itaka SOS

itaka.s

Obećava
Poruka
86
Imam problema sa prikopcavanjem na internet.Em sto tesko dobijem vezu, em i kad dobijem lako puca, a najgora je varijanta kada mi u pola price zakoci skroz.Totalni sam amater kada su racunari u pitanju i nemam pojma o cemu se radi i da li je u pitanju losa centrala u posti, ili ovaj moj racunar(sto ce biti pre).A to sa kocenjem se bas cesto desava.

Ima više razloga zašto se to dešava, ali treba probati sledeće stvari:

a) prvo, vidim da koristiš PTT za pristup. Mnogi ljudi u YU imaju sa njima problema, pre nego bilo šta drugo probaj neki drugi provajder ako imaš mogućnosti.
b) problem može da bude i telefonska linija, mnoge centrale u YU ne odgovaraju standardu za uspostavljanje veze na većim brzinama zbog smetnji i eha, ali tu nemaš mnogo rešenja.
c) nisu svi modemi "stvoreni jednaki". Na istoj liniji i istom kompjuteru bolji modemi će uspostaviti bolju i stabilniju vezu. Najbolje je imati takozvani hardverski modem (nasuprot win-modemu koji je kod nas uobičajen) Jedna od najboljih firmi za modeme je USRobotics, mada - nikad se ne zna šta će najbolje da radi.
d) nisam siguran kakvo je "kočenje" o kom govoriš? Da li se koči samo veza ili ceo kompjuter? Ima li nekih pravila ili je potpuno slučajno? Ako se kojim slučajem koči ceo Windows onda se moraju pogledati aktivni programi, proveriti virusi, spyware itd. Ako se koči samo Internet veza, a nije ni a) ni b) ni c) onda
e) viči glasno "upomooooć"!

Back