DIF

xiaoyu:
Pa nije bilo koji :lol: . Samo ovaj iz naslova teme. Kad bude bila tema o arhitektama i njih ćemo da maltretiramo. :mrgreen:

sun.gif
:lol: Što baš o arhitektama?
 
xiaoyu:
Kako što? Pa zato što nismo dovoljno muško da budemo građevinci a nismo ni dovoljno gej da budemo dizajneri. :lol:
Ove prve blate žene a druge svi, pa reko da se dotaknemo teme ovih između.

sun.gif
Haha, pa da... Našle se kolege i diraju jadne DIF-ovce, sram da vas bude :P čik se potucite :mrgreen:
A što građevince mrze žene? :) To su baš fini momci (i devojke)...
Valjda mašince mrze žene... :P
 
ja ne kazem da je dif lak,ali mi je totalno sulud fakultet.
i kad ga zavrsis,sta budes?profesor fizickog (iliti onaj koga sva deca a cesto i kolege mrze)...bzvz...ma koliko tu bili neki teski predmeti,ne vidim svrhu samog fakulteta :neutral:
_ducky__by_gadgetsguru-1.png

Imaš da biraš...ja ću izabrati profa i trener...
A i maš tu i menadžment, nešto vezano za aerobik i ostalo...
 
Pročitao sam većinu poruka i baš sam se na neke komentare nasmejao...vidim da ljudima smeta moj fax...svako je birao šta voli i za svakoga postoji nešto...mi se razlikujemo od ostalih faxova...ima bogami po ceo dan predavalja zbog Bolonje na kojima mora da si prisutan, a ne kao na nekima samo jednom nedeljno na predavalja da ideš...i nisu svi difovci mišićavi, tj. nabildovani...
 
E, ovako....


Stručni, akademski, odnosno naučni naziv

PROFESOR FIZIČKOG VASPITANJA I SPORTA (izabranog sporta)
PROFESOR FIZIČKOG VASPITANJA I SPORTSKE REKREACIJE
PROFESOR FIZIČKOG VASPITANJA I KINEZITERAPIJE
Stučni naziv PROFESOR FIZIČKOG FIZIČKOG VASPITANJA proističe iz osnovnog obaveznog plana i programa dok drugi deo stručnog naziva PROFESOR SPORTA ili KINEZITERAPIJE ili SPORTSKE REKREACIJE proističe iz izbornog dela plana i programa.
 
Vrsta studija i ishodi procesa učenja

Na osnovnim akademskim studijima fizičke kulture studenti na osnovu obaveznog dela nastavnog plana i programa stiču stučni naziv PROFESORA FIZIČKOG VASPITANJA i sledeće kompetencije:

Shvatanje suštine teorije i metodike fizičkog vaspitanja.
Teorijske osnove fizičkog vaspitanja.
Objektivne mogucnosti i pravci delovanja fizičkog vaspitanja.
Sredstva fizičkog vaspitanja.
Forme organizacije fizičkog vežbanja.
Osnovi metodike obučavanja.
Mere obezbeđenja i optimizacije procesa obučavanja i vežbanja.
Osnovi metodike razvoja motoričkih sposobnosti.
Tehnološke osnove fizičkog vaspitanja.
Suština fizičkog vaspitanja u predškolskom uzrastu.
Uzrasne karakteristike dece.
Sistem organizacije fizičkog vaspitanja.
Organizacioni oblici rada.
Karakteristike i osobenosti metodike rada fizičkog vaspitanja u predškolskom dobu.
Društvene i vaspitno-obrazovne funkcije osnovne škole.
Osobenosti razvoja i uzrasne karakteristike učenika osnovne škole.
Programsko normativne osnove.
Struktura vaspitno-obrazovnog rada.
Tehnološke osnove rada.
Društvene i obrazovno-vaspitne funkcije srednje škole.
Osobenosti razvoja i uzrasne karakteristike učenika srednje škole.
Programsko normativne osnove.
Struktura vaspitno-obrazovnog rada.
Tehnološke osnove rada.
Osobenosti i specifične karakteristike metodike rada.
Okvirni program obrazovno-vaspitnog rada visokoškolskih ustanova.
Fizičko vaspitanje u funkciji pripreme za profesionalno zanimanje.
Programsko-normativne osnove.
Tehnološke osnove.
Osobenosti i karakteristike metodike rada.
Potpuna osposobljenost za samostalnu realizaciju nastave fizičkog vaspitanja u u školama i predškolskim ustanovama i univerzitetu kao i praćenje transformacionih efekata nastave u odnosu na antropološki statius dece i omladine.
 
