Da li će se u budućnosti praktikovati remote školovanje?

Da li ste za uvođenje remote načina školovanja dece?


  • Ukupno glasova
    16
... verujete li da će ovako nešto biti izvesno? Ako da da li ste za to?

Ја сам за нешто потпуно супротно !
Целодневни боравак у школи, као што данас постоји за ниже разреде "Продужени боравак".

Пре подне настава, после подне обнављање и учење уз надзор дежурног наставника.
Ујутру доручак, у подне ручак и одмор (кревети обавезно !).
Можда може и вечера од 18 до 19 сати, а можда и не - то оставити за породични ритуал ?

Кући се иде после дванаест сати у школи (7-19ч) и не постоје домаћи задаци !
Градиво толико да се може савладати без учења код куће !

Ово што ти Редмонде предлажеш може за сиромашније ђаке
који немају да плате школски хотел који представих.
 
Нисам мислила на то :lol: него на ове из 'великог ресета' - 'родитељ 1' и 'родитељ 2'.

Не знам, ова тема о remote школовању ми буди унутрашњи аларм, све у мени 'звони' на узбуну.
....a, to...daleko im lepa kuca.

Meni iskustvo govori da su deca kao indigo i da je najbolje kad su pored roditelja ili baba i deda.
Meni zvoni na uzbunu kad malo dete rodjeni roditelji odvedu u nekakve jaslice i vrtice i ostave nekakvim tetama na cuvanje sa kojekakvim nit rod nit pomozbog drugarima koji stipaju i ujedaju.
 
pricamo za buducnost

mozda 20 mozda 50 god

cinjenica je da je sadasnji model obrazovanja zastareo i da ga treba menjati da prati tehnologiju
Zastareli model obrazovanja je davao genijalne naučnike, a danas umesto genijalnih pojedinaca imaš grupe, timove, institute koji sto godina tapkaju u mestu a da bazične probleme, kao na primer, lečenje kancera, ne mogu da reše.
 
Ја сам за нешто потпуно супротно !
Целодневни боравак у школи, као што данас постоји за ниже разреде "Продужени боравак".

Пре подне настава, после подне обнављање и учење уз надзор дежурног наставника.
Ујутру доручак, у подне ручак и одмор (кревети обавезно !).
Можда може и вечера од 18 до 19 сати, а можда и не - то оставити за породични ритуал ?

Кући се иде после дванаест сати у школи (7-19ч) и не постоје домаћи задаци !
Градиво толико да се може савладати без учења код куће !

Ово што ти Редмонде предлажеш може за сиромашније ђаке
који немају да плате школски хотел који представих.
Decu uterati u tor, roditelje u fabrike, divota.
 
tehnologija treba da popravi zivot, da ga olaksa

prema tome treba je koristiti gde god moze

vec sam napisao - 2 sata fizickog dnevno, sa rotacijom sportova

pa da deca idu i na bazen , da skijaju , da imaju mogucnost probe vecine sportova

mnoge bolesti bi se tako izbegle , mnoge greske iz proslosti

jer je proslost bas bila losa , ne zelim TAKVU buducnost , menjati sto pre

tesko da ce biti gore od 20 veka

a on je bio bolji od ostalih
Proces učenja je, bez obzira šta kaže savremena pedagogija, mukotrpan proces.
Učenje je težak rad i svaka parola tipa "učenje uz igru" je pogrešan put, besramno izgovorena laž.
Nisu nas uzalud naši učitelji i nastavnici terali da napamet učimo tablicu množenja, pesmice, godine koje prate istorijske bitke, stotinu podataka naizgled nepotrebnih. Takvo biflovanje mozga je bilo naporno, ali nije dozvoljavalo mozgu da se ulenji (čemu je mozak položan). Teško bubanje je dovodilo do povećanja brzine usvajanja narednih znanja, jačalo je memoriju i stvaralo odličnu bazu da se kasnije razvijamo u određenom pravcu, da se tek tada "igramo" i to u onoj oblasti u kojoj smo se pronalazili, bilo da su društvene nauke u pitanju, prirodne ili umetnost, sport, naposletku.

U obrazovanju je tehnologija kamen spoticanja.
Kad su u učionicama nastavnici počeli da kače slike, postere, šeme, plakate, znalo se da je došlo vreme umno slabih generacija.
Sve te slike su bile znak da učenici nemaju razvijenu maštu i um da bi sebi dočarali, ili da bi upamtili, izgled ljudskih mišića, ćelije, lobanje, na času biologije ili izgled zemljinog jezgra na času geografije.

Ono što ja hoću da kažem, jeste da smo kao vrsta omanuli po svojim umnim kapacitetima i da su naši preci bili ljudi britka uma baš zato što su razvjali mozak bez savremene tehnologije. Razvijali ga na ooruk, računali, čitali, učili napamet, izvodili zaključke, pratili udžbenike u kojima su reči onih koji su bili još pametniji, onih pre njih.
 
