SAD brinu sporazumi Rusije sa Srbijom i Bugarskom

Miler: otvara se put da Srbija bude energetski čvor u Evropi

Saradnja sa "Gasprom grupom" otvara Srbiji mogućnost da postane jedan od glavnih energetskih čvorova ne samo na Balkanu, već i u celoj Evropi, izjavio je danas predsednik Upravnog odbora "Gasproma" Aleksej Miler

"Ovaj posao će Srbiji omogućiti da u potpunosti razreši sva svoja energetska pitanja. Srbija postaje veliki evropski centar za tranzit i skladištenje gasa i u isto vreme za sebe obezbeđuje sigurno snabdevanje prirodnim gasom, naftom i naftnim prerađevinama", rekao je Miler, govoreći o juče potpisanom energetskom sporazumu o saradnji između Rusije i Srbije.

Konkurentske prednosti "Gasproma" su očigledne - ne samo što je "Gasprom" u mogućnosti da obezbedi finansijska sredstva za velike energetske i infrastruktune projekte na teritoriji Srbije, već ima i jedinstvenu bazu resursa sirovina da obezbedi energente, naveo je Miler u izjavi za javnost.

"Želeo bih da naglasim da će tokom narednih decenija Srbija biti potpuno obezbeđena energentima. Srbija će tako|e dobiti finansije, resurse i tehnološku osnovu za razvoj i napredovawe svojih industrijskih i energetskih potencijala na Balkanu", kazao je Miler.

Miler je ukazao da je podjednako važna i cinjenica da će rusko-srpsko partnerstvo olakšati diversifikaciju izvoznih puteva i dalje poboljšati pouzdanost ruskih isporuka gasa evropskim potrošačima, navedeno je u saopštenju informativne službe "Gasproma".

Хехехе... Јевреј:)
Ако постоји Ционистичка завера, онда смо ми на правој страни:)

У реду је то све што је он рекао.
Али, откуд тај закључак да је - Јевреј?
Нису сви Руси с немачким презименима Јевреји. ;)

Alexei Borisovich Miller (Алексей Борисович Миллер) is Deputy Chairman of the Board of Directors and Chairman of the Management Committee (CEO) of Russian energy company Gazprom. He was born on 31 January 1962 to Jewish parents in Leningrad, Soviet Union. He obtained a PhD in Economics in 1989 from the N.A. Voznesenskii Leningrad Finance and Economics Institute. From 1991 to 1996 Alexei Miller served with the Committee for External Relations of the Saint Petersburg Mayor's Office under Vladimir Putin. From 1996 to 1999 he was Director for Development and Investments of the Port of Saint Petersburg. From 1999 to 2000 he served as Director General of the Baltic Pipeline System. In 2000 Alexei Miller was appointed Deputy Minister of Energy of the Russian Federation, and since 2001 he has served as Chairman of the Management Committee of Gazprom.

In December 2005 Miller was named Person of the Year by Expert magazine, influential and respected Russian business weekly. He shared the title in 2005 with Dmitry Medvedev, Chairman of the board of Gazprom.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexei_Miller
:lol:

Alexei Borisovich Miller (Алексей Борисович Миллер) is Deputy Chairman of the Board of Directors and Chairman of the Management Committee (CEO) of Russian energy company Gazprom. He was born on 31 January 1962 to Jewish parents in Leningrad, Soviet Union. He obtained a PhD in Economics in 1989 from the N.A. Voznesenskii Leningrad Finance and Economics Institute. From 1991 to 1996 Alexei Miller served with the Committee for External Relations of the Saint Petersburg Mayor's Office under Vladimir Putin. From 1996 to 1999 he was Director for Development and Investments of the Port of Saint Petersburg. From 1999 to 2000 he served as Director General of the Baltic Pipeline System. In 2000 Alexei Miller was appointed Deputy Minister of Energy of the Russian Federation, and since 2001 he has served as Chairman of the Management Committee of Gazprom.

In December 2005 Miller was named Person of the Year by Expert magazine, influential and respected Russian business weekly. He shared the title in 2005 with Dmitry Medvedev, Chairman of the board of Gazprom.
http://en.wikipedia.org/wiki/Alexei_Miller
:lol:
Хвала на информацији. :)
Уважавам, за овај случај.

Ја сам и рекла, да нису СВИ. Што значи да неки јесу. Али, неки и нису.

Хвала на информацији. :)
Уважавам, за овај случај.

Ја сам и рекла, да нису СВИ. Што значи да неки јесу. Али, неки и нису.

У русији? Нису.
Само шеф ГАСЊЕФТА и ГАСПРОМА као и главни конструктор "Топољ" и "Булава" ракета Јуриј Соломонов....
Шта ћеш више:)

Има и још "понеки".
Но, што ти кажеш, и ово је сасвим довољно. :) 8-)

Највећа фора је у Израелу. Има око милион Руских Јевреја. Сви воле Израел али се изјашњавају као Русо-Израелци. Причају Руски, натписи на радњама Ћирилични, најчитанија дела Пушкин и Толстој.... :)

Back