Zarko Korac i Norveska

Samo sto si ti pomesao Kraljevinu Svedsku sa Kraljevinom Norveskom, on je rekao Svedska ( koja je u EU ), masovna emigracija za USA pocetkom proslog veka je bila iz Svedske za Ameriku a ne iz Norveske. Norveska je najbogatija zemlja u Evropi zbog nafte i gasa koja ima najvise tih sirovia u Evropi i zato su van EU, post-komunisticka unistena REPUBLIKA Srbija puna Cvorovica i rusofila, nema niti gas niti naftu da bi se uopste mogla porediti sa Kraljevnom Norveskom. Danasnja ruska KGB kolonija Srbija je na nivou Kazakstana, Moldavije, Albanije, Uzbekistana...koji su van EU.... kakva crna Kraljevina Norveska.

IMIGRACIJA JE IŠLA I IZ NORVEŠKE, samo što norveška ima manje stanovnika pa je manje bil primetna.

NORVEŠKA u EU NIKADA neće ni ući, JER JOJ TO APSOLUTNO NE ODGOVARA.

Nama je odgovaralo da smo bili na kapiji EU 90-ih ili početkom 2000-e. SADA I NAMA PASOLUTNO više ne odgovara ulazak u EU.

Šwedska je bila BOGATIJA i RAZVIJENIJA država pred trenutak ulaska u EU nego recimo 5 ili 10 godina posle.
U EU je ušla KASNIJE od ostalih pod međunarodnim pritiskom, usled kojeg je izvršena strahovita medijska kampanja kako bi referendum uspeo.
Mislim da su 1989. ušli u EU ili tako nešto.

Slično je sa skoro svim članicama, osim: Nemačke, Francuske, Italije i sličnih....
 
Ti mene zajebavas? Govorio je o Norveskoj i vise puta je spomenuo, a Norveska je inace do pre sto godina bila pod Svedskom vlascu (od 1814 do 1905 kada je stekla nezavisnost), a pre 1815. je bila 300 godina pod vlascu kraljevine Danske.
Ironično je to da su Sweđani i Danci bili duže pod Norwežanima nego ovi pod njima jer su VIKINZI ustvari NORWEŽANI i EVENTUALNO ŠWEĐANI a ne recimo DANCI ili FINCI koji sa skandinavcima imaju samo GEOGRAFSKE veze.
Danska je država višenalik Nemačkoj ili Holandiji... itd...
GOVORIO SAM DAKLE O NORWEŠKOJ.
 
Mi se sporimo da li Srbija, bez nafte i gasa, moze da dostigne uspeh koji ima Norveska, sto proizilazi iz izjave Zarka Koraca.
Da li tvoje "Tacka" znaci da smatras da moze i to u relativno kratkom roku?
Meni se učinilo da pokušavate da dokažete da Norweška BEZ NAFTE ne bi ni spadala u krug BOGATIH zemalja... ŠTO OSPORAVAM, našli bi drugi način da se obogate, bili bi visoko-razvijena industrijalizovana zemlja, kao švedska i iskoristili bi dug period mira i stabilnosti u njihovom regionu.

ZAVISI, koliki vremenski period bi joj se dao da to učini.
Hoću da kažem da SVAKAKO može biti pristojno razvijena zemlja u kojoj je nezaposlenost do 3% a plate na nivou od prosečnih 600EUR.
Što znači da treba dostići nivo BDP-a od nekih 12000-13000 USD koliko sada ima recimo Slovačka, što je SVAKAKO DOSTIŽNO.
53000USD je NEMOGUĆE niti bi to trebao da nam bude prioritet. Najbolja je SREDINA. A i ako ostvarimo tih 53000USD, plate opet treba da budu oko 750EUR a višak NA STRANU.
 
Meni se učinilo da pokušavate da dokažete da Norweška BEZ NAFTE ne bi ni spadala u krug BOGATIH zemalja... ŠTO OSPORAVAM, našli bi drugi način da se obogate, bili bi visoko-razvijena industrijalizovana zemlja, kao švedska i iskoristili bi dug period mira i stabilnosti u njihovom regionu.

