Amater želi objaviti knjigu

• Začetnik teme Začetnik teme Holy1
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

Holy1

Ističe se
Poruka
2.671
Dobro veče.

Čitam već mesecima članke o objavljivanju knjige. Nov sam u tome, želim da se okušam u tome, pa kako bilo. Želim da moj rad predstavim izdavaču, da ga pregleda i da mi kaže svoj sud o njemu..
Ne poznajem nikog ko je objavio neku knjigu, nemam koga ni da pitam. A ja sam amater u svemu tome. Želim da imam knjigu odštampanu, trudiću se svim silama.

Može li i ima li neko ko bi mi pojasnio proceduru i kako da postupim. Inače ja sam iz Novog Sada. Pozdrav

Svako ko hoće može objaviti knjigu ali o svome trošku. Naši izdavači nisu zainteresovani za finansiranje štampe i promocije nepoznatih i manje poznatih autora. ISBN broj ili kako ga već krste se plati okvirno oko 1000 dinara kako bi knjiga bila zvanično registrovana.

Nije mnogo skupo izdavanje sopstvene knjige....osim ako hoces da zaradis..
Mnoge knjige su u tirazu 100 primeraka...Udzbenici u tirazu 1500 primeraka, a to sve ode brzo...
Zato su svi ucenjaci ,svi sve znaju i sve ekspert do eksperta
Medjutim, ti zelis da ti drugi izdaju knjigu , sto ima svojih prednosti, i jeftinija cena i podrska i plasman.
Odes sa rukopisom, , obicno u digitalnom obliku , niko vise ne zahteva papirna izdanja...i razgovaras o izdavanju knjige, sa urednikom ili odseka ili svega, zavisi kako gde...
Nekad traze da ti imas recenzenta, nekad oni nadju...
Ali ja ne znam tehnike namestanja, tj ne znam kako to funkcionise u praksi..
Moze biti totalno drugacije...isto kao sto se posao u BG ne zadrzava dobrim radom nego totalno drugacijom pricom...

Nije mnogo skupo izdavanje sopstvene knjige....osim ako hoces da zaradis..
Mnoge knjige su u tirazu 100 primeraka...Udzbenici u tirazu 1500 primeraka, a to sve ode brzo...
Zato su svi ucenjaci ,svi sve znaju i sve ekspert do eksperta
Medjutim, ti zelis da ti drugi izdaju knjigu , sto ima svojih prednosti, i jeftinija cena i podrska i plasman.