Geni i inteligencija

Manga Hilux

Stara legenda
Poruka
84.350

KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja​

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju mnogi se pitaju, a odgovor je iznenađujuć.
PORODICA
10.05.2023. - 16:10
KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju, Foto: Profimedia


Često u narodu možemo čuti dobro poznatu rečenicu "Geni su čudo!" i zaista je tako. Šta detenasleđuje od ica a što od majke? Koji uticaj imaju geni na razvijanje određenih bolesti? Samo su neka od pitanja koja bud einteresovanje javnosti.

Brojna istraživanja pokazala su da geni imaju veliki uticaj i kada su njihova dostignuća i obrazovanje u pitanju. Međutim, roditeljski geni koji nisu direktno nasleđeni, a ipak su oblikovali nivo obrazovanja roditelja i kasnije uticali na stil života i porodično okruženje koje obezbeđuju svojoj deci, takođe su važni i mogu uticati na to koliko dobro osoba ide u školi i van nje.
Roditelji sa većom genetskom sklonošću učenju mogu imati veći interes za aktivnosti kao što je čitanje koje, zauzvrat, neguju učenje kod njihovog potomstva.

Ovaj koncept – kada geni roditelja utiču na ishode za svoje potomstvo tako što oblikuju okruženje koje im obezbeđuju – naziva se genetsko negovanje. Ona opisuje kako geni roditelja indirektno utiču na karakteristike njihove dece.

Za ovaj rad, istraživači su pregledali i analizirali 12 studija u nekoliko zemalja i koristili metod pod nazivom poligensko bodovanje da bi proučavali uticaj miliona genetskih varijanti na obrazovna postignuća kod skoro 40.000 parova roditelja i dece.
Istraživači su otkrili da je genetsko negovanje imalo upola manji uticaj na uspeh u obrazovanju nego genetsko nasleđe.

Efekti genetskog negovanja obuhvaćeni poligenskim rezultatima u studijama objašnjavaju najmanje 1,2 odsto varijanse u obrazovnim ishodima, dok direktni genetski efekti objašnjavaju najmanje 2,89 odsto varijanse u obrazovnim ishodima.
Istraživači kažu da su nalazi potcenjeni s obzirom na to da poligeni rezultati obuhvataju samo delić naslednosti u obrazovnim ishodima; stvarni genetski efekti bi mogli biti višestruko veći, ali direktni genetski efekti bi verovatno i dalje bili otprilike dvostruko veći od efekata genetskog negovanja.
Vodeći istraživač dr Žan Baptist je istakao: "Otkrili smo da genetska nega ima značajan uticaj na obrazovna postignuća deteta. Efekti su se uglavnom svodili na obrazovanje njihovih roditelja i kako ono utiče na okruženje koje pružaju.Takođe smo otkrili da očevi i majke imaju slične genetske efekte negovanja, što sugeriše da su oba roditelja podjednako važna u oblikovanju i negovanju okruženja pogodnog za učenje mališana".

Prema njegovim rečima ova studija ilustruje koliko je složen odnos između gena i životne sredine. Ona pruža snažne dokaze da je, kao i genetika, životna sredina zaista važna kada govorimo o obrazovanju.
- Ovde su dva aspekta komplementarna. Prvo, nešto od toga zavisi od genetske lutrije, tako da roditelji nemaju potpunu kontrolu i ne zavisi sve od onoga što rade. Međutim, čini se da su važni šta roditelji rade i njihovi izbori. Naši nalazi pokazuju da su socioekonomski status i obrazovanje roditelja verovatno ključni. Zaista je važno razumeti kako se obrazovna dostignuća (godine obrazovanja, najviši stepen) i postignuća (postignuti rezultati i ocene) prenose kroz porodice, i kako bi nam ovo znanje moglo pomoći da prekinemo cikluse nepovoljnosti kroz generacije.
Šta je sa inteligencijom