ZAVISI, koliki vremenski period bi joj se dao da to učini.
Hoću da kažem da SVAKAKO može biti pristojno razvijena zemlja u kojoj je nezaposlenost do 3% a plate na nivou od prosečnih 600EUR.
Što znači da treba dostići nivo BDP-a od nekih 12000-13000 USD koliko sada ima recimo Slovačka, što je SVAKAKO DOSTIŽNO.
53000USD je NEMOGUĆE niti bi to trebao da nam bude prioritet. Najbolja je SREDINA. A i ako ostvarimo tih 53000USD, plate opet treba da budu oko 750EUR a višak NA STRANU.

Problem je sto to ne mozete znati, velika je verovatnoca da bi bili razvijeni, ali kolicina novca i opseg razvoja su diskutabilni.

Oko, znaci slazete se da je dostizanje norveskog nivoa nemoguce, barem u skorijem periodu?

A sa kojim znanjem i novcem cemo postici sredinu?
 
Problem je sto to ne mozete znati, velika je verovatnoca da bi bili razvijeni, ali kolicina novca i opseg razvoja su diskutabilni.

Oko, znaci slazete se da je dostizanje norveskog nivoa nemoguce, barem u skorijem periodu?

A sa kojim znanjem i novcem cemo postici sredinu?

nikakvo znanje i novac nama ne mogu da pomognu jer opet na red dolaze novi političari gladni novca vlasti korupcije
upali smo u vir iz kojeg se ne možemo tako lako iščupati , dok se ne očistimo gamadi političara nema nama napretka
a što se tiče nafte iskreno ne bih voleo da je pronadju kod nas
 
nikakvo znanje i novac nama ne mogu da pomognu jer opet na red dolaze novi političari gladni novca vlasti korupcije
upali smo u vir iz kojeg se ne možemo tako lako iščupati , dok se ne očistimo gamadi političara nema nama napretka
a što se tiče nafte iskreno ne bih voleo da je pronadju kod nas

Sa ovim se slazem, surovost nase vlasti prema ekonomiji, ubija volju narodu i mnogi ne zele da se okrenu proizvodnji i radu, ne vide korist u tome.
 
Problem je sto to ne mozete znati, velika je verovatnoca da bi bili razvijeni, ali kolicina novca i opseg razvoja su diskutabilni.

Oko, znaci slazete se da je dostizanje norveskog nivoa nemoguce, barem u skorijem periodu?

A sa kojim znanjem i novcem cemo postici sredinu?

1.Neuporedivo boljim kormilaenjem u svetskim mutnim vodama.
Bržom, flexibilnijom i pragmatičnijom reakcijom na svetska društveno politička kreta-
nja.

2.PRE SVEGA uvođenjem REDA i RACIONALNOSTI u SRPSKI drušveno politički i ekonomski sitem.
SUŠTINSKI procesi na kojima treba da se bazira ta racionalizacija:
-format državne skupštine po sistemu 1-an poslanik 1-na opština
- ukidanje političkih partija i uvođenje DIREKTNE DEMOKRATIJE
-raspuštanje POKRAJINSKE SKUPŠTINE i ugradnja iste u DRŽAVNU što će omogućiti ovaj sistem 1-an poslanik 1-na opština...
-drugačiji princip funkcionisanja autonomije regija u Srbiji
-prebacivanje MAXIMALNE OPTIMALNO MOGUĆE autonomije sa DRŽAVE, REGIJA i POKRAJINA na OPŠTINE.

EVO OVDE PIŠE SVE....
https://www.facebook.com/notes/nepa...i-efikasnije-drustvo-u-srbiji/137775739611186
 
1.Neuporedivo boljim kormilaenjem u svetskim mutnim vodama.
Bržom, flexibilnijom i pragmatičnijom reakcijom na svetska društveno politička kreta-
nja.

2.PRE SVEGA uvođenjem REDA i RACIONALNOSTI u SRPSKI drušveno politički i ekonomski sitem.
SUŠTINSKI procesi na kojima treba da se bazira ta racionalizacija:
-format državne skupštine po sistemu 1-an poslanik 1-na opština
- ukidanje političkih partija i uvođenje DIREKTNE DEMOKRATIJE
-raspuštanje POKRAJINSKE SKUPŠTINE i ugradnja iste u DRŽAVNU što će omogućiti ovaj sistem 1-an poslanik 1-na opština...
-drugačiji princip funkcionisanja autonomije regija u Srbiji
-prebacivanje MAXIMALNE OPTIMALNO MOGUĆE autonomije sa DRŽAVE, REGIJA i POKRAJINA na OPŠTINE.

EVO OVDE PIŠE SVE....
https://www.facebook.com/notes/nepa...i-efikasnije-drustvo-u-srbiji/137775739611186

Prebacivanje aktivnije uloge i ovlascenja na opstinu je dobar pravac delovanja, ali posto postoji velika korupcija na lokalnom nivou, potrebna je pojacana kontrola rada opstina i mehanizam koji ce to omoguciti.

Iscitao sam deo teksta sa linka, mozda je ovo vec pokriveno u nekoj od tacaka.
 
Prebacivanje aktivnije uloge i ovlascenja na opstinu je dobar pravac delovanja, ali posto postoji velika korupcija na lokalnom nivou, potrebna je pojacana kontrola rada opstina i mehanizam koji ce to omoguciti.

Iscitao sam deo teksta sa linka, mozda je ovo vec pokriveno u nekoj od tacaka.





6. Poslanici za parlament bi se birali po sledecem principu.....
-gradjani na glasackim listicima potpisuju svog PROIZVOLJNOG kandidata cije se ime i prezime kao i broj licne karte MORA nalaziti na spisku birackog mesta kome pripada gradjanin glasac.
-svaki birac biracke jedinice predlaze po jednog kandidata za predstavnika biracke jedinice na izborima za poslanika (poslanika mesne zajednice kojoj pripada biracko mesto) u opstinskom parlamentu .
-kandidat cije ime bude potpisano na najvecem broju glasackih listica na birackom mestu, pod uslovom SOPSTVENOG PRISTANKA postaje kandidat birackog mesta za poslanika u opstinskom parlamentu.U slucaju da kandidat sa najvise glasova odbije kandidaturu za opstinskog poslanika ista se nudi po broju glasova drugoplasiranom kandidatu itd. U slucaju istog broja glasova dva kandidata pobednik se odredjuje recimo zrebanjem.
-svi pobednici birackih mesta jedne mesne zajednice postaju kandidati za opstinskog poslanika te mesne zajednice. Kandidat medju njima sa najvecim PROCENTOM glasova na svom izbornom mestu-jedinici, postaje poslanik svoje mesne zajednice u parlamentu opstine kojoj ta mesna zajednica pripada i ujedno PREUZIMA FUNKCIJU PREDSEDNIKA MESNE ZAJEDNICE U KOJOJ JE IZABRAN(srpski: SEOSKI STARESINA).
-izabrani poslanici opstinskog parlamenta medjusobno biraju glasanjem predsednika opstine i opstinske vlade i ujedno poslanika opstine u drzavnom parlamentu.

-ekvivalentno do sada iznesenom u stavci 6, izabrani predsednici opstinskih vlada postaju poslanici u drzavnom parlamentu i biraju medjusobno predsednika drzavne vlade(funkcija predsednika drzave se ukida) koji samostalno sastavlja drzavnu vladu, naravno drzavni poslanici biraju medjusobno i predstavnike predsednistva u drzavnoj skupstini(predsednik, podpredsednici skupstine,...)

