- Poruka
- 45.495
RAZUMEVANJE STANJA- Kontinuirana edukacija o hiperaktivnosti (ADHD) i njenim simptomima
STRUKTURA I RUTINA- Veoma su važne i treba ih se pridržavati koliko je moguće
JASNE INSTRUKCIJE - Zahtevi i instrukcije upućene detetu treba da budu jasne, koncizne i jednostavne
MINIMALNE STIMULACIJE- Raščlanjavanje većih zadataka na više manjih, jednostavnijih celina
VIZUELNA POMAGALA- Grafikoni, tabele i raspored aktivnosti ili lista zadataka
PAUZE I FIZIČKA AKTIVNOST- Vreme za odmor i jratku fizičku aktivnost
AKTIVNO SLUŠANJE- Pokazati interesovanje za ono što dete govori, često je izražena potreba za dodatnom pažnjom
POHVALA I OHRABRIVANJE- Uvek nagraditi detetovo konkretno ponašanje, umesto kažnjavanja pogrešnog
JASNA PRAVILA PONAŠANJA- Jasno definisati pravila zajedno sa detetom u uvek ih se pridržavati
RAZUMEVANJE FRUSTRACIJA- Osvešćivanje trenutnih emocija, bogaćenje emocionalnog rečnika
PREