Zloglasni Gugi stoji iza sabotaže? Kako su ronioci iz Putinove specijalne jedinice mogli da dignu u vazduh gasovod severni tok pred nosom Nato-a

Neko buši Putinove cevovode...

Too bad, so sad...

kolega je to odlicno izanalizirao, toplo preporucujem Eskobara:​

Authored by Pepe Escobar,

Let’s start with Pipelineistan. Nearly seven years ago, I showed how Syria was the ultimate Pipelineistan war.

Damascus had rejected the – American – plan for a Qatar-Turkey gas pipeline, to the benefit of Iran-Iraq-Syria (for which a memorandum of understanding was signed).

What followed was a vicious, concerted “Assad must go” campaign: proxy war as the road to regime change. The toxic dial went exponentially up with the instrumentalization of ISIS – yet another chapter of the war of terror (italics mine). Russia blocked ISIS, thus preventing regime change in Damascus. The Empire of Chaos-favored pipeline bit the dust.:zper:

Now the Empire finally exacted payback, blowing up existing pipelines – Nord Stream (NS) and Nord Steam 2 (NS2) – carrying or about to carry Russian gas to a key imperial economic competitor: the EU.:thumbdown:

Escobar: The Thin Red Line - NATO Can't Afford To Lose Kabul & Kiev

Neko buši Putinove cevovode...
sledeci na redu je turski;
a, si videla sabotazu u rudniku uglja?

„Ако Турска почне да пребацује гас Италији, онда ће Грчка ући у игру. Шта ће спречити Американце да уз помоћ Грка дигну гасовод у ваздух или га једноставно не пусте“, рекао је Колташов.
Међутим, Турска је заиста заинтересована за успех овог плана. Гасно чвориште ће дати Анкари не само економску већ и политичку предност. Имаће на располагању један од најважнијих система за транспорт гаса, од којег ће зависити европске државе.

„Ово ће ојачати његову улогу и значај у Европи. Немачка је ништа, а Турска је „нова Немачка“. У овом случају, Анкара ће морати да пробије линије снабдевања“, каже експерт.

Успон Немачке је готов – Ево кога је Москва одредила за дистрибутера руског гаса

Турска ће постати „нова Немачка“ добијањем чворишта са руским гасом, изнео је мишљење економиста Василиј Колташов.​

Russia Foils Attack On Turkstream Pipeline, Saboteurs Arrested

teaser image
"They wanted to blow it up. On our territory, on soil."
"Certain forces … have already made an attempt on TurkStream. The saboteurs have been caught, and several people have been arrested. They wanted to blow it up. On our territory, on soil," Kremlin spokesman Dmitry Peskov said.

dobro, de, pa popravili bi ga kao i severni sto kazete da cete ga mozda popraviti... a mozda i necete

jel su priznali sve teroristi, KO IH JE POSLAO, ZELENSKIJ?
ENGLEZI, GARANT!

Before Ukraine Blew Up Kerch Bridge, British Spies Plotted It

Back