna da se sve vidi prema tome:Shut up!
A za onog neznalicu(prepoznace se):izvini molim te ali sada se svuda postavljaju video bimovi(platna),mislim to je opste poznato,cisto ladi lepote(da lepse izgleda),uostalom ne shvatam sta tu seres kad ni ne znas kako je izgledalo a i ja sam glupa sto se svadjam sa tobom

Nisam bio na predstavi ali citam kritike.

Koliko pratim Koperfildov rad njegovi efektni trikovi se baziraju na:
1. svetlosnim efektima
2. uglovima snimanja kamere
3. pozornici sa tajnim prolazima i pozadinom po kojoj strlecaju publici nevidljivi asistenti
4. enormno velikim budzetom za organizaciju i tehnicke pripreme trikova

Tesko da je arena mogla da bude adekvatan teren za tako nesto. Oni koji su ocekivali da Koperfild tu dotera vagon iz Orijent expressa a zatim izvede njegov nestanak verovatno su razocarani.

A propo vagona: neko je u prethodnim postovima dao link za neki ruski sajt gde je objasnjen trik nestajanja vagona. Za one koji ne znaju ruski ( ali znaju engleski ) evo teksta.( slike pronadjite i pratite ovde: http://www.copperfield.ru/index.html@r=2&p=1&a=vagon )

Kada procitate, zamislite koliko vremena ( i para ) treba da se sve ovo organizuje i sve ce vam biti jasno.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

COPPERFIELD'S TRICK

Effect: On a concrete covering there is one of cars of east express train, around of it spectators cost, having joined hands, they form an alive ring. David Cpperfied's assistants cover the car with a huge cloth so, that it completely disappears from a kind. In an instant the car rises in air on some meters. David pulls for a cord adhered to a matter which till now covers the car, and pulls together it. When the matter falls on the ground, all around see, that the car was dissolved in air!

Secret: Till now many people considered, that for Copperfield the special car which is narrowed and falls under the ground has been constructed. This deepest error! For the first time in the world, and only on our site the present secret of disappearance of the car is published. Be close at perusal, and in some minutes for you this secret will be opened. (after perusal, it is desirable to see record with focus still time)

The car does not fall at all under the ground, and especially is not narrowed. It remains the same size, and rails under it too the presents. The matter is that the car simply extend from under a coverlet, and take away on rails on which it costs, for two light installations
For us (televiewers) the car take away in the right party. Rails in this place pass between two light installations, and it is literally through some meters disappear in darkness. In figure 1, the red arrow specifies the party in which take away the car. The cloth, " covering the car ", remains to be groundless, on the same place where there was a car. It covers the special design hanging on four cables. This design repeats outlines of a roof of the car. The design from the very beginning laid on a roof

The car cover with absolutely unusual way, to be exact - it absolutely and do not cover. The cloth which we see, closes only ONE lateral face of the car with windows which is turned to the chamber, and ONE face party to which the ladder is put. All other parties, and a roof remain opened, but we do not see it, as during all trick, the chamber has never shown us a underside of the car.

In the same model, the design hanging on cables repeating the form of a roof is shown. Such way н does not stir the car to the attached cables, and does not interfere the car from under a coverlet, in that direction where the cloth does not cover one of the face parties of the car. The proof of that the car is covered so, the moment when David pulls down a matter from a design which are groundless serves. Look this moment at records with focus, and you at once will see, that a cloth not

And now think - if the car has been covered only from two parties, and the spectators costing on that party of the car, perfectly saw, the car and where it has disappeared, whether that the present they spectators? Certainly, no, in this focus of a place of spectators around of the car, David Cpperfied's assistants borrow. That is all focus is calculated ONLY for television viewing. We move further

On the car light from the chamber does not fall at all, and it means, that the car completely merges with a black background, in that place behind a cloth where it passes some seconds. Look at the following of 2 pictures. On them we see prompt to focus " Disappearance of east express train ". On the first - illumination of the car is switched off, and on the second is included. See a difference? When light does not fall on the car, it becomes absolutely black, and on its black background it is absolutely not visible

The same occurs and during the moment выкатывания, that is - light inside of the car is switched off, and external illumination does not fall at all on that place where should fly the car. On following two pictures, you see the scheme of all action from above. When the car start to pull out, and it moves on rails that illumination of a back tower (LIGHT 1) is switched off. And after the car passed this open place, illumination of the second tower, joins. This moment is precisely visible on record with focus.

