Četiri zablude o profesiji nastavnika

Ne, Plant nikada nije rekao su prosvetari neradnici niti da ništa ne rade.
Zašto me niste citirali - ako sam to rekao?
I predlažem moderatorima, da svi postovi koji prepričavaju šta je ko rekao, odmah budu obrisani.
Zna se kako se citira. Teško vam da kliknete ?

Vi nas ne volite, iskrivljujete naše reči,.. Samo čekate u zasedi da nešto loše napravimo,.. eno i danas nova glavna loša vest je nastavnik gimnazije,.. hejtujete nas..
Pa kako seješ tako ćeš i žnjeti.
Mislim da su potrebni i onakvi postovi, da svi imaju priliku videti kako se formira 'istina' o prosvetnim radnicima, ali ako ti zaista smeta, obrisaću..
 
Neka im daju plate,.. i biće i entuzijazma i entuzijasta,.. i moći će da biraju ko će da im radi u prosveti. ( ja ne živim samo od te plate i mogu da se posvetim svom životnom pozivu, svom opredeljenju)
evo sta si rekao
Ne, Plant nikada nije rekao su prosvetari neradnici niti da ništa ne rade.
Zašto me niste citirali - ako sam to rekao?
I predlažem moderatorima, da svi postovi koji prepričavaju šta je ko rekao, odmah budu obrisani.
Zna se kako se citira. Teško vam da kliknete ?

Vi nas ne volite, iskrivljujete naše reči,.. Samo čekate u zasedi da nešto loše napravimo,.. eno i danas nova glavna loša vest je nastavnik gimnazije,.. hejtujete nas..
Pa kako seješ tako ćeš i žnjeti.
to sto mozda nisi to mislio te ne abolira jer si mogao biti precizniji nakon
mislim da velika vecina ne bi nista vise radila nego sto sad radi ni da im je plata 10 puta veca
ali nisi nego si hvalio laptopove
 
cestitam , cak i ako nisi nasao gotov na netu , spadas u mali procenat savesnijih

ali eto , napravio si ga , za sledeci put imas gotov i spreman, neces praviti svake godine

imas mozda 50-ak slicnih projekata ( verovatno manje) u toku svog predavackog staza

ali svakako sam zahvalan na tvom radu , tvoji ucenici imaju srece
evo nahvalio sam onog ko je to zasluzio
 
onda budi konstruktivan, daj neke ideje.
Do sada si bio uglavnom destruktivan.
nisi pratio , vec neko vreme iznosim brojne ideje

recimo da deca imaju manje obaveznih i ocenjenih predmeta, da odaberu nekoliko predmeta koje ce pohadjati samo informativno

da imaju predavace od prvog razreda , 3 god a onda da u skladu sa svojim talentima i time sta vole budu usmereni u odredjene oblasti
 
nisi pratio , vec neko vreme iznosim brojne ideje

recimo da deca imaju manje obaveznih i ocenjenih predmeta, da odaberu nekoliko predmeta koje ce pohadjati samo informativno
super,.. i da se uvede motivacija prosvetarima (nešto kao platni razredi i prema zainteresovanosti učenika za taj predmet). da se ocenjivanje nastavnika (a time i motivacija) radi i prema testiranju dece - koliko su ih naučili,... Sve bi to moglo. Ima nezaposlenih, koji bi to radili.
da imaju predavace od prvog razreda , 3 god a onda da u skladu sa svojim talentima i time sta vole budu usmereni u odredjene oblasti
To se na zapadu radi na fakultetima pa i ovde pomalo.
Svaki ispit je bodovan, a neki predmeti su izborni. To je dobro.
 
super,.. i da se uvede motivacija prosvetarima (nešto kao platni razredi i prema zainteresovanosti učenika za taj predmet). da se ocenjivanje nastavnika (a time i motivacija) radi i prema testiranju dece - koliko su ih naučili,... Sve bi to moglo. Ima nezaposlenih, koji bi to radili.

To se na zapadu radi na fakultetima pa i ovde pomalo.
Svaki ispit je bodovan, a neki predmeti su izborni. To je dobro.
pa dobro ali bi time nastavnici nepopularnih profila bili kaznjeni

recimo da na hemiju ide samo 10 posto ucenika , zasto kaznjavati tog profesora zato sto deca ne vole hemiju

ili neki drugi predmet , hemicar moze da na svakom casu izvede neki ekplozivan eksperiment i da svi djaci idu na njegove casove
 
pa dobro ali bi time nastavnici nepopularnih profila bili kaznjeni

recimo da na hemiju ide samo 10 posto ucenika , zasto kaznjavati tog profesora zato sto deca ne vole hemiju

ili neki drugi predmet , hemicar moze da na svakom casu izvede neki ekplozivan eksperiment i da svi djaci idu na njegove casove
To je šira tema. A ja iznosim ideje. Mislio sam koliko mu dolaze na časove i koliko su zainteresovani, a može hemija da bude obavezna jedne godine a sledeće izborni predmet. ... Ideje su dobre,.. samo trebaju i ovi u ministarstvu da rade i da budu konstruktivni.
 
Iz tvojih usta u Božije uši.

