Budi najbolji djak

Naravno da treba
moja deca su znala da čitaju pre no što su progovorila ::whistling::manikir:
da sam rodilla devojčicu, odmah bi je poslala u neki reality
tako da ..žensko ne mora
muško mora.
 
Poslednja izmena:
Skola je nuzno zlo,pogotovu danas.Nekada je imala svrhu,danas je sve osim vaspitno-obrazovne ustanove.Gledam,bre,to strani jezici od obdanista,to 100 dodatnih casova,jer bolje dete nauci,u skoli mu nesto ne ide na casu,pa nekoliko sportova,jer mora sve da se proba,u nekom ce se pronaci,pa ranac veci od deteta,unutra od knjiga,radnih svesaka,pribora,recnika,lomova...treba ti sleper da sve prevezes.A u skoli,maltretiraju jedno drugo psihicki i fizicki,tuku se,bodu nozevima...o uvredama i psovkama da ne govorim.Ne postuju se ni uciteljica,ni nastavnik,ni drug,ni drugarica...Nastavnicima zabranjeno sve od kaznenih mera,na casu niko ne slusa sta se predaje i gde je tu vaspitanje i obrazovanje?
 
Ne, skola je druga po redu, nakon crtaca, koja ispira mozgove deci i pravi od njih poslusne gradjane. Mogu predmeti tipa fizicko likovno muzicko kucna radinost, gde moze da se ispoljava.

Slažem se. Škola je jedna represivna institucija koja jedino zaglupljuje i ispira mozgove. 16 godina sam učio dobro i bio za uzor, a danas sam profesor koji radi za 120 evra! Škola je obično sviranje *****.
 
Poslednja izmena:
Zato sam ja svoju decu pitao da li hoće da im kupim ovce ili da idu u školu.

Ovaj što je izabro ovce sad ima dvesto komada i prima samo od subvencija 200 x 7000=1400000 dinara po ovci, plus 300jaganjaca x 3000= 900000, godišnje.

Ovaj što je izabro školu radi za 40k i stalno mu govore da će biti otpuštanja.

PS. Šalim se, al nije baš da je za šalu

- - - - - - - - - -

Ustvari ono što je bitno ionako se ne uči u školi, a to je budi najbolji čovek i gledaj da nikad ne radiš za druge ako možeš da radiš za sebe.
 
Poslednja izmena:
Pa, nije bitno da se bude najbolji đak u razredu, nego da se stekne znanje. I nije istina da danas u školi ne može ništa da se nauči. Ko hoće - on može. Problem je u tome što se ovde znanje ne ceni. I što se misli da, ako od njega ne može dobro da se zaradi, onda i nije potrebno.
Danas čitave generacije završavaju školovanje (čak sa dobrim ocenama i prosekom na studijama), a da nisu sposobni za logičko i kritičko rasuđivanje... Koja vajda onda od toga što su bili "dobri đaci"'?
 

Back
Top