Glupi ljudi

tab503

Daj link
Administrator
Poruka
128.994
Razmatranje teme o "glupim ljudima" može biti delikatno i neproduktivno, jer inteligencija ima različite dimenzije i može se izražavati na različite načine. Umesto toga, možemo razmotriti temu koja se odnosi na "zablude i netačna uverenja" ili "kritičko razmišljanje i obrazovanje" kako bismo bolje razumeli kako ljudi dolaze do pogrešnih zaključaka ili prihvataju netačne informacije. Evo nekoliko mogućih aspekata ove teme:

  1. Zablude i dezinformacije: Kako se šire dezinformacije i lažne vesti putem društvenih medija i interneta? Kako možemo bolje prepoznati i kritički razmotriti takve informacije?
  2. Obrazovanje i kritičko razmišljanje: Kako obrazovanje može pomoći ljudima da razviju veštine kritičkog razmišljanja i analize informacija? Kako možemo unaprediti obrazovne sisteme radi bolje pripreme ljudi za donošenje informisanih odluka?
  3. Psihologija pogrešnih zaključaka: Koji su faktori koji dovode ljude do donošenja netačnih zaključaka? Kako emocionalni faktori, predrasude i sklonosti ka kognitivnim greškama igraju ulogu u tome?
  4. Komunikacija i dijalog: Kako možemo unaprediti komunikaciju među ljudima sa različitim tačkama gledišta? Kako se možemo suočiti sa situacijama u kojima se suočavamo s netačnim informacijama ili iracionalnim stavovima?
Ove teme omogućavaju dublje razmatranje problema vezanih za dezinformacije i iracionalno razmišljanje, umesto da se fokusiraju na etiketiranje ljudi kao "glupim". Važno je podsticati konstruktivnu raspravu i razumevanje.
 
Razmatranje teme o "glupim ljudima" može biti delikatno i neproduktivno, jer inteligencija ima različite dimenzije i može se izražavati na različite načine. Umesto toga, možemo razmotriti temu koja se odnosi na "zablude i netačna uverenja" ili "kritičko razmišljanje i obrazovanje" kako bismo bolje razumeli kako ljudi dolaze do pogrešnih zaključaka ili prihvataju netačne informacije. Evo nekoliko mogućih aspekata ove teme:

  1. Zablude i dezinformacije: Kako se šire dezinformacije i lažne vesti putem društvenih medija i interneta? Kako možemo bolje prepoznati i kritički razmotriti takve informacije?
  2. Obrazovanje i kritičko razmišljanje: Kako obrazovanje može pomoći ljudima da razviju veštine kritičkog razmišljanja i analize informacija? Kako možemo unaprediti obrazovne sisteme radi bolje pripreme ljudi za donošenje informisanih odluka?
  3. Psihologija pogrešnih zaključaka: Koji su faktori koji dovode ljude do donošenja netačnih zaključaka? Kako emocionalni faktori, predrasude i sklonosti ka kognitivnim greškama igraju ulogu u tome?
  4. Komunikacija i dijalog: Kako možemo unaprediti komunikaciju među ljudima sa različitim tačkama gledišta? Kako se možemo suočiti sa situacijama u kojima se suočavamo s netačnim informacijama ili iracionalnim stavovima?
Ove teme omogućavaju dublje razmatranje problema vezanih za dezinformacije i iracionalno razmišljanje, umesto da se fokusiraju na etiketiranje ljudi kao "glupim". Važno je podsticati konstruktivnu raspravu i razumevanje.
.................sa aspekta analogne realnosti limitirane transcendentnom influencijom negativnih faktora.
 
Jako kvalitetna tema! Glup je pogrdno ime za nekoga ko nije inteligentanm ali ne možeš nekoga kriviti ako je takav rođen, je li da? Doduše, za nas su glupi svi oni koji se ne slažu sa našim viđenjem sveta što u realnosti ne mora biti nužno tačno.

1. Dezinformacije se šire pretežno društvenim mrežama u to se ne može zaustaviti. Jedini način da se nešto kritički sagleda je da se izdvoji vreme i izvrši jedna dublja analiza dveju strana koje imaju različita razmišljanja. Nije dovoljno samo pogledati šta kaže neki naučnik jer nije jedini.
2. Obrazovni sistemi su propali na ovom pitanju. Deca se uče da bubaju, a ne da kritički analiziraju informaciju. Nastavnik se čak može i uvrediti ako izazoveš njegovo viđenje na određenu stvar umesto da bude radostan jer imaš kritički um koji žudi za istinom.
3. Emocije kao i pogrešan izvor informacija ali i nehtenje da se kritički analizira dati problem.
4. Tako što će svaki pojedinac raditi na samospoznaji i samodisciplini. Ljudi smatraju da ako neko njima kaže da govore netačne stvari, da zapravo on direktno kritikuje njih kao ličnost, a ne samu informaciju i tu se postane emotivan i nastane haos.
 
Inače, obrazovni sistem je prepoznao vrednost kritičkog mišljenja tako da nam je većina gradiva konceptirana da kod dece razvijamo kritičko mišljenje.A tema ,mi olako dajemo klasifikaciju, glup si, uglavnom kada se očekuje da neko bude upoznat sa oblastima koje su nama poznate ili sa mišljenjem koje mi zastupamo,misleći da druga strana ne prepoznaje suštinu, bilo na šta da se odnosi.Konkretan slučaj: često u sebi pomislim da ljudi koji tvrde da je Zemlja ravna ploča spadaju u glupake, al ne u smislu neiteligentnih već zavedenih nekom netačnom teorijom.
 
1. Dezinformacije se šire pretežno društvenim mrežama u to se ne može zaustaviti. Jedini način da se nešto kritički sagleda je da se izdvoji vreme i izvrši jedna dublja analiza dveju strana koje imaju različita razmišljanja. Nije dovoljno samo pogledati šta kaže neki naučnik jer nije jedini.
Moze se govoriti samo o %, jedan deo se siri drustvenim mrezama, drugi putem obrazovnog sistema, a treci putem mejnstrim medija
 
Tu informaciju je sirio obrazovni sistem u proslosti a u danasnje vreme se pripisuje drustvenim mrezama, no pre je deo mejnstrim medijskog narativa koji nastoji da se prikaze kao "obrazovni" a sve drugo etiketira kao gnusobno.

Ali istina je na sredini, ima i drugih razloga za pojavu toga
Ovo što pišeš je jedan od načina širenja dezinformacija i stvaranja konfuzije.

Dovođenje u istu ravan i davanje iste težine svakom mišljenju i stavu, koliko god neracionalan ili neutemeljen bio.
 
Ovo što pišeš je jedan od načina širenja dezinformacija i stvaranja konfuzije.

Dovođenje u istu ravan i davanje iste težine svakom mišljenju i stavu, koliko god neracionalan ili neutemeljen bio.
Opisujem kako su u proslosti obrazovni sistemi sirili lazi kao sto se i danas radi... naravno da ima konfuzije ona je neminovna kad je sistem nepouzdan i zlonameran, ljudi ne cene politicare a strucnjaci i novinari su u istoj kategoriji
 
Poslednja izmena:
sve što me interesuje na netu nalazim i onda bilo koje informacije sagledam sa više strana i iz više izvora i sam izvadim otprilike šta je šta

realno može da misli ko šta hoće ali u medijima i u školama ima najviše laži
 

Back
Top