Жена не треба да ћути и трпи

Ako gledamo velike regione i jeste siromasna. Okej, onaj krajnji jug Srbije jeste mnogo siromasan, najsiromasniji ubedljivo, ali ja gledam velike regione.

Jeste, sigurno prodas vise u SO nego u BG.:lol:

Da ti nije BG nosila bi svinjsku mast i guscije perje i prodavala to od vrata do vrata po selima.:rotf:
Ako pricamo o sajmu u bg i poredimo ga sa drugim sajmovima i manifestacijama, nebo i zemlja.
Na svim drugim smo prodali najmanje troduplo vise, plus ako uzmes u obzir koliko ljudi poseti bg sajam a koliko ove druge manje,
Nece ti tesko biti izvesti zakljucak.

Sta imas protiv svinjske masti i guscijeg perja?
A moje licno iskustvo...

Dok sam bio student, moji drugari iz Vojvodine, narocito sa sela su bili najsiromasniji, niko od njih na primer nije imao kola i svi su stalno jurili da jedu u menzi itd.

Drugarice sa sela iz Vojvodine, one bas nikad nisu imale pare...

I inace sam se sretao sa radnicima koji iz vojvodjanskih sela i gradova poput na primer Sida ili Zrenjanina dolaze u BG da rade najprostije i najmanje placene poslove tipa kod Kineza itd.

Dobro :lol:

Ako pricamo o sajmu u bg i poredimo ga sa drugim sajmovima i manifestacijama, nebo i zemlja.
Na svim drugim smo prodali najmanje troduplo vise, plus ako uzmes u obzir koliko ljudi poseti bg sajam a koliko ove druge manje,

Ovo samo znaci da ne prodajete mnogo i ne zaradjujete mnogo nista drugo.

Jeste ti se meni smejes :lol:, a ja za razliku od tebe zivim sam u stanu u "elitnom BG naselju" :navodnik: koji glasi na moje ime i koji vredi sigurno vise nego sve sto tvoji imaju, realno :okok: i pricas o nekom bogatstvu.:roll:

Ah da, pa ti nemas bas nista na svoje ime.:lol:

A nesto mislim da nikada neces ni imati.;)

- - - - - - - - - -

A ja sam iz siromasne centralne Srbije, a ti si iz prebogate Vojvodine.:lol:

Dobro :lol:

Kako ste uspeli da prebacite temu na svinje i guske, majstori. :rotf:

...repka. :hahaha: