Zasto pijete kafu

Pocela sam sa drugaricama da se kafenisem i sa mamom,pa onda gde god da odes nude te kafom,svideo mi se ukus.Sada mi je kafa navika,dok je popijem probudim se,vreme za mene.A kada sam bila pocetnik u ispijanju turske kafe bila nam je zanimacija gledanje u solju,pa onda ko koga voli pa ovako pa onako :lol:

Ogroman broj zena u svetu pije kafu.
Zasto?
Zasto vi pijete kafu?

Volim gorčinu kafe i volim što me prodrma, razbudi. Jedina mana je što te posle obori još više, pa se mora piti u nastavcima. :namcor:
Par puta ostavljala, prvih dan, dva ne znam za sebe od glavobolje, posle se oduševim što nemam tih pikova i strmoglavih padova u energiji i budnosti. Onda dozvolim sebi neki izlet kad je baš neka vandredna situacija koja zahteva koncentraciju i budost. Uskoro.. sve po starom. :kafa:

Zato sto je kafa za zene zdrava
Naravno ne u kolicini neogranicenog, nego na nivou dve tri dnevno
Pijem kratki esspreso kad mi treba trenutno dizanje..produzeni bez mleka..i volim ukus domace kafe..volim ukus arabike koja ne vuce na kiselo

Da bih mogao da se bolje iserem ujutru, u poslednje 2 godine jednu dnevno, pre toga nisam popio 10 kafa u zivotu. Inace ne podnosim ni ukus, ni miris kafe, niti me ista rasani, ama bas uopste.

- - - - - - - - - -

ne pijem
pio na silu u shkoli jos ko osnovac da se razbudim
ali uvek sam je mrzeo
fuj

Jedini gori ukusi od kafe su mi alkohol i cigarete.

Volim ukus, miris, ritual, pomaže za koncentraciju, dobra je za druženje...
Pijem tursku, moku, filter, stalno kupujem drugu vrstu, upoređujem etiopijsku i kolumbijsku i slično
Da, kafa ladno može da bude i hobi :) i meni izgleda i jeste, samo sam tek sad shvatila

Ogroman broj zena u svetu pije kafu.
Zasto?
Zasto vi pijete kafu?

U vreme kad sam počinjala da pijem - bila sam dete i osećala sam se odraslo
sad mi prija, ..valjda sam postala i zavisna
prija mi do 2 ili 3 šoljice na dan (od 2dcl)

- - - - - - - - - -