Thus the car imperceptibly leaves from under coverlets, and it remains to hang on the same place, simulating presence of the car under it.

3. How the design and why we do not see it flies? All design repeating the form of a roof of the car, has black color, and it flies on a black background. Look at following pictures - during all focus the design flies on a black background. The special foreshortening for shooting at which the design always is above a level of lighting towers has been chosen

But probably flight on a black background to David has not sufficed, it has decided to be reinsured, and during the necessary moment to switch off a projector, shining a matter in flight. It occurs during that moment when David starts to pull together a cloth from a design. Closely reconsider this moment on record with focus. p9 on it the staff you see, how David has just approached to a fabric, and is going to pull for a cord. Illumination of a matter is still included.

And on it the staff, you see that David already has started to pull down a matter, and during this moment the illumination directed upwards has started to be disconnected finally to hide a design hanging on cables. Look at the top left party of a matter, it has simply disappeared, completely having merged with a black background. It proves that fact, that any subject groundless, on a black background and with the switched off illumination simply disappears. What to speak about the black design, remained to hang on a former place …

For full representation of technology of disappearance of subjects by means of competent illumination read through a secret of focus " Disappearance of a statue of freedom ". And so, we have found out, that the car was simply rolled out on rails, from under a model of a roof hanging on cables, and owing to absence of illumination has been successfully hidden from our eyes. As we have proved, that spectators costing around not the presents, differently from the barefaced party of the car they would observe a secret. Though they also observed it, and as the world till now did not know about

Jeb... ne shvatam zasto volite da raskrinkate trikove,covek se od svoje cetrnaeste trudio da postane najveci iluzionista a vi tako
Budite zahvalni sto bar neko moze da nas uvede u svet maste i iluzije bar na trenutak,da nas odvoji od ove grozne stvarnosti u kojoj zivimo

pa trumane, ne znam da li da to uradim, obzirom da ovde ima onih koji vole zivot u iluzijama i verovatno jos uvek veruju u deda mraza :)

U najkracem- oko vagona se nalazi kostrukcija farbana u crno preko koje se prebacuje onaj platneni pokrivac i to ne preko celog vagona vec samo sa prednje strane koju inace snima kamera. Ekipa ljudi koji se drze za ruke sa zadnje strane su sve Koperfildovi ljudi iz tehnicke podrske.
U momentu kada se gase svetla, kljucno je svetlo koje se nalazi tik uz sine na kojima se nalazi vagon. Kada se ono ugasi, ma koliko to neverovatno zvucalo, na bini se javlja " crna rupa " kroz koju vagon neprimeceno odlazi van scene, tako da se uvis dize samo laka konstrukcija preko koje je prebaceno platno. Kada Koperfild skine platno metalna konstrukcija ostaje gore u vazduhu, maskirana tavanicom koja je jelte obojena u crno pa se naravno i ne vidi, jako prosto zar ne :)

medonic:
pa trumane, ne znam da li da to uradim, obzirom da ovde ima onih koji vole zivot u iluzijama i verovatno jos uvek veruju u deda mraza :)

U najkracem- oko vagona se nalazi kostrukcija farbana u crno preko koje se prebacuje onaj platneni pokrivac i to ne preko celog vagona vec samo sa prednje strane koju inace snima kamera. Ekipa ljudi koji se drze za ruke sa zadnje strane su sve Koperfildovi ljudi iz tehnicke podrske.
U momentu kada se gase svetla, kljucno je svetlo koje se nalazi tik uz sine na kojima se nalazi vagon. Kada se ono ugasi, ma koliko to neverovatno zvucalo, na bini se javlja " crna rupa " kroz koju vagon neprimeceno odlazi van scene, tako da se uvis dize samo laka konstrukcija preko koje je prebaceno platno. Kada Koperfild skine platno metalna konstrukcija ostaje gore u vazduhu, maskirana tavanicom koja je jelte obojena u crno pa se naravno i ne vidi, jako prosto zar ne :)

Dusice,znam da se to odnosi na mene
Uostalom normalno da ne verujem u iluzije,one me jednostavno zabavljaju i razveseljuju

medonic:

Vrlo bih cenio da me uputis u tajnu trika sa prebacivanjem na Karibe, ako neces javno onda preko privatne poruke.

Back