Majčini geni mogu da odrede koliko će deca biti pametna, dok otac ne utiče na nivo njihove inteligencije, pokazala su istraživanja. Žene imaju veću verovatnoću da prenose gene inteligencije svojoj deci jer se nose na X hromozomu i žene imaju dva takva hromozoma, dok muškarci imaju samo jedan.
Veruje se da je inteligencija među uslovljenim genima koji moraju da potiču od majke, a laboratorijske studije koje su koristile genetski modifikovane miševe, otkrile su da su oni sa dodatnom dozom majčinog gena razvili veće glave i mozgove, ali su imali mala tela. Oni sa dodatnom dozom očevih gena, imali su mali mozak ali veće telo.
Istraživači su identifikovali ćelije koje sadrže samo majčine ili samo očeve gene u šest različitih delova mozga miša koji kontrolišu različite kognitivne funkcije, od navika u ishrani do pamćenja.
Istraživanje jasno pokazuje da genetika nije jedina odrednica inteligencije - procenjuje se da je samo 40 do 60 odsto inteligencije nasledno, ostali deo zavisi od okoline.
izvor Stil/Yumama

 
mnogo se potencira genetika....inteligencija se razvija interesovanjem i razmišljanjem..najviše u ranom detinjstvu..ima istraživanja koja su pokazala da .je čak i kod odraslih osoba moguće znatno promeniti inteligenciju...Alfred Binet izumitelj IQ testa je napravio test da bi deci koja su niže rangirana pomogli da razviju inteligencoiju...otac sestara Polgar je bio psiholog koji je tvrdio da se od svakog deteta može napraviti genije...našao je ženu nastavnicu sa kojom bi napravio eksperiment da naprave decu i od njih naprave genijalce u jednoj oblasti...izabrao je šah i rezultat su čuvene sestre Polgar...
 
Да, гени су само темељ, а живот је надградња. Колико је рођених генија остало крај оваца, а колико осредњих, богатих родитеља је донело дипломе са престижних универзитета. То је пракса, као и то да се може видети све већи утицај жена на друштвени развој, а друштво нам клизи у амбис.

Шта ће рећи истраживања на то? Али таква истраживања се не финансирају.
 
Tema počne sa inteligencijom a onda se spomene škola.
Inteligencija i škola potpuno su različiti pojmovi.
Takođe škola nema veze sa inteligencijom nego škola manipulise sa njom.

Inteligencija je ono što ima potencial nečega pa i ono što več ima u svojem okviru.
To znači, da može, da sazna nešto i dostigne nešto a nešto već samo od sebe ima na svom dosegu.

Škola pa je izobrazovanje. E sad, ću morat za ovaj forum, da kažem šta je to. Jer kad čitam forum vidim, da još se ovde to ne zna. Vlasti dobro rade svoju magiju.

Školovanje se poduzima pod izobrazovanje. Zašto izobrazovanje? Od kud ta riječ?
Pa mnogo ljudi bi mislilo, da im je to jasno. Pa da, jasna im je ona stran, koja im je bila kazana.

IZ-OBRAZ-BA.
Izobrazba je pojam, kojeg je stekla tako zvana elita, da bih obdržala svoju vlast i mogla kontrolirati velik broj ljudi u prvinskom planu, a drugi plan toga je, da izkoristi inteligenciju ljudi p ai njihovu energiju, da sve šta oni rade, saznaju novoga ili odkriju ide ka samoj eliti.

Izobrazba je tako v istinskom pomenu nešto što čovjeku uzme obraz. Jer je IZ OBRAZA, iz obraz...
AB su prva slova i početak puta. Zato je izobrazBA. Svaki čovjek ima svoj obraz. To znači, da će kad se rodi imati svoj stav, svoj narativ, svoje mišljenje, svoje potenciale, svoju inteligenciju i svoju postavu, držu oko svega. E to elita, ne dopusti. Zna ona to pa je uvela školstvo ( trening, dresuru, manipulacijum,indoktrinaciju). Tako, da kroz školu , čovjek gubi onaj primarni potencial i istinitost koga je doneo u svet sa rođenjem jer mu škola dadne usmerenost, odbaci ono što elita ne traži, kazni ono što neće, izabere ono što hoče i demantira ono što ji ne odgovara i ne vključuje se u plan dresure.

Tako se dogodi, da kroz školstvo ljudi gube svoju istinu, svoj pravi obraz i dobiju umjetnu figuru postojanja. To znači, da kroz školovanje dobiju status i TAJ STATUS KAŽE KO SU ONI. Ne njihova narav, ne njihova istina ne njihov pravo obraz nego obraz kojeg postavlja institucija ŠKOLSTVA SAMOG.

Manipulacija, koja se događa kroz školstvo takođe SVIMA uzima neutralnost i suverenitet, suverenost. SVAKOME ALI BAŠ SVAKOME se kaže u početnom školovanju , da ima vlast, vlasti, i ko je t avlast, ko su ti vlasti. Na kratko,svakome se kaže imaš ti šefa i kaže se mu ko je njegov šef. To se uradi vrlo mladim ljudima, da oni već sa malim nogima stupaju u dresuru njihovog mozga, inteligencije sa vjerovanjem, da ima nad njima autoritet. Tako se kroz nadlajne školovanje, izobrazovanje taj avtoritet nikada ne gubi i nije ovisan o tome koli će jedno lice imati obrazovanja.

Moje rječenice budnog stanja podržava i vaša lična karta. Lična karta dolazi od LICA. I opet smo kot izobrazbe. IZ obrazba.
Izobrazba dadne novi obraz (namišljeni, umjetno konstruiran, zmanipulisan).
Lična karta, osobna izkaznica, identitet, pa je potvrdilo, potvrđenje tog umjetnog ličnog karaktera, (strawman, čovjek iz slame- ČAROBNJAK IZ OZA).
Kad je čovjek indoktrinisan (postane rob) više se ne ponaša i ne predstavlja sa svojim licem i svojim obrazom nego sa statusom, ličnom kartom i identifikacijom i brojem robstva kojeg mu dadne država a kroz nju uvalila tako zvana elita.

Tako, da na kratko još jednom, školstvo izkorištava pravu inteligenciju koju je dalo stvarstvo ili neki kažu Bog, odbacuje što mu ne treba i prihvača ono što mu treba i sve to manipuliše samo u svoju korist. Školstvo ide po programu što znači, da čovjek nakon školstva je programirana osoba a ne više slobodan živi čovjek tako tjelesno kako i psihički. Jer razmišlja sa programom a ne sa surovim intelektom kojeg je donio na svijet.
 
Za ljude koji su loši ili nešto loše urade drugome , taj drugi kaže jao kako si BEZOBRAZAN. Bez obraza. Poznato vam je to.
Tako je i sa izobrazovanjem. Uzima obraz. Uzima istinito i istinitog čovjeka. Neki bi to mogli da nazovu, da sa izobrazbom svakog čovjeka ponovo se ISUSA pribija na križ. Jer Isus je simbol za istinu i za ono što jeste i takvo kakvo jeste. Kad se to zabrani on se stavlja u kavez, u robstvo, pribija na križ i umire.
Kad dođe do vaskrsenja on se budi, probudi i tako čovjek dođe do saznanja šta je istina a šta laž i da je bio u ropstvu. Oslobađa se indoktrinacije i počne sam sa svojom inteligencijom da razmišlja.
RAZSVETLJENJE BUĐENJE.
 
Za ljude koji su loši ili nešto loše urade drugome , taj drugi kaže jao kako si BEZOBRAZAN. Bez obraza. Poznato vam je to.
Tako je i sa izobrazovanjem. Uzima obraz. Uzima istinito i istinitog čovjeka. Neki bi to mogli da nazovu, da sa izobrazbom svakog čovjeka ponovo se ISUSA pribija na križ. Jer Isus je simbol za istinu i za ono što jeste i takvo kakvo jeste. Kad se to zabrani on se stavlja u kavez, u robstvo, pribija na križ i umire.
Kad dođe do vaskrsenja on se budi, probudi i tako čovjek dođe do saznanja šta je istina a šta laž i da je bio u ropstvu. Oslobađa se indoktrinacije i počne sam sa svojom inteligencijom da razmišlja.
RAZSVETLJENJE BUĐENJE.
Hm... najboljeg ubijemo...
Pa posle slavimo čin žrtve iako smo ga ubili...

Paradoks...

A geni? Hm. Koliko je fantastika toliko je i zbilja danas postala.

Pogledajte nove zbilje kroz fantastike novih filmova, Bond novi i JW novi..
 
Hm... najboljeg ubijemo...
Pa posle slavimo čin žrtve iako smo ga ubili...

Paradoks...

A geni? Hm. Koliko je fantastika toliko je i zbilja danas postala.

Pogledajte nove zbilje kroz fantastike novih filmova, Bond novi i JW novi..
Najboljeg se ubija kroz indoktrinaciju , da.
Ali tko njega zaista ubija?
Ti sam ga ubijaš.
Jer u školi se radi tako, da TI SAM moraš doći do rezultata. Tako, da škola, dadne program i smijer a ti sam radiš na sebi da se indoktrinišeš i ubijaš istinu u sebi a sa tom samog sebe.
Jer oni ne mogu duha da dadnu u kavez nego samo tijelo. Samo ti sam možeš da staviš duha u kavez. Jer ti si duh in duh je sa tobom jer ste jedno.
Tako nastane dualitet. Programirana osoba a duh zaključan u okvirima dozvoljenog i prihvačenog.
Geni su korijen sa preteklošču i sa ovim časom. Oni su vez. Kroz tu vez dolazi istina, jer ona zna pravu istoriju takođe sam početak.
Zato se događa, da na mnoge programe koje elita uradi na ljudima ipak se događa da se ljudi BUDE. Bude takođe dolazi od BUDA, što znači, svjesan, probuđen.
Jer se događa da se tamo i tamo neki ljudi na mnogobrojno indoktrinisanje i represiju još uvijek bude, probude hoču na svaki način manipulisat i samo genetiku. Genska manipulacija. Zato, da bih i na toj razini mogli da zadrže i odbace istinu i oni vladaju svijetom u laži i zlu.
Filmovi pa su reklama za vzbuđenje više fiktivnih misli, iluzija. Više iluzija manje istine. Manje istine više je ČOVJEK ISTINA u robstvu i krivičnosti, nepravdi.
 
Igraj Peace, Death 2, rusku simulaciju rezultata života...

Duh ne mogu da ubiju. Niti žele. Žele samo da mogu da manipulišu ljudima jer u slučaju potpune anarhije više bi vladala panika i ko će kome da bude gazda nego kad se svi strahopoštujemo zbog žrtve zvane Hrist...
Druge kulture to malo drugačije balansiraju i bliže su Istini nego personifikovanje Boga kroz zapadno/istočno shvatanje jednobožnih religija. I te druge kulture sa razlogom imaju Zid, iako pacovski duh hrišćanstva voli da zadire i gura svoj nos i tamo...

No. Igraj tu igricu...
Sve je igra...ko ti je najdraži rezultat tog duha? War, Pestilence, Famine ili Death? Rat, Bolest, Glad ili Smrt?

Strah nas je svega toga, i u tome se ujedinjujemo da bi živeli, da bi vrednovali život.
Iako me je pomalo strah kuda idemo..
@aeternum će vrv biti u pravu da tkzv Jehova kad tada treba da resetuje ovu simulaciju...
Pomenuti "Rusi" imaju crvene tastere Armagedona, kao i "truliji Zapad" iako nisu puno različiti... svi bi moć.
 
Poslednja izmena:
Igraj Peace, Death 2, rusku simulaciju rezultata života...

Duh ne mogu da ubiju. Niti žele. Žele samo da mogu da manipulišu ljudima jer u slučaju potpune anarhije više bi vladala panika i ko će kome da bude gazda nego kad se svi strahopoštujemo zbog žrtve zvane Hrist...
Druge kulture to malo drugačije balansiraju i bliže su Istini nego personifikovanje Boga kroz zapadno/istočno shvatanje jednobožnih religija. I te druge kulture sa razlogom imaju Zid, iako pacovski duh hrišćanstva voli da zadire i gura svoj nos i tamo...

No. Igraj tu igricu...
Sve je igra...ko ti je najdraži rezultat tog duha? War, Pestilence, Famine ili Death? Rat, Bolest, Glad ili Smrt?

Strah nas je svega toga, i u tome se ujedinjujemo da bi živeli, da bi vrednovali život.
Iako me je pomalo strah kuda idemo..
@aeternum će vrv biti u pravu da tkzv Jehova kad tada treba da resetuje ovu simulaciju...
Pomenuti "Rusi" imaju crvene tastere Armagedona, kao i "truliji Zapad" iako nisu puno različiti... svi bi moć.
Mislim, da još niste u stanju da razumijete šta vam govorim.
Ne znam ili čete ikada biti. Ovisi to o vama i vašem egu koji je odpad duhu pravom.
Ne ide se tu za Hrista ili ikakvu ikonu. Hrist je spomenut zbog razumijavanja. Duh sam nema imena.

Kažeš oko anarhije ali ne znaš uopšte šta je to, jer sve što znaš o anarhiji plod je tvoje domišljije i toga što su ti kazali i prikazivali o tome pa i govorili.
Nema u tvojim saznanjima istine o tome. To pa znači, da ne samo da ti nemaš pravi pogled na to več i mnogo drugih.

Hierarhija koja sada postoji BAŠ ONA je tisto koju vi mnogi imate za anarhiju i šta se događa u anarhiji. U toj hierarhiji pobjeđuju ono koji su drski i ubijaju, zavode,siluju, prisiljavaju, druge drže u robstvu sa silom i manipulacijom takođe strahom.
To ne vidite, jer nemate otvorene ni prave očio na prvog duha istine.

Sa vašim pogledom drže i oni koji hoče da vas imaju pod kontrolom jer žele, hoće, da vi to tako vidite. Njima je dobro ali vi mislite, da vama je.

Prava anarhija je zakon istine i naravno pravo (prirodni zakon). Zato u prirodi ne vidiš, zlo kako hoče imati sve šta ima i svakoga u svojim pandžama, krempljima, šaki.

Ako se dogodi extremizam priroda sa svemu što ima brzo dovede to nazad u svoj red.

Da ne vidite istine da niste sposobni viditi i sagledati istine te je shvatiti, takođe kaže, da je indoktrinacija dosegla svoj namjen i suštinu.
A vaši potenciali ostaju tamo gde su bili. Takođe kroz svoj stav pripadate onima koji drže druge u kavezu, jer ste vi sami tisti, koji taj kavez tvorite istinit.
 

KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja​

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju mnogi se pitaju, a odgovor je iznenađujuć.
PORODICA
10.05.2023. - 16:10
KOLIKO GENI OCA I MAJKE UTIČU NA RAZVOJ DEČIJEG MOZGA I USPEH U ŠKOLI: Inteligenciju nasleđuje samo od 1 roditelja

Koliko geni uticu na razvoj dečijeg mozga i inteligenciju, Foto: Profimedia


Često u narodu možemo čuti dobro poznatu rečenicu "Genisu čudo!" i zaista je tako. Šta detenasleđuje od ica a što od majke? Koji uticaj imaju geni na razvijanje određenih bolesti? Samo su neka od pitanja koja bud einteresovanje javnosti.

Brojna istraživanja pokazala su da geni imaju veliki uticaj i kada su njihova dostignuća i obrazovanje u pitanju. Međutim, roditeljski geni koji nisu direktno nasleđeni, a ipak su oblikovali nivo obrazovanja roditelja i kasnije uticali na stil života i porodično okruženje koje obezbeđuju svojoj deci, takođe su važni i mogu uticati na to koliko dobro osoba ide u školi i van nje.
Roditelji sa većom genetskom sklonošću učenju mogu imati veći interes za aktivnosti kao što je čitanje koje, zauzvrat, neguju učenje kod njihovog potomstva.

Ovaj koncept – kada geni roditelja utiču na ishode za svoje potomstvo tako što oblikuju okruženje koje im obezbeđuju – naziva se genetsko negovanje. Ona opisuje kako geni roditelja indirektno utiču na karakteristike njihove dece.

Za ovaj rad, istraživači su pregledali i analizirali 12 studija u nekoliko zemalja i koristili metod pod nazivom poligensko bodovanje da bi proučavali uticaj miliona genetskih varijanti na obrazovna postignuća kod skoro 40.000 parova roditelja i dece.
Istraživači su otkrili da je genetsko negovanje imalo upola manji uticaj na uspeh u obrazovanju nego genetsko nasleđe.

Efekti genetskog negovanja obuhvaćeni poligenskim rezultatima u studijama objašnjavaju najmanje 1,2 odsto varijanse u obrazovnim ishodima, dok direktni genetski efekti objašnjavaju najmanje 2,89 odsto varijanse u obrazovnim ishodima.
Istraživači kažu da su nalazi potcenjeni s obzirom na to da poligeni rezultati obuhvataju samo delić naslednosti u obrazovnim ishodima; stvarni genetski efekti bi mogli biti višestruko veći, ali direktni genetski efekti bi verovatno i dalje bili otprilike dvostruko veći od efekata genetskog negovanja.
Vodeći istraživač dr Žan Baptist je istakao: "Otkrili smo da genetska nega ima značajan uticaj na obrazovna postignuća deteta. Efekti su se uglavnom svodili na obrazovanje njihovih roditelja i kako ono utiče na okruženje koje pružaju.Takođe smo otkrili da očevi i majke imaju slične genetske efekte negovanja, što sugeriše da su oba roditelja podjednako važna u oblikovanju i negovanju okruženja pogodnog za učenje mališana".