-ekvivalentno drzavnoj, opstinsku vladu i svog zamenika bira predsednik opstine, tako ce biti obezbedjena najkvalitetnija moguca saradnja izmedju clanova opstinske vlade i predsednika koji ih je i izabrao. Zamenik predsednika opstine ce menjati predsednika dok se ovaj nalazi na sednicama drzavnog parlamenta ili ce ga po potrebi odmenjivati u drzavnom parlamentu.
-pre stupanja na duznost proveravali bi se policijski i medicinski dosijei izabranih poslanika(drzavnih i lokalnih), u slucaju da je poslanik osudjivan ili krivicno gonjen kao i u slucaju psihicke neuravnotezenosti ili fizicki tesko narusenog zdravstvenog stanja kandidata, isti bi izgubio pravo na funkciju na koju je izabran a na njeogovo mesto dosao po broju glasova prvi sledeci kandidat mesne zajednice u kojoj je izabran smenjeni poslanik a koji prihvata funkciju poslanika.
-reizbor predsednika bi se vrsio u sluchaju smene dotadashnjeg predsednika ili ako se ispostavilo da je 30 ili vise procenata izabranih poslanika mesnih zajednica medicinski ili kriminoloski(gonjeni su ili osudjeni za teza krivicna dela) nepodobno ili u sluchaju iskazivanja narodnog nepovrenja odgovarajucem tj za smenu potrebnom broju poslanika(30%+) preko institucije IZBORNE KANCELARIJE cija ce uloga i struktura biti objashnjena u stavci 7..
-dakle ljudi-gradjani mogu da menjaju lokalne poslanike bez opshtih izbora a na mesto istih dolaze drugoplasirani kandidati izbornog mesta na kome je izabran smenjeni poslanik
-ako je smenjen drzavni poslanik (usled psiho/fizicke nepodobnosti) isti gubi svoje mesto u drzavnoj skupstini kao i mesto predsednika lokalne skupstine(predsednika svoje opshtine).
-na njegovo mesto u lokalnoj skupstini dolazi po broju glasova prvoplasirani kandidat mesne zajednice u kojoj je bio izabran smenjeni poslanik a koji prihvata funkciju poslanika u lokalnoj skupshtini.
-kada se popuni broj poslanika u lokalnoj skupshtini, ako je broj smenjenih poslanika od trenutka uspostavljanja lokalne skupshtine i vlade bio veci od 30% ukupnog broja poslanika lokalne skupstine, usled uspostavljanja novih konstalacija snaga u lokalnoj skupstini pristupa se izboru novog predsednika koji u isto vreme postaje poslanik drzavne skupstine.
-nakon popune drzavne skupstine ista nastavlja sa daljim radom.
Na ovaj nachin bi se izbegli troshkovi opshtih i drzavnih izbora koji se odrzavaju na svake chetiri godine kao i i finansiranje stranachkih kampanja.....

7. Uvesti instituciju tzv. IZBORNE KANCELARIJE. Svako mesto u drzavi ili eventualno samo opstina treba da ima posebnu instituciju cija se funkcija sastoji u tome da 21 dan nakon proglasenja zvanicnih rezultata izbora gradjani mogu da izraze nezadovoljstvo nacinom na koji novoizabrano rukovodstvo upravlja mesnom zajednicom odnosno opstinom, tako sto ce u gore navedenoj kancelariji moci da daju svoj potpis za smenu rukovodecih organa mesne zajednice ili opstine a samim time predsednika mesne zajednice ili predsednika opstine odnosno poslanika drzavnog parlamenta. Ako se u kancelariji sakupi vise od 30% potpisa gradjana od ukupnog broja gradjana mesne zajednice odnosno opstine sa pravom glasa, pristupa se novim izborima odgovarajuce mesne zajednice ili opstine u kojoj je iskazano nezadovoljstvo gradjana.
-na isti nacin gradjani mogu ukazati i NE-poverenje predsedniku i clanovima DRZAVNE vlade.
-relevantnost potpisa utvrdjuju poslanik kome je izglasano nepoverenje kao i opstinski odnosno drzavni sekretar za bezbednost koga bira predsednik opstinske vlade.
-SVAKI GRAĐANIN ODGOVARAJUĆE LOKALNE SAMOUPRAVE IMA PRAVO DA MU SE STAVI NA UVID SPISAK POTPISA PROTIV LOKALNIH FUNKCIONERA ČIJA SE SMENA ZAHTEVA I DA NADLEŽNIM ORGANIMA UNUTRAŠNJIH POSLOVA PRIJAVI NEPRAVILNOSTI ZA KOJE ĆE SNOSITI ODGOVORNOST PRIKUPLJAČ POTPISA.
TAKOĐE IMA PRAVO DA NEPRAVILNOSTI OBZNANI SVIM GRAĐANIMA PUTEM tzv. RAZGLASNE BINE čija će funkcija biti
objašnjena u daljem delu texta.
-zaposleni u IZBORNOJ KANCELARIJI bi jednom na svakih sest meseci obilazili SVA domacinstva mesne zajednice u kojoj se nalazi kancelarija, razgovarali sa gradjanima, tako bi gradjani imali priliku da iznesu svoje probleme a clanovi kancelarije poruke gradjana prenesu lokalnim vlastima kako bi problemi u sto kracem roku bili reseni, tu se pre svega misli na probleme koji ne iziskuju velika materijalna sredstva a od krucijalnog su znacaja za kvalitet zivota gradjana. Takvi problemi bi imali prioritet u resavanju kod opstinske vlade.
-svi lokalni(opstinski) funkcioneri bi u toku svog mandata primali zarade na nivou 160% od drzavnog proseka. Dakle plate npr. predsednika opstine i nekog od sekretara u opshtinskoj vladi bi bile iste.
-opstinska vlada bi se sastojala od sledecih funkcija svojih clanova:
a)predsednik
b)podpredsednik
c)sekretar za saobracaj i bezbednost
d)sekretar za komunalne poslove,infrastrukturu i investicije
e)sekretar za finansije sa NADZORNIKOM
Nadzornik-prvi (koji prihvata funkciju) po broju glasova odmah posle izabranog poslanika mesne zajednice koja je stekla pravo da da nadzornika a pravo se stice kruznim sistemom po azbucnom redu na osnovu pocetnog slova naziva mesne zajednice.
Bilo koji vid korupcije koji bi se utvrdio u toku ili nakon trenutka zavrsetka vrsebnja funkcije nadzornika kao i svih funkcionera i lokalne i drzavne vlasti bili bi kaznjavani: kao sto je vec navedeno extremno visokim novcanim kaznama u visini 80%+ hipoteke imovine kaznjenog funkcionera+ gubitkom radnog mesta+ zatvorskim kaznama od minimalno 15 godina.
f)pomocne sluzbe(kuvar/ica, fokoporinica, cistac/ica,....), obsluzivali bi SVE sekretarijate jedne opstine
-sve druge funkcije kao i primarna zanimanja novoizabranih funkcionera vlade(opstinske kao i drzavne) bi bila zamrznuta a mesta primarnih zanimanja novoizabranih funkcionera bi popunili najbolje rangirani ljudi(sa odgovarajucim kvalifikacijama) sa biroa za zaposljavanje. Nakon zavrsetka svoje funkcije u vladi ili parlamentu, funkcioneri bi se vratili na svoja primarna radna mesta a njihovi zamenici na biroe za zaposhljavanje ili novo radno mesto. U slucaju utvrdjivanja bilo kakvih vidova zloupotrebe funkcija u parlamentu i vladi, svrseni funkcioneri bi gubili pravo na radno mesto koje se odnosi na njihovo primarno zanimanje i bili NAJSTRROZIJE kaznjeni ogromnim zatvorskim kao i novcanim kaznama( desetine godina zatvora odnosno novcana sredstva u visini hipoteke na 50% do 80% imovine kaznjenog funkcionera vlade ili clana IZBORNE KANCELARIJE, poslanika u opstinskom kao i u drzavnom parlamentu). Nezakonito stecena-prisvojena materijalna dobit bi im pre utvrdjivanja vrednosti prethodno navedenih hipoteka bila oduzeta i NEuracunata prilikom izracunavanja procenta imovine pod hipotekom.
-poslanici u opstinskom i drzavnom parlamentu bi zadrzali svoja primarna radna mesta i nebi primali plate za obavljanje funkcije poslanika vec samo plate za svoja primarna radna mesta.
-u slucaju poklapanja termina odrzavanja sednice parlamenta sa radnim vremenom primarnog zanimanja poslanika, isti bi odlozio obaveze na primarnom random mestu i prisustvovao sednici skupstine a vreme provedeno u skupstini bi mu bilo placeno kao redovni radni dan na primarnom random mestu. Vreme potroseno za nadoknadu izgubljenog na primarnom random mestu bi takodje bilo adekvatno placeno kao prekovremeno radno vreme.
-prilikom zasedanja drzavne skupstine prisutnost poslanika mora biti 100%-na, osim u slucaju drasticno pogorsanog zdravstvenog stanja pojedinih poslanika cime je opravdano njihovo odsustvo, medjutim prilikom izglasavanja neke odluke skupstine mora se obezbediti alternativni TRANSPARENTAN nacin glasanja opravdano neprisutnih poslanika.
..........




