Ja sam pocetnik u pravljenju muzike i dobro bi mi dosao neki savet.

Bas zato sto je muzika umetnost, ne moze sve da bude muzika. Kao sto ne moze sve sto neko nacrta da bude umetnost, vec je 99% skrabanje, tako ni sve sto neko odpeva/odsvira nije muzika, nego ne znam ni ja sta - fali tu neki adekvatan naziv, mozda neka nova rec.

Mozemo mi da se dogovorimo (kao sto precutno i jesmo) pa da sve to nazivamo muzikom, ali nije to muzika.
Sve ovo stoji ali zaboravljaš da muzika(kakva god) može da bude samo izraz(kakav god)
 
Ne postoji objektivna definicija umetnosti.

Овде дискутују људи који углавном имају добру намеру
и углавном немају довољно знања о музици.

Један мисли да се не зна шта је музика,
али паметно закључује да то није разлог да свашта можемо назвати музиком,
други да се не зна шта је уметност
али има среће, ја сам ту и објашњавам ...

Музика су смисаоно поређани тонови и понеки шум,
а уметност је свако велико умеће.
 
Музика су смисаоно поређани тонови и понеки шум,
а уметност је свако велико умеће.
Jel ovo zvanicna definicija? 🤨
Šta znači "smisaono"?
Један мисли да се не зна шта је музика,
али паметно закључује да то није разлог да свашта можемо назвати музиком,
Ko je taj ili ko su ti koji će nešto nazvati muzikom? 🤔

Ovo sad već uveliko odlazi u off i predmet je nekog drugog pdf-a.
 
Izbacio sam novi spot. Ako mozete podelite i poslusajte! Svaki vid kritike je dobro dosao! Hvala unapred!
Ja не знам како треп доживљавају људи који не слушају реп, али мени који слушам реп, тај трап је тако досадан, депресиван и свака песма је иста.
Треп је иначе дегенерисани облик репа. Као неко дете ометенео у развоју, које је реп родио на свом путу еволуције.
Наравно, неке фузије трепа са другим жанровима могу да свуче супер.

Има изузетака, а то је рецимо Gucci Mane, али он има флоу, то ти је мелодичност реповања.
Не може све да буде равно као Банат...
 
@dablinkz