Prema njegovim rečima ova studija ilustruje koliko je složen odnos između gena i životne sredine. Ona pruža snažne dokaze da je, kao i genetika, životna sredina zaista važna kada govorimo o obrazovanju.
- Ovde su dva aspekta komplementarna. Prvo, nešto od toga zavisi od genetske lutrije, tako da roditelji nemaju potpunu kontrolu i ne zavisi sve od onoga što rade. Međutim, čini se da su važni šta roditelji rade i njihovi izbori. Naši nalazi pokazuju da su socioekonomski status i obrazovanje roditelja verovatno ključni. Zaista je važno razumeti kako se obrazovna dostignuća (godine obrazovanja, najviši stepen) i postignuća (postignuti rezultati i ocene) prenose kroz porodice, i kako bi nam ovo znanje moglo pomoći da prekinemo cikluse nepovoljnosti kroz generacije.
Šta je sa inteligencijom

Majčini geni mogu da odrede koliko će deca biti pametna, dok otac ne utiče na nivo njihove inteligencije, pokazala su istraživanja. Žene imaju veću verovatnoću da prenose gene inteligencije svojoj deci jer se nose na X hromozomu i žene imaju dva takva hromozoma, dok muškarci imaju samo jedan.
Veruje se da je inteligencija među uslovljenim genima koji moraju da potiču od majke, a laboratorijske studije koje su koristile genetski modifikovane miševe, otkrile su da su oni sa dodatnom dozom majčinog gena razvili veće glave i mozgove, ali su imali mala tela. Oni sa dodatnom dozom očevih gena, imali su mali mozak ali veće telo.
Istraživači su identifikovali ćelije koje sadrže samo majčine ili samo očeve gene u šest različitih delova mozga miša koji kontrolišu različite kognitivne funkcije, od navika u ishrani do pamćenja.
Istraživanje jasno pokazuje da genetika nije jedina odrednica inteligencije - procenjuje se da je samo 40 do 60 odsto inteligencije nasledno, ostali deo zavisi od okoline.
izvor Stil/Yumama

Dete ne mora da poprimi samo gene roditelja,vec i striceva,ujaka i tetki.Koji su bili dobri i u skoli i u svojoj vrsti posla.
 
mnogo se potencira genetika....inteligencija se razvija interesovanjem i razmišljanjem..najviše u ranom detinjstvu..ima istraživanja koja su pokazala da .je čak i kod odraslih osoba moguće znatno promeniti inteligenciju...Alfred Binet izumitelj IQ testa je napravio test da bi deci koja su niže rangirana pomogli da razviju inteligencoiju...otac sestara Polgar je bio psiholog koji je tvrdio da se od svakog deteta može napraviti genije...našao je ženu nastavnicu sa kojom bi napravio eksperiment da naprave decu i od njih naprave genijalce u jednoj oblasti...izabrao je šah i rezultat su čuvene sestre Polgar...
Pa sto nije nasao neku pralju i nekog konjusara da od njihove dece napravi genije?
 
ponekad zna da ispliva na površinu neki gen i posle nekoliko generacija , unazad nekoliko kolena, i ako nešto odskače od uže porodice , ovi se čude otkud to , obično se to dešava kada su ko zna kad pomešani geni različnih rasa boha kože , kod belih roditelja izađe neko dete tamne puti ili u sredini gde su roditelji tamnoputi rodi se dete svetle boje kože
 
zato što roditelji najviše oblikuju decu...ako su roditelji nesvesni i plitki kakve šanse ima dete koje odrasta sa njima?
žena mu je bila nastavnica ili učiteljica a ne neko iz elite sa ne znam kakvim genetskim materjalom...
Pa o tome ti pricam, mogao je da usvoji neko dete iz sirotista i od njega napravi genija, pa dokaze da je uzgoj bitniji od genetike, ovako mu je " eksperiment" ispao besmislen.
 
Pa o tome ti pricam, mogao je da usvoji neko dete iz sirotista i od njega napravi genija, pa dokaze da je uzgoj bitniji od genetike, ovako mu je " eksperiment" ispao besmislen.
mogao je...ali je odabrao da radi sa svojom decom i postigao je mnogo.....sve tri ćerke su mu bile u vrhu oblasti koju je odabrao za njih...da nije radio sa njima i usmeravao ih to se ne bi desilo ma kakvu genetiku imale...ista priča kao sa sestrama Polgar je i u slučaju Mocarta, Tajgera Vudsa i mnogih drugih ljudi koje smatramo genijalnim...neko je sistematski radio na razvoju te genijalnosti, nisu se rodili takvi...
 
mogao je...ali je odabrao da radi sa svojom decom i postigao je mnogo.....sve tri ćerke su mu bile u vrhu oblasti koju je odabrao za njih...da nije radio sa njima i usmeravao ih to se ne bi desilo ma kakvu genetiku imale...ista priča kao sa sestrama Polgar je i u slučaju Mocarta, Tajgera Vudsa i mnogih drugih ljudi koje smatramo genijalnim...neko je radio na razvoju te genijalnosti, nisu se rodili takvi...
Genetika je preduslov, svi ti mentori ne hvataju random decu da od njih naprave nesto, nego one sa predispozicijama.
 