Na osnovu realizacije izbornog dela plana i programa, ako se student opredeli za određeni sport u okviru izbornog modula, stiče stučni naziv PROFESOR SPORTA uz sledeće kompetencije:

Shvatanje mesta i uloge izabranog sporta i sporta uopšte u savremenom društvu.
Antropološka usmerenost u posmatranju trenažnog procesa i takmičenja u sportskoj gimnastici. Dvosmerno posmatranje relacije – trenažni proces – antropološki status. Poznavanje faktora od kojih zavisi uspešnost u izabranom sportu.
Potpuna osposobljenost za samostalnu realizaciju trenažnog procesa u početnim selekcijama u sportskim klubovima, a u zavisnosti od prethodnog znanja i iskustva, i sposobnost vođenja juniorskih i seniorskih selekcija.
 
Na osnovu realizacije izbornog dela plana i programa, ako se student opredeli za kineziterapiju u okviru izbornog modula, stiče stučni naziv PROFESOR KINEZITERAPIJE uz sledeće kompetencije:

Shvatanje pojma ”KOREKTIVNE GIMNASTIKE” I ”KINEZITERAPIJE” u osnovnim (funkcionalnim) oblicima i njenog razvoja kroz vekove do danas.
Usvajanje stručne terminologije osnovnih, dopunskih i izvedenih položaja i pokreta pojedinih segmenata lokomotornog aparata u tim položajima.
Poznavanje poremećaja i deformiteta na lokomotornom aparatu kao i primene korektivnih vežbi za iste. Poznavanje metoda merenja i ocenjivanje posturalnog statusa.
Primena prethodno usvojenih sadržaja u zavisnosti od uzrasne dobi i psihosomatskog statusa osoba.
Potpuna teorijska i praktična osposobljenost za realizaciju korektivnih tretmana u predškolskom, osnovnoškolskom i srednjoškolskom uzrastu uz mogućnost saradnje sa školskim lekarima i fizijatrima.
 
TROGODIŠNJE STUDIJE....

OSNOVNE STRUKOVNE STUDIJE FIZIČKE KULTURE:

U okviru osnovnih strukovnih studija postoje sledeći izborni moduli koji čine okosnicu pojedinih studijskih programa (smerova) koji daju referentnost za sticanje pomenutih stručnih naziva po smerovima, dok je plan i program opštih i opšte stručnih modula isti.

1. SPORT (ATLETIKA, SPORTSKA GIMNASTIKA, PLIVANJE, KOŠARKA, RUKOMET, FUDBAL, ODBOJKA, DŽUDO, KARATE, BOKS, RVANJE, AIKIDO, JU-JITSU, SAMBO, SAMOODBRANA, SPORTSKI PLES)
2. KOREKTIVNA GIMNASTIKA;
3. FITNES;
4. SPORTSKA REKREACIJA I
5. SPORTSKI MENADŽMENT.
 
Druže, dig'o si temu 9 meseci staru, simboličnih 9 meseci...
Dobro, bilo je i gorih slučajeva.
A ispriča se ti lepo. :D Rispekt..
:lol: Da ne shvatiš pogrešno, meni je ovo skroz pozitivno smešno. :)
 
pa bash ima malo dobrih profana fizickog to fizicko je cesto problematican predmet i svi se nesto plase osim onih spretnih... ne u smislu da profan ne ume da igra basket ili da se prevrce mislim da to sveki ume nego nekako da osposobi ljude za sport, ne znam da im izgradi neki stav o tome.. a ne da se osecas ko budala posle casa fizickog.. to valjda taj neki pedagoski deo... ali valjda su danas i profesori manje cenjena bica pa nije ni njima lako?? slusala sam price o takvim profanima da npr naprave nesto od trapavih znaci ima toga ili je nekad bilo
 
difovci- uglavnom bljak, sto bi moja drugarica rekla u najboljem slucaju "ima sliku nema ton" :), a i ta slika je krajnje diskutabilna... moram priznati da imam bas predrasuda prema njima i izbrazdanosti njihovih mozgica, sta da radim znam da je predrasuda, ali...

ups, ja procitala samo prvu stranu, tek sad vidim ostatak... mada ne menjam misljenje...
 
Mene najviše nervira kada profesori daju loptu deci i kao igrajte se ili ni nemaju časove!!!
Pa zašta onda dobijaju platu?
Kao što je profa danas rekao...malo njih stvarno želi da postanu profesori...
 
Pa šta će ti za to fakultet?
Treba da se ta deca nauče kako se sa tom loptom igra, onda da nauče vežbe na spravama, vežbe za pravilno držanje tela...ma ima svačega...
 
Vrsta studija i ishodi procesa učenja

Na osnovnim akademskim studijima fizičke kulture studenti na osnovu obaveznog dela nastavnog plana i programa stiču stučni naziv PROFESORA FIZIČKOG VASPITANJA i sledeće kompetencije:
.........................................
Potpuna osposobljenost za samostalnu realizaciju nastave fizičkog vaspitanja u u školama i predškolskim ustanovama i univerzitetu kao i praćenje transformacionih efekata nastave u odnosu na antropološki statius dece i omladine.
ujbmtiživot!
kolke kompetencije.... ja to nikada neću steći.. ma ni približno ='( odo da se udavim u nečem mrrrrsnom..
 

Back
Top