Dubai: Poternica za 12 MOSSAD-ovih agenata

Na tvoju zalost,mislim da jesam.

Dobro receno,mislis da jesi....na tvoju zalost.

Bi li malo obrazlozio tu logiku?

Rado,samo sto ako postavim istorijske fakte bicu optuzen za sirenje mrznje....pokusacu sa blazim primerima...
The New World Order gang, Jews and Gentiles alike, hate the Serbs for two reasons,
and neither reason is that the Serbs treat the Albanians in Kosovo province roughly. The Clintonistas hate the Serbs because, first, the Serbs want a Serbian nation of their own again. The Serbs don't believe in multiculturalism and power-sharing and all of the other liberal-feminist-Jewish claptrap so beloved by the New World Order enthusiasts. And the Clintonistas are afraid that if the Serbs can have a Serb country, then other ethnic groups elsewhere also may want to opt out of the grand multicultural design. The second reason the New World Order types hate the Serbs is that the Serbs are refusing to obey orders, refusing to recognize the supremacy of the New World Order. The Serbs believe that they can manage their own affairs, without any help from the New World Order or NATO or the United Nations or Madeleine Albright. They don't want to become a batch of happy serfs on the global plantation, holding hands and singing "We Are the World" along with everyone else. They just want to be left alone. And to the Clintonistas that is intolerable. And I should point out here that these two reasons for hating the Serbs ultimately boil down to one reason.
Racunam da znas Engleski,mrzelo me da prevodim...

Dubai: Potjernica za 12 MOSSAD-ovih agenata

Utorak, 16 Februar 2010 15:07

IslamBosna.ba - Jedanaest ljudi s evropskim pasošima, uključujući i jednu ženu, su odgovorni za atentat na Mahmuda el-Membuha u dubajskom hotelu El-Bustan Rotana prošlog mjeseca, rezultati su istrage dubajske policije.

Policija je jučer pokazala video koji su snimile sigurnosne kamere i koje pokazuju kretanja 11-člane bande.

Prilikom objavljivanja imena bjegunaca, policija je navela i da svi imaju legalne pasoše evropskih zemalja te da niko nije koristio falisifikovane dokumente. Njihova imena su: Peter Elvinger, Francuz; Kevin Daveron, Irac; Gail Folliard, Irkinja i jedina žena; Evan Dennings, također Irac; Michael Bodenheimer, Nijemac; Paul John Keeley, Melvyn Adam Mildiner, Stephen Daniel Hodes, Michael Lawrence Barney, James Leonard Clarke i Jonathan Louis Graham, svi Britanci.

Dahi Halfan Temim, šef dubajske policije, je izjavio da će se fotografije i imena bjegunaca predati Interpolu da bi se mogli pronaći legalnim kanalima. Također, njihove fotografije će se objaviti na internet-stranici policije.

Temim je dodao da Mebhuh u državi nije bio ušao pod pravim imenom te da forenzički nalazi uzroka njegove smrti jos nisu završeni, ali da je najvjerovatnije ubijen elektrošokom ili davljenjem.

Ubice su navodno u Dubai pristigli prije svoje žrtve i podijelili se u timove. Prema snimcima sigurnosnih kamera, prva tri tima su imala po dva člana i pratili su kretanje žrtve, dok je peti tim s pet članova izvršio zločin.

http:/[B][SIZE="7"]/www.islambosna....42-dubai-potjernica-za-12-mossad-ovih-agenata

suspects.jpg

'ajde.... odmah su Jevreji.... treba postaviti pitanje koga je pokojni domacin zeznuo za pare prilikom kupovine oruzja.... :)

Rado,samo sto ako postavim istorijske fakte bicu optuzen za sirenje mrznje....pokusacu sa blazim primerima...
The New World Order gang, Jews and Gentiles alike, hate the Serbs for two reasons,
and neither reason is that the Serbs treat the Albanians in Kosovo province roughly. The Clintonistas hate the Serbs because, first, the Serbs want a Serbian nation of their own again. The Serbs don't believe in multiculturalism and power-sharing and all of the other liberal-feminist-Jewish claptrap so beloved by the New World Order enthusiasts. And the Clintonistas are afraid that if the Serbs can have a Serb country, then other ethnic groups elsewhere also may want to opt out of the grand multicultural design. The second reason the New World Order types hate the Serbs is that the Serbs are refusing to obey orders, refusing to recognize the supremacy of the New World Order. The Serbs believe that they can manage their own affairs, without any help from the New World Order or NATO or the United Nations or Madeleine Albright. They don't want to become a batch of happy serfs on the global plantation, holding hands and singing "We Are the World" along with everyone else. They just want to be left alone. And to the Clintonistas that is intolerable. And I should point out here that these two reasons for hating the Serbs ultimately boil down to one reason.

Gomila lupetanja....

Ja sam se as nadao istorijskim cinjenicama, da vidim sta su nam se to Jevreji zamerili, t.j. mi njima.

Prvo, ovo sto si okacio je prazno neargumentovano isprdjivanje nekog tipicnog paranoika sa Info Wars ili takvog nekog foruma. Tipa, uuu Srbi su toliko buntovni i ponosni, pa se svi okomili na njih. A vidi se koliko smo buntovni i ponosni... :roll:

Drugo, kakve sve ovo veze ima sa Jevrejima?

Gomila lupetanja....

Pojma nemas...

Ja sam se as nadao istorijskim cinjenicama, da vidim sta su nam se to Jevreji zamerili, t.j. mi njima.

Prvo, ovo sto si okacio je prazno neargumentovano isprdjivanje nekog tipicnog paranoika sa Info Wars ili takvog nekog foruma. Tipa, uuu Srbi su toliko buntovni i ponosni, pa se svi okomili na njih. A vidi se koliko smo buntovni i ponosni... :roll:

Oni su u talu sa tvojim neprijateljima....u stvari,zaboravi.Nemas kapacitete da to razumes...:bye:

Јевреји су нам се дебело замерили, узмимо само пример Медлин Олбрајт, па је доста, о другим УС дужносницима јеврејског порекла и њиховом утицају на дешавања у разтовима 90-тих да не говорим.

Ми смо се њима замерили вишегодишњом подршком разно-разним анти јеврејским организацијама од ПЛО па надаље, то јест била СФРЈ, али били смо део исте!

Лично јевреји су ми ближи од арапа, јер арапска/исламска политика ме плаши! Мада вероватно су подједнако ненормални и једни и други!

Znamo mi Srbi ko su nam prijatelji,ne morate vi muhamedanci da nam to govorite.:bye:
Nemo' da polemišeš sa taurunum444-i, on kada polemiše on to ne radi kao drugi - on bukvalno razvaljuje.

Ja sam se neku noć budio 4 puta očekujući njegov odgovor.
Zaspao sam tek oko pet kada sam skužio da je moderator zaključao temu.

Back