Mislim, da još niste u stanju da razumijete šta vam govorim.
Ne znam ili čete ikada biti. Ovisi to o vama i vašem egu koji je odpad duhu pravom.
Ne ide se tu za Hrista ili ikakvu ikonu. Hrist je spomenut zbog razumijavanja. Duh sam nema imena.

Kažeš oko anarhije ali ne znaš uopšte šta je to, jer sve što znaš o anarhiji plod je tvoje domišljije i toga što su ti kazali i prikazivali o tome pa i govorili.
Nema u tvojim saznanjima istine o tome. To pa znači, da ne samo da ti nemaš pravi pogled na to več i mnogo drugih.

Hierarhija koja sada postoji BAŠ ONA je tisto koju vi mnogi imate za anarhiju i šta se događa u anarhiji. U toj hierarhiji pobjeđuju ono koji su drski i ubijaju, zavode,siluju, prisiljavaju, druge drže u robstvu sa silom i manipulacijom takođe strahom.
To ne vidite, jer nemate otvorene ni prave očio na prvog duha istine.

Sa vašim pogledom drže i oni koji hoče da vas imaju pod kontrolom jer žele, hoće, da vi to tako vidite. Njima je dobro ali vi mislite, da vama je.

Prava anarhija je zakon istine i naravno pravo (prirodni zakon). Zato u prirodi ne vidiš, zlo kako hoče imati sve šta ima i svakoga u svojim pandžama, krempljima, šaki.

Ako se dogodi extremizam priroda sa svemu što ima brzo dovede to nazad u svoj red.

Da ne vidite istine da niste sposobni viditi i sagledati istine te je shvatiti, takođe kaže, da je indoktrinacija dosegla svoj namjen i suštinu.
A vaši potenciali ostaju tamo gde su bili. Takođe kroz svoj stav pripadate onima koji drže druge u kavezu, jer ste vi sami tisti, koji taj kavez tvorite istinit.
Utopija je ovo drugo...
 
Genetika je preduslov, svi ti mentori ne hvataju random decu da od njih naprave nesto, nego one sa predispozicijama.
velika većina ljudi ima približno isti potencijal...a razlika se napravi svesnim dugogodišnjim radom..nema genija za neku oblast bez desetak godina pametnog i teškog rada na ostvarivanju majstorstva u odabranoj oblasti...studije su pokazale da rezultat IQ testa nije prediktor uspeha u životu ali ljubav prema onome što radi, upornost iskazana kroz pametan i vredan rad,, optimizam da svojim trudom može nešto da postigne i svrha da se pomogne nekom sem sebi jesu. Imaš knjigu Grit od Angele Duckworth koja piše opširno o tome.
 
Mislim, da još niste u stanju da razumijete šta vam govorim.
Ne znam ili čete ikada biti. Ovisi to o vama i vašem egu koji je odpad duhu pravom.
Ne ide se tu za Hrista ili ikakvu ikonu. Hrist je spomenut zbog razumijavanja. Duh sam nema imena.

Kažeš oko anarhije ali ne znaš uopšte šta je to, jer sve što znaš o anarhiji plod je tvoje domišljije i toga što su ti kazali i prikazivali o tome pa i govorili.
Nema u tvojim saznanjima istine o tome. To pa znači, da ne samo da ti nemaš pravi pogled na to več i mnogo drugih.

Hierarhija koja sada postoji BAŠ ONA je tisto koju vi mnogi imate za anarhiju i šta se događa u anarhiji. U toj hierarhiji pobjeđuju ono koji su drski i ubijaju, zavode,siluju, prisiljavaju, druge drže u robstvu sa silom i manipulacijom takođe strahom.
To ne vidite, jer nemate otvorene ni prave očio na prvog duha istine.

Sa vašim pogledom drže i oni koji hoče da vas imaju pod kontrolom jer žele, hoće, da vi to tako vidite. Njima je dobro ali vi mislite, da vama je.

Prava anarhija je zakon istine i naravno pravo (prirodni zakon). Zato u prirodi ne vidiš, zlo kako hoče imati sve šta ima i svakoga u svojim pandžama, krempljima, šaki.

Ako se dogodi extremizam priroda sa svemu što ima brzo dovede to nazad u svoj red.

