Закон о средњошколсом образовању

Занима ме да ли негде у закону постоји члан о томе да сви ученици на исти начин морају бити оцењени и да морају да имају исти број оцена?
Pa ne mogu svi učenici da MORAJU da budu ocenjeni na isti način jer bi to bilo suprotno stavu da su nastavnici dobri i rade u korist učenika i ocenjuju ga na način koji najviše odgovara njegovim posebnim potrebama. :mrgreen: :whistling:
Isto tako ako odgovaraš da popraviš ocenu, upišu ti i tu ocenu. Da svi moraju da imaju isti broj ocena, nikad niko ne bi mogao da dobije tu drugu ocenu kojom popravlja prvu.
Sve u svemu, više učenika ima koristi ako takav član ne postoji u zakonu, pa se niko nije gurao da ga uvede.
 
Pa ne mogu svi učenici da MORAJU da budu ocenjeni na isti način jer bi to bilo suprotno stavu da su nastavnici dobri i rade u korist učenika i ocenjuju ga na način koji najviše odgovara njegovim posebnim potrebama. :mrgreen: :whistling:
Isto tako ako odgovaraš da popraviš ocenu, upišu ti i tu ocenu. Da svi moraju da imaju isti broj ocena, nikad niko ne bi mogao da dobije tu drugu ocenu kojom popravlja prvu.
Sve u svemu, više učenika ima koristi ako takav član ne postoji u zakonu, pa se niko nije gurao da ga uvede.
Професор изводи пред таблу сваки час од прве године, и углавном нико не зна. Тада он или врати на место или издиктира решење задатка. И за ове 4 године ниједном није дао оцену ни на знање ни на незнање добијено овим путем, сем мени прошли час. Нисам знала и он је онда нешто уписао у свеску (ја сам мислила да је минус или тако нешто), све до пре неки дан, када је прочитао оцене и рекао ми да имам кеца због тога, иако сам по његовим стандардним критеријумима заслужила двојку. Можда се нисам најбоље изразила око овог са члановима и законом, али ми је скроз чудно да неко тако нешто може да уради. Нисам једина која не зна, поготово тог часа, када сам добила кеца, 10-ак њих је вратио на место јер нису знали и није им уписао ништа. И сад њима се то не рачуна, а ја морам да поправљам кеца, иако сам на контролном добила 2 на истој тој области коју нисам знала пред таблом. Ту није повређено ниједно моје право или шта већ?
 
a mene interesuje jel ima u zakonu negde ono da se pismeni ponavlja ako je vise od polovine keceva, pismeni zadatak je u pitanju...?
Nisam siguran da to postoji u srednjoškolskom zakonu, u osnovnoj školi sigurno postoji

A u ovom originalnom primeru je pravi haos, problem je mnogo dublji ako je normalno da već nekoliko godina (reče od prve godine) po desetak ljudi na svakom času dobija (neupisane) jedinice i nikom ništa. To znači da skoro cela generacija uopšte ne zna gradivo iz jednog školskog predmeta, ako nastavnik pokaže kako se zadatak radi a sledećih devet đaka ne ume da uradi sledeći zadatak. Em se blamiraju na svakom času em stalno strepe da li će na kraju imati dvojku ili neće. Mislim da moraju nekako sami da se organizuju da nauče bar za dvojku (ako već ne postoji zvanična dopunska nastava) i da se više ne nalaze u toj situaciji.
 
Па нико то није схватао као неуписане јединице, јер то је нормалан систем рада на часу успостављан од прве године. Мислим на то да тако изводи и да углавном људи не знају, и он диктира онда решење, да не кажем да објашњава јер се то не може назвати објашњавањем. :) Постоји допунска настава, али се на њој само поправља - тј. тутне цедуљу са задацима и ти поправљаш, нема никаквог поновног прелажења градива нити вежбања.
Ми смо се већ навикли, ја навлачим 2 од прве године (не волим математику и не вежбам је никада код куће), али сам се сад стварно изнервирала јер мислим да није фер да ми да кеца за тромесечје.
 

Back
Top