Da li ste ikad culi za BEST? Slobodno procitajte ;)

piskem

Početnik
Poruka
1
Aloha kolege studenti,

postovanje,

zovem se Milan, i u ovom trenu sam student trece godine elektrotehnike na FTNu u Novom Sadu. U prvoj godini za to nije bilo smisla, objektivno, ali kako je vreme polako odmicalo, tokom prosle godine sam shvatio da mi je potrebna i neka dodatna aktivnost kako bi upotpunio tu sliku redovnog studenta. Razmisljao sam i naravno dosao na ideju da postanem clan neke od studentskih organizacija koje nas univerzitet nudi, iliti promovise.

Igrom slucaja, odabrao sam BEST (Board of European Students of Technology), organizaciju koja mi je omogucila da za veoma kratko vreme (nesto vise od pola godine) upoznam poprilican broj ljudi sa svih strana Evrope, a usput, barem malo i proputujem.

No, iako je to primaran cilj organizacije - spona izmedju nasih i inostranih studenata u svakom pogledu - kad se zadje dublje u srz organizacije vide se mnoge druge stvari, medju kojima su: mogucnost zaposljavanja u inostranstvu, strucne prakse, sticanje raznih organizacionih/komunikacionih vestina (ono za sta kazu da se ne uci u skolama tako lako), sticanje prijatelja i saradnika itd.

Zelim da, pre svega kao student, iskazem koliko je korisno biti clan jedne ovakve organizacije, nebitno da li je to BEST ili pak neka druga, jer za buduce akademske gradjane Srbije, Evrope i Sveta, nije jedino vazno da dobro savladaju gradivo, nego da steknu kontakte, pronadju sebe u timskom radu, promocijama, prezentacijama, i na kraju pokazu sebe, pa i svoju zemlju u najlepsem svetlu. Davno je proslo vreme kad su samo studije bile dovoljne za kvalitetno obrazovanje. One su krucijalne, ali ipak ne i presudne za razvoj kvalitetnog coveka. A timski rad u nekoj studentskoj organizaciji je, koliko god to mozda smesno zvucalo kad govori neko kao ja, prozor koji otvara vidik ka mnogim stvarima.