Uz napredak tehnologije i sve širu primenu interneta verujete li da će ovako nešto biti izvesno? Ako da da li ste za to? Nastava i ocenjivanje se lagano mogu vršiti od kuće, nema više putovanja do škole po hladnom vremenu u 7 ujutru, smaranja u zagušljivoj učionici, a verujem da bi se i problemi vršnjačkog nasilja rešili u izvesnoj meri na ovakav način... Možda najpre krenuti sa nekom hibridnom varijantom, pa polako nastaviti ka uvođenju full remote sistema nastave?

Prednosti su, naizgled, to što deca neće morati da idu od kuće i neće biti vršnjačkog nasilja. A šta ćemo sa nedostatcima?
Da podsetim, pričamo o deci. Neformiranim ličnostima. Ne o odraslim osobama.
 
Proces učenja je, bez obzira šta kaže savremena pedagogija, mukotrpan proces.
Učenje je težak rad i svaka parola tipa "učenje uz igru" je pogrešan put, besramno izgovorena laž.
Nisu nas uzalud naši učitelji i nastavnici terali da napamet učimo tablicu množenja, pesmice, godine koje prate istorijske bitke, stotinu podataka naizgled nepotrebnih. Takvo biflovanje mozga je bilo naporno, ali nije dozvoljavalo mozgu da se ulenji (čemu je mozak položan). Teško bubanje je dovodilo do povećanja brzine usvajanja narednih znanja, jačalo je memoriju i stvaralo odličnu bazu da se kasnije razvijamo u određenom pravcu, da se tek tada "igramo" i to u onoj oblasti u kojoj smo se pronalazili, bilo da su društvene nauke u pitanju, prirodne ili umetnost, sport, naposletku.

U obrazovanju je tehnologija kamen spoticanja.
Kad su u učionicama nastavnici počeli da kače slike, postere, šeme, plakate, znalo se da je došlo vreme umno slabih generacija.
Sve te slike su bile znak da učenici nemaju razvijenu maštu i um da bi sebi dočarali, ili da bi upamtili, izgled ljudskih mišića, ćelije, lobanje, na času biologije ili izgled zemljinog jezgra na času geografije.

Ono što ja hoću da kažem, jeste da smo kao vrsta omanuli po svojim umnim kapacitetima i da su naši preci bili ljudi britka uma baš zato što su razvjali mozak bez savremene tehnologije. Razvijali ga na ooruk, računali, čitali, učili napamet, izvodili zaključke, pratili udžbenike u kojima su reči onih koji su bili još pametniji, onih pre njih.

Тачно, тачно и тачно! :tick::tick::tick:
Просто немам шта да додам. :D
 
Kojim nedostacima?

- Šta raditi sa decom (porodicama) koja ne mogu da priušte sebi adekvatnu tehnologiju
- Šta raditi sa decom koja nemaju roditelje i nemaju koga da im objasni kako se kompjuteri koriste
- Deca neće imati društvo i biće usamnjena i asocijalna što za njih kasnije može biti pogubno
- Nedostak fizičke aktivnosti dece
- Deca će još više biti zavisna od nečije pomoći, teže će znati praktično da rešavaju probleme, slabije će učiti da pišu
- Štetnost monitora u koji će deca biti prinuđena da gledaju dodatnih 5,6,7 sati dnevno a u koje već i bez toga previše gledaju iz zabave.
.... su samo neke od stvari koje mi padaju na pamet.

Dokaz tome da je ovakav, kvazi napredni sistem, loš je i čonjenica da recimo Norveška kao nakbogatija zemlja na svetu ima sistem školovanja gde se deci forsiraju praktične, fizičke i socijalne obuke u kojima će sticati neke konkretne i praktične veštine u odnosu na kompjutere i tehnologiju.

Uostalom, šta fali ovom dosadašnjem sistemu školovanja koji se do sada praktikovao?
 
Uz napredak tehnologije i sve širu primenu interneta verujete li da će ovako nešto biti izvesno? Ako da da li ste za to? Nastava i ocenjivanje se lagano mogu vršiti od kuće, nema više putovanja do škole po hladnom vremenu u 7 ujutru, smaranja u zagušljivoj učionici, a verujem da bi se i problemi vršnjačkog nasilja rešili u izvesnoj meri na ovakav način... Možda najpre krenuti sa nekom hibridnom varijantom, pa polako nastaviti ka uvođenju full remote sistema nastave?
U Nemačkoj je sprovedena stroga zaštita dece tokom korone. Skoro dve godine su se deca školovala ili online, ili pod obaveznim maskama.
To je prošlo i sad se Nemačka suočava sa drugim problemom - deci je pao imunitet i količina teških respiratornih infekcija (koje nisu korona) je tolika, da nema mesta u bolnicama. Problem je došao i do Bundestaga, koji sad traži neko rešenje
Online školovanjem uspeše Nemci da satru zdravlje svoje dece. Nema veze, bitno da je Pfizer maznuo debelu kinu.
 

Back
Top