Kad škole ponovo budu mesta gde se ozbiljni ljudi ozbiljno trude da nauče ozbiljnu decu ozbiljne stvari, svima će da bude bolje.
Deci prvo, pa i vama.
Ne vidis ni forum a kamoli drustvo...
Ako ja vidim da mi predstavnici skole neki ebivetri, mislis da cu da trcim da budem clan te skole?
Mislim u smislu kolega?
Jos kad ti direktor direktno kaze da ima problema sa starim kadrom, nego trazi tek zavrsene studente ili jos studente da mu rade u skoli, nemas ti tu mnogo sta da razmisljas...vise se pravi neka zeza od skole i kupleraj nego sto se pravi skola...
Jeste zabavno deci u takvim skolama, mogao bi svako da se prilagodi, ali sto bi....
Zar ti nije lakse u privrednoj firmi da imas 7h kontakta bez prekida nego u skoli da cekas odmore i prazne casove da bi se omastio sa koleginicom..

Ono drugo i ne uzimam u obzir, cak ni za zavrsne razrede srednje skole iako je tu prilicno cesto i popularno....
 
To je šira tema. A ja iznosim ideje. Mislio sam koliko mu dolaze na časove i koliko su zainteresovani, a može hemija da bude obavezna jedne godine a sledeće izborni predmet. ... Ideje su dobre,.. samo trebaju i ovi u ministarstvu da rade i da budu konstruktivni.
Jel stvarno mislis da su stari sistemi bili nefunkcionalni?
Stari dobar sistem rigidni sistem gde ima teorije ima prakse i ima prakse na terenu ili ako cemo tehnicki , teorija eksperimentalno i praksa...
Dete sa navikom da na svakih 15 min pogleda mobilni i potrazi poruku da li me je neko trazio , ja sam trazen, jupi, jaoj zivot ne postoji ako nisam trazen....se moze usmeriti na stari model i bez nosenja pelena ili katetera, kao sto nas predsednik predlaze da ne bi isao u WC...
Ja sam jednom imao 3 ispita od po 4h , sve vazni istog dana...od 8 ujutro do 21h uvece, i nisam nesto posebno smatrao taj dan napornim.....
Ali ako hoces da sirom otvoris vrata za lose profane i za lose metode i zelis los proizvod i zelis da radis inkluziju pa da ti djak bleji dok pola sata sabira 2+2-6+8 jer mu je problem kako da od 4 oduzme 6 i tu zabaguje.....to su druge price..

Hemiju pocinju u 7 obicno imaju u dobrim skolama puno eksperimenata , da zainteresuju decu , iako je nece zavoleti , bar ce deci biti wow zanimljivo...ups tako je bilo sad nije vise interesantno pokazati im neobavezne eksperimente sa hipermanganom, sa h2S, sa CS2, sa gvozdjem, sa vodenim gasom, sa barutom, sa fenolftaleinom, sa kalijumom , natrijumom itd itd..
 
Jel stvarno mislis da su stari sistemi bili nefunkcionalni?
Za ono vreme su bili odlični. Sa reformama počinju problemi - 9. i 10. razred - produžetak osnovnog obrazovanja,.. pa za jednu godinu školovanja bude majstor (za dve tehničar) - to je bio promašaj ( valda Stipe Šuvara ako nisam pogrešio).
Stari dobar sistem rigidni sistem gde ima teorije ima prakse i ima prakse na terenu ili ako cemo tehnicki , teorija eksperimentalno i praksa..
Praksa je sada veliki problem, jer mora u školi da se odvija - ne primaju nam firme više učenike (ne u onom obimu kao pre,.. a i često je nameštaljka)
Dete sa navikom da na svakih 15 min pogleda mobilni i potrazi poruku da li me je neko trazio , ja sam trazen, jupi, jaoj zivot ne postoji ako nisam trazen....se moze usmeriti na stari model i bez nosenja pelena ili katetera, kao sto nas predsednik predlaze da ne bi isao u WC...
To sam (smo) uspeli rešiti. Zabrana upotrebe mobi-smarta u vreme časa, daje rezultate,.. a ja recimo insistiram, da za 'važne ' pozive mora učenik da izađe sa časa, ali ne sme da se javi ili kucka na času.
Ja sam jednom imao 3 ispita od po 4h , sve vazni istog dana...od 8 ujutro do 21h uvece, i nisam nesto posebno smatrao taj dan napornim.....
Ali ako hoces da sirom otvoris vrata za lose profane i za lose metode i zelis los proizvod i zelis da radis inkluziju pa da ti djak bleji dok pola sata sabira 2+2-6+8 jer mu je problem kako da od 4 oduzme 6 i tu zabaguje.....to su druge price..
Mi sada nemamo inkluzivnih,.. a to je bio promašaj. Inkluzivni su za posebna odeljenja.
Hemiju pocinju u 7 obicno imaju u dobrim skolama puno eksperimenata , da zainteresuju decu , iako je nece zavoleti , bar ce deci biti wow zanimljivo...ups tako je bilo sad nije vise interesantno pokazati im neobavezne eksperimente sa hipermanganom, sa h2S, sa CS2, sa gvozdjem, sa vodenim gasom, sa barutom, sa fenolftaleinom, sa kalijumom , natrijumom itd itd..
Nisam ni ja voleo hemiju,.. naučio sam je kasnije - koliko mi je trebala (oko biljaka). A, časovi moraju biti zanimljivi. Na predavanja mislim. Dobar pedagog mora biti i dobar glumac.
------------------------------------------------------------------------------
 

Back
Top