GImnazije i fakulteti - Preveliko opterecenje?

Da li mislite da su danasnje gimnazije i fakulteti preveliko opterecenje za decu?
Ne, sasvim kako treba. Nikoga na silu ne teraju da se upisuje na njih. Ko ne može da postigne, neka radi nešto drugo u životu.

Dete si dok si mlad,a ja mislim da ima preterano puno da se uci u gimnazijama,znam da je nekad bilo lakse,u vreme TIta.SADA SI POVECALI GRADIVO I NISU NAPRAVILI RAZLIKU IZMEDJU DVA SMERA I JOS FAKULTETI MORAJU DA SE PLACAJU.TO SAMO POKAZUJE KOLIKO SE DRZAVA TRUDI DA NAS UNISTI. Inace,pri sam razred gimnazije/
Nije bilo nekada lakše u vreme Tita, što ti ne možeš da znaš sem ako imaš vremeplov, jer je Tito umro pre nego što sam ja krenuo u prvi razred, i nisu povećali gradivo nego se oduvek mnogo radilo (moj mentor za diplomski može da razgovara na latinskom), i postoji razlika između dva smera, pre svega u broju časova obrade, pa ako na jednom smeru nemaju kada nešto da ti ispredaju onda imaš i manje da naučiš. Gradivo je ogromno zato da bi samo najsposobniji đaci završili gimnaziju a ne svaka šuša. Danas se u gimnaziju upisuje preveliki broj đaka koji realno nemaju snage da je završe.

Kao prvo,to je bilo vreme socijalizma,kao drugo,ako se bude nastavilo sa placanjem fakulteta i sa ovim gradivom,VELIKI BROJ LJUDI CE BITI NA ULICI,isto sam cuo da onaj ko je imao prosecu ocenu manju od 8 na fakultetu,on N EMOZE DA NADJE POSAO.Jednom ce se opet desiti cudo pa ce se zbaciti kapitalizam.
Jeste, veliki broj ljudi će biti na ulici, znamo to. Posao se nalazi preko veze, a i zašto bi neko studirao smer na kome ima prosek manji od 8 kad očigledno nije talentovan za to nešto.

Kladim se da neke profesore placaju da budu strogi i nepravedni.
SVE profesore plaćaju da budu strogi zato što je to DOBRO, samo što očigledno poznaješ mnoge profesore koji ne rade svoj posao kako treba pa previše blago ocenjuju. Ocenjivanje u osnovnoj školi je postalo izmotavanje pa pola đaka u odeljenju ima petice iz nekog predmeta umesto maksimalno 20 odsto, koliko je logično, zato što se svakome iole pametnijem poklanjaju petice da se upiše u gimnaziju. U gimnaziji se profesori češće drže propisanih standarda u ocenjivanju, dakle ako profesor stvarno radi svoj posao za koji je plaćen, ocenjivaće mnogo strože nego u osnovnoj školi.
Što se tiče nepravednosti, ako se javno ne sprda namerno sa određenim učenicima nego sve podjednako strogo ocenjuje, onda to nije nepravedno nego održavanje standarda.
 
Ne, sasvim kako treba. Nikoga na silu ne teraju da se upisuje na njih. Ko ne može da postigne, neka radi nešto drugo u životu.


Nije bilo nekada lakše u vreme Tita, što ti ne možeš da znaš sem ako imaš vremeplov, jer je Tito umro pre nego što sam ja krenuo u prvi razred, i nisu povećali gradivo nego se oduvek mnogo radilo (moj mentor za diplomski može da razgovara na latinskom), i postoji razlika između dva smera, pre svega u broju časova obrade, pa ako na jednom smeru nemaju kada nešto da ti ispredaju onda imaš i manje da naučiš. Gradivo je ogromno zato da bi samo najsposobniji đaci završili gimnaziju a ne svaka šuša. Danas se u gimnaziju upisuje preveliki broj đaka koji realno nemaju snage da je završe.


Jeste, veliki broj ljudi će biti na ulici, znamo to. Posao se nalazi preko veze, a i zašto bi neko studirao smer na kome ima prosek manji od 8 kad očigledno nije talentovan za to nešto.


SVE profesore plaćaju da budu strogi zato što je to DOBRO, samo što očigledno poznaješ mnoge profesore koji ne rade svoj posao kako treba pa previše blago ocenjuju. Ocenjivanje u osnovnoj školi je postalo izmotavanje pa pola đaka u odeljenju ima petice iz nekog predmeta umesto maksimalno 20 odsto, koliko je logično, zato što se svakome iole pametnijem poklanjaju petice da se upiše u gimnaziju. U gimnaziji se profesori češće drže propisanih standarda u ocenjivanju, dakle ako profesor stvarno radi svoj posao za koji je plaćen, ocenjivaće mnogo strože nego u osnovnoj školi.
Što se tiče nepravednosti, ako se javno ne sprda namerno sa određenim učenicima nego sve podjednako strogo ocenjuje, onda to nije nepravedno nego održavanje standarda.

Malo su to sto ti pricas bajcice, ja se slazem da je gradivo malo obimnije nego sto bi trebalo, ali ne radi se ni pola od onoga sto bi trebalo, tako da prica o preopterecenju svakako jeste besmislena.
Ono sto tamo stoji na papiru i u nastavnom planu i programu se ne sprovodi dosledno u OGROMNOM broju slucajeva. Danas gimnazije zavrsavaju svakakvi, sa pola snage, bez imalo truda, potpuno blentavi i nezainteresovani, tako da citava prica oko akademskih gradjana i visoke opste kulture pada u vodu.
 
opterecenje je relativno, ali je cinjenica da oduzima previse vremena
bre, letos u Britaniji, upoznajem likove koji su moje godiste, poceli da studiraju i plus rade, najnormalnije...
sa 18 zarade za kola, sa 20 mogu uzeti kredit za stan
a mi, bato, full time mozemo samo da studiramo :lol:
to je opterecenje, sto treba da radim 50 godina sa fakultetskom diplomom da bi zaradila love kao britanski tinejdzer...
 
Sve je stvar dobre organizacije i pravilne preraspodele vremena. Toliko o opterećenosti. Druga stvar potpuno je to, što neki da bi dobili ocenu moraju da uče a drugi se zahvaljujući jakim ledjima provlače samo tako. Onda upišu privatni fakultet, i vuk site i ovce na broju. I naravno, kada treba da se zaposle, upravo ti provučeni kroz školu kao kroz iglene uši dobijaju najbolja radna mesta, mislim velike plate, titule i idealne uslove za rad.
 

Back
Top