Pitanja u vezi sa OPREMOM, TUTORIJALIMA, KNJIGAMA, PS PLUG-IN-ovima

^2 kontradiktornosti-"dobar je to model paravi dobre fotke al ga nemoj kupovati">a drugo,ti kompakti sto su na akcijama za "malo para"-6,7 8 000 din-o tome koliko su dobri,ne bih ovaj put(tj. NE BIH PONOVO!)>ne cini dobar digitalac velika rezolucija,ogroman ekran,ovoliki ili onoliki zoom itd.pobnavljam po zxy ti put-solidna optika,kvalitet izrade,komande, kvalitet ekrana,da li ima manuelne komande ili ne itd itd.Pa tek onda broj mpix opticki zoom drnde mrnde.Dokle bre ljudi o jednom te istom po stoti put?Jade malo proucite problematiku pa onda da pricamo,ima zelju da pomognem i posavetujem ali ne jedno te isto 100 x!!

Pozdrav svima,
Konacno resila da kupim novi fotoaparat - a posto se nesto i ne razumem mnogo, bila bih zahvalna ako bi mi neko pomogao.

Pre svega, sta trazim: Nisam profesionalac, mada sam se u poslednje vreme zainteresovala za fotografiju, tako da mi ne treba nesto ko zna sta, cisto da slike budu "ostre" i pogotovo da se prilikom slikanja uvece na javlja "noise". Budzet - nekih 200-230e maximalno. U principu, sta je najbolje sto mogu da dobijem za taj novac.

Nesto sam pretrazivala net, pa nadjoh sledece stvari:

Canon ixus 90IS

Canon ixus 870IS

Olympus mju 7000

Canon IXUS 100 IS
Canon Powershot A2100
Fuji Finepix S1500
Nikon Coolpix S610c

Vredi li nesto od ovoga? Ako imate bolje preporuke, bicu zahvalna. :)

nadjoh ovo za frikove makro fotografije... mozda vam bude zanimljivo a mozda i ne...

malo poduzi tutorijal za ovo:

we%20are%20made%20of%20carbon%208%20x%2010.jpg

cenim da se isplati chitati...

How To: Set up for bubbly fruit photos like wermadeofCARBON and Osmosis

You will need:

* A square vase
* Styrofoam
* A needle, small nail, or pin
* A background (paper, fabric, laptop monitor)
* A cherry or some other object
* A small bottle of plain seltzer water/carbonated water/sparkling water/etc (you can also use sodas but because of their sugar content, clean-up can get quite sticky)
* Towels for cleanup

Procedures

1. Cut a rectangular piece of Styrofoam that is about a cm or so longer than the length of the square vase. The Styrofoam piece’s width should match that of the square vase. The extra length will allow the Styrofoam to push against the square vase. The resulting tension should hold the Styrofoam in place.
2. Place the cherry on the Styrofoam piece at the desired location. Secure the cherry in place with a needle, small nail or pin. The needle should penetrate the cherry at an angle to most effectively secure the cherry and keep it from floating. Bending the needle will also help secure the cherry.
3. Push the Styrofoam into the square vase. Be careful not to crack the Styrofoam! Push on the sides along the length of the Styrofoam for the best results. Use a pencil or blunt object to help with deeper vases. Adjust and cut the Styrofoam as needed.
4. Place the square vase in front of a background. A laptop monitor was used for Osmosis (See: Results - Right) while a Fossil watch-box was used for wermadeofCARBON (See: Results - Left). A laptop monitor acts as an extra light source so if too bright may cause underexposure of the foreground.
5. Add the seltzer water! Wait a few minutes for bubbles to form. The longer you wait, generally the larger the bubbles. Do not shake or move the square vase. Movement will keep bubbles from forming on the cherry’s surface.
6. Play with different backgrounds – solids, stripes, polka dots, dark, light – and see how they affect the appearance of the cherry and bubbles.
7. Set up your camera, preferably on a tripod and shoot. A macro setting or macro lens is preferred. If you do not have a macro lens, a small magnifying glass can create a great macro effect. Both wermadeofCARBON and Osmosis were taken at 35mm and 18mm respectively with a magnifying glass.
8. Clean up!

Pozdrav
Nedavno sam poceo da se interesujem za fotografiju. I dosao sam do zakljuchka kako je PS i obrada u istom (ili slicnom programu) ogroman deo danashnje fotografije (ako ne i veci od samog slikanja).

E sad, ja u PS znnam samo neke osnovne stvari, levels, contrast, colors, brightnes, b/w....
Da li bi neko od vas slucajno imao linkove ka nekim tutorialima da dalje udjem u PS i manipulacije fotografijama?
Hvala

Back