Zamena felni

Easy_Ride

Zainteresovan član
Poruka
486
Zdravo,treba mi neko stručan u vezi automobila.Nedavno sam kupio pezo 206cc i ima tu dosta ulaganja ali za početak imam kapacitet oko 1500e da ga dovedem u top stanju.
S'obzirom da sam početnik i da nemam pojma ništa o automobilima niti koje majstore juriti pa ajde da pitam ovde čisto informativno.
Auto ima felne 16' a ja sam našao I hteo bih da stavim 17' e sad me interesuje da li to pasuje na taj auto jer na 16 ima 4 rupe a na 17 ima 5 rupa za srafove.
Da li bi to moglo biti problem jer nekako mi je auto lepši sa tim 17-icama.

Ne zezam vas ozbiljno ne znam,svaku felnu koju sam gledao 17' nije imala 4 rupe zato sam i pitao,što se tiče mehanike auto je u korektnom stanju,tu ne treba da se ulaže mnogo.Inače taj auto neću koristiti za neku ludu vožnju nego čisto vizikanje do posla i nazad.

Naravno da moze na 206 CC i 17 felna. Ja imam 17" felne sa 4 rupe ali od Citroena na prodaju i one odgovaraju na Peugeot a znak moze da se promeni. Dajem ih veoma povoljno.
Screenshot_20231108_160010.jpg
Screenshot_20231108_160053.jpg

Naravno mario ne bi bio mario kad ne bi okacio najjeftinije felne na citavom sajtu.
Pritom ne spominje da prodavac sam kaze da su gume lose i da su felne sa ostecenjem tj ljusti se lak na ovim kracima tako da su za CNC masinu da bi se to otklonilo a za 17" felne obrada kosta poprilicno a i ne mogu da se obrade samo ti sivi delovi nego mora cela felna tako da bi bile obicne felne a ne sa ovim kracima.
Opet pokazuje da samo kupuje jeftinocu a posle ga sve to izadje ko zna koliko vise para od onog dobrog sto se trebalo platiti malo vise.
Ja moje sa takodje losim gumama ne dam ispod 140 i to je odlicna cena s obzirom da su felne original.

Jedno pitanje.Zanima me vaše mišljenje jer mojom greškom sam mislio da su mi felne na mom pežou 16 a ustvari su 15 a ja da stavim sad 17 na šta bi to ličilo i da li bi to uopšte bilo izvodljivo?