Da ne vidite istine da niste sposobni viditi i sagledati istine te je shvatiti, takođe kaže, da je indoktrinacija dosegla svoj namjen i suštinu.
A vaši potenciali ostaju tamo gde su bili. Takođe kroz svoj stav pripadate onima koji drže druge u kavezu, jer ste vi sami tisti, koji taj kavez tvorite istinit.
Brate veliki i deca bi danas moć, a kamoli nezreli, nezdravi i moćni starci...

A moć je... hm... čarobna šuma...mrazomor Ledeni...

Srećom pa postoji Karma. Jedini Duh u koji ja iskreno verujem..
Isusovo prepisano sa istinskog istoka, ne čini drugom što sebi ne želiš...
 
Predicting how most kids will do is entirely different from declaring what any particular kid can do. “Stability,” Exeter University’s Michael Howe points
out, “does not imply unchangeability.” And indeed, individual IQ scores are quite alterable if a person gets the right push. “IQ scores,” explains Cornell University’s Stephen Ceci, “can change quite dramatically as a result of changes in family environment (Clarke, 1976; Svendsen, 1982), work environment (Kohn, 1981), historical environment (Flynn,1987), styles of parenting (Baumrind, 1967; Dornbusch, 1987),and, most especially, shifts in level of schooling.”
iz knjige "Genius in all of us" autora Davida Shenka
 
For thirty years, my research has shown that the view you adopt for yourself profoundly affects the way you lead your life. It can determine whether you become the person you
want to be and whether you accomplish the things you value. How does this happen? How can a simple belief have the power to transform your psychology
and, as a result, your life?
Believing that your qualities are carved in stone—the fixed mindset—creates an urgency to prove yourself over and over. If you have only a certain amount of
intelligence, a certain personality, and a certain moral character—well, then you’d better prove that you have a healthy dose of them. It simply wouldn’t do to look or feel deficient in these most basic characteristics
...
There’s another mindset in which these traits are not simply a hand you’re dealt and have to live with, always trying to convince yourself and others that you have a royal flush when you’re secretly worried it’s a pair of tens. In this mindset, the hand you’re dealt is just the starting point for development. This growth mindset is based on the belief that your basic qualities are things you can cultivate through your efforts, your strategies, and help from others. Althoughpeople may differ in every which way—in their initial talents and aptitudes,interests, or temperaments—everyone can change and grow through application and experience.
.
iz knjige Mindset autora Carol Dweck
 
Brate veliki i deca bi danas moć, a kamoli nezreli, nezdravi i moćni starci...

A moć je... hm... čarobna šuma...mrazomor Ledeni...

Srećom pa postoji Karma. Jedini Duh u koji ja iskreno verujem..
Isusovo prepisano sa istinskog istoka, ne čini drugom što sebi ne želiš...
Slažem se oko toga, da ne uradiš drugome to što ne želiš da se tebi uradi. A ne oko toga da je itko prepisivao. Jer onaj koji jeste uvjek jeste i zna isto.

1. Ne
2. radi
3. drugome
4.onoga
5.što
6. ne
7. želiš
8.da
9.se
10. tebi
 
Ali očigledno je da je to samo uputstvo. Ne i obaveza. Neki su genetski kodirani da prate uput a neki nisu...
Koliko je ta statistika na ovoj i na onoj strani, verovatno nula.. svi smo grešni, pa i On.
Slažem se oko toga, da ne uradiš drugome to što ne želiš da se tebi uradi. A ne oko toga da je itko prepisivao. Jer onaj koji jeste uvjek jeste i zna isto.

1. Ne
2. radi
3. drugome
4.onoga
5.što
6. ne
7. želiš
8.da
9.se
10. tebi
 
Ali očigledno je da je to samo upustvo. Ne i obaveza. Neki su genetski kodirani da prate upustvo a neki nisi...
Koliko je ta statistika na ovoj i na onoj strani, verovatno nula..
Znaš šta sam se jednom pitao.
Kad se govori o karmi, pitao sam se, da li je moguče, da se jedni odluče, da za vreme života ono sve loše šta urade, da odmah za vreme života karma im vrati.
A da neki su odlučili, da karma im stiže kasnije i da će se kasnije sa time ubadati.
Zašto?
Zato jer kad čovjek gleda po nekim indicima nekima se zaista brzo vrača loše a nekima uopšte ne.
Priroda nije glupa pa se onda čovjek pita kako sve uvede u balans.
 

Back
Top