Auto - radionica, potraznja delova

Питање гласи; Рено Кангу, 1200 ццм, има плин.
Лепо пали, мирно ради, и све је у реду док не пређе 3000 обртаја; таф почне да трокира, трза, губи снагу, а хоће и да се угаси кад падне на лер....
Угасим- упалим; проради нормално, и опет- до 3000 обртаја...:sad2:
Није баш да ми треба, али будући да је мали килавко- при претицању неког камиона баш уме да буде незгодно.
Шта ме зеза, зна ли ко?:think:

Звучи као запрљан филтер за ваздух или проблеми са протокомером/MAF сензором.
 
Uzmi jos veci intercooler, mozes da dobijes jos malo snage. Samo je pitanje sta i kako moze da se uglavi iza branika.

Negde u zoni max obrtnog momenta, brzina se menja ispred crvene, taman kad kazaljka dodirne crvenu. Pre toga, motor treba da bude na radnoj temperaturi.
 
Snimao sam 0-100, krenuo na sedmoj sekundi, stotka na 15toj, izgleda da mi je ubrzanje 0-100 8-9 sekundi, autodata za 318d kaze 10.7 sekudni, a za 320d 8.9 sekundi, jos ja to mozda nisam savrseno ni izveo, krenuo sa oko 3000-3500 obrtaja, odmah pustio kvacilo i menjao do crvene, u trecoj zavrsio..
Snimao sam tako da kad sam krenuo rekao krenuo, a na stotki rekao stotka pa sam razliku u vremenu uporedio i video da je ono 8 eventualno 9 sekundi.

Da li to znaci da je mozda auto doradjivan? Mozda i imam sve to kao sa 320d :eek:
 
Poslednja izmena:
Другари, имам једну ситуацију с тримером, па к'о велим, овде мора да има неког ко се разуме...
Неће да угаси...
обичан је двотактни, дотрајао додуше, али још ради.
упалио ми се једанпут, оне букснице које иду до команде су се... не знам, не сећам се шта им се десило, али за'ватило је и бензин и мајцу а њих сам после наново изоловао и радило је добро, то је једина озбиљна хаварија које могу да се сетим... чистио сам му и препакивао карбураторчић пар пута, мењао дихтунге, гумице, цревца... те ситнице... и никад никаквих проблема није било... но, задњих можда годину дана, а од прилике и годину дана после те паљевине, он престаде да се гаси на прекидач... реко' залепио, расклоцао се, шта ли му је, мада су и оне две жичице биле прилично отрцане, па нисам много придавао пажње томе... гасио сам га тако што сам му скидао кабл са свећице и то је тако, лењцову трајало неко време, док се тај кабл није покидао па почела и струја да пицка кад се за њега ухватим, док га на крају нисам начисто исчупао са капе..
Онда сам решио да је време да се то среди, отишао у сервис, купио нов кабл, са све оним калемом, донео кући, растурио га као бурек, ставио тај нови део, пробао и одушевио се кад сам видео да ради...
Па, реко' кад сам већ ту и те жице да прерадим, али шипак... прекидач и даље не гаси...
склопим ја то назада са друге стране чачнем и наместим онај кабл на ону капу, скратим га мало али набуџим, па пробам и оно, видиш, лепо ради и с тим старим... па ово ново скинем и вратим назад, те заменим за нову ручицу, с новим командама...
али... он опет неће да каси... извадим зујалицу, проверим... оба прекидача раде... и стари и нови
кад упалим тример, могу ладно да скинем буксне које иду ка командама, он се не гаси... неће да стане све док има горива и капу на свећици...
па мислим, исто није хајао за стање прекидача и са новим калемом, а оба калема су исправна, и прекидачи су исправни и ја не знам шта даље да му гледам...
мислим, могу ја да га гасим тако што ћу да му завијем лер гас па да га угушим, али није ми то ништа елегантније решење од чупања кабла са свећице, а оно исто није неко трајно решење...
 
Bio sam kod majstora da mi proveri zadnje kocnice i on kaze da je sve u redu.E sad ja sam juce malo jace kocio bas da bih istestirao kocnice,malo vise forsirao i kada sam stigao kuci pipnem dobose i jedan dobos je vruc ne mozes da stavis prst a drugi samo mlak.da li to znaci da ovaj dobos koji je mlak ne koci?da li bi oba dobota trebala da budu podjednako vruca?u voznji prilikm kocenja auto ne zanosi u stranu.
 

Back
Top