 
13. U Srbiji takodje postoji ne-mali broj ljudi zaposlenih u drzavnim institucijama ili preduzecima koji iz drzavnog budzeta primaju ogromne zarade od stotinu ili vise stotina hiljada dinara. Njima treba prepolutiti ili visestruko smanjiti zarade(ako primaju vise stotina hiljada dinara) u skladu sa time prepolutiti im broj radnih sati provedenih na poslu i na njihovo radno mesto zaposliti sa biroa ili nekog drugog izvora jos jednog radnika koji bi radio drugu polovinu radnog vremena i primao drugu polovinu plate radnika koji je vec radio na odgovarajucem random mestu. Podelom broja radnih sati medju radnicima na dva dela(npr. ako je radno vreme 8 sati, 4 sata bi radio radnik starosedelac a 4 pridosli radnik) bi se povecala efektivnost i kvalitet rada, a podelom plate koja je inace bila nepotrebno prevelika za jednog radnika, bi se uposlio i materijalno obskrbio jos jedan ili vise nezaposlenih ljudi. Tako bi se primetno ublazio problem nezaposlenosti i siromastva u Srbiji. DRZAVA NA OVAKAV POTEZ IMA PRAVO JER SE RADI O RADNICIMA U DRZAVNOM SEKTORU.
Gore navedeno ne-mora se primeniti na radnicima koji su vec zaposleni na PREdobro placenim radnim mestima, vec sacekati da isti odu u penziju a onda primeniti stavku 13 na to radno mesto.
17. Uvesti uredbu ako vec nije uvedena, da jedan covek ne moze primati dve razlicite plate od rada na razlicitim radnim mestima. Dakle moze se imati samo jedno radno mesto i u skladu sa tim primati jednau platu. Ova uredba vazi za drzavna preduzeca i institucije kao i radnike zaposlene u privatnom sektoru koji nisu vlasnici preduzeca ili ustanova u kojima rade.
21. Sprovesti detaljnu kontrolu i inspekciju u celoj zemlji i popisati sva preduzeca koja imaju zaposlene radnike na crno. Dostaviti im upozorenje i manju kaznu da se pokriju troskovi inspekcije za rad prilikom akcije, ako u upozorenjem navedenom vremenskom roku ne legalizuju te radnike, odrediti extremno visoke kazne za poslodavce i staviti im jedan minus u "tefter". Drugi minus znaci zatvaranje privrednog objekta i stavljanje imovine u vrednosti drugoizrecene jos extremnije novcane kazne pod hipoteku ili eventualno prisvajanje priv. objekta od strane drzave
22. U svakom naselju odrediti mesta gde se mogu lepiti gorenavedeni: oglasi, plakati, i slicno. Na svakoj BUS stanici i slicnim javnim mestima, mora postojati jedna korpa za otpatke(u dobrom i funkcionalnom stanju) kao i jedno takvo mesto za oglasavanje.
23. Skloniti sve maloprodajne tezge sa ulica gradova i odrediti tacno odredjena prostorno dovoljno velika mesta u gradu(hale ili ogradjeni prostori) gde se iste mogu postavljati, naplacivati nesto vise od simbolicnih taksi za koriscenje mesta za prodaju. Tako bi se vlasnici legalnih butika i prodavnica doveli u koliko toliko pravedan polozaj u odnosu na tezgarose.
24. Propisati zakonom kolika su dozvoljena maksimalna primanja po clanu porodice prodavaca na tezgi kako bi oni mogli legalno da prodaju svoju robu na tezgama . Svim ostalim striktno zabraniti istu delatnost i po dobijanju drugog minusa(vec receno sta to znaci), zapleniti im svu robu i oznaciti ih u dosijeima kao sklone privrednim prekrsajima ako su domaci(Srbijanci) odnosno naplatiti extremno visoke kazne ako su stranci( ili equivalentna zatvorska kazna).
25. U Srbiji ne sme biti laznog prosijacenja!. Prema tome,..., sve sto se odnosi na delatnost iz odeljka 24, ekvivalentno se odnosi i na stavku 25.
26. Opste je poznato da je u Srbiji u periodu pretezno od 1991. do 1999. al ii kasnije, odredjeni broj ljudi stekao ogromna materijalna dobra i novcana sredstva na krajnje NE-legalan nacin. Neki od tih ljudi su danas vlasnici velikih privrednih sistema koji posluju legalno i uposhljavaju ne mali broj radnika u Srbiji ali i inostranstvu. Takodje postoje i oni koji su zajedno sa nelegalno stecenim kapitalom otisli u druge zemlje i tamo takodje uspesno posluju kao privrednici. Omoguciti im povratak u maticnu drzavu bez ikakvih materijalnih, novcanih, zatvorskih ili fizickih posledica po njih ali pod uslovom da ovde otvore odredjene privredne kapacitete uposle znacajan broj radnika i posluju legalno.
27. Primer privrednih nisko-poreznih zona unutar jedne drzave se jako dobro pokazao u NR Kini, stoga ga treba primeniti u Srbiji i ako se vec u nekom obliku u smislu podsticajnih sredstava za svako novo radno meto i primenjuje. Mislimo da pored toga treba uvesti teritorijalne zone unutar drzave u kojima je privreda jako nerazvijena(juzna Srbija i KiM(kada se steknu uslovi za to)) u kojima bi porezi bili extremno nizi u odnosu na ostatak nesto razvijenijeg dela drzave.
29. Svaki grad u Srbiji, koji ima vise od 30000 stanovnika treba na svom centralnom trgu da ima malu binu i govornicu sa mehanickim ozvucenjem kao i prikljucima za struju. Na toj govornici bi gradjani mogli slobodno da iznose svoje stavove o bilo kome i bilo cemu, naravno opet vazi pravilo da nema govora o rusenju ustavnog poredka drzave kao ni govora mrznje odnosno koriscenja reci kao sto su:ubiti, zaklati,…sve vrste psovki i slicno. Da bi postojao neki red u koriscenju i prava na koriscenje govornice, gradjani bi se unapred u recimo IZBORNOJ KANCELARIJI ili OPSTINSKOM SEKRETARIJATU ZA BEZBEDNOST priavljivali za pravo da govore za govornicom, morali bi da zakazu tacan termin govora. Tema i sadrzina govora se ne mora prijavljivati.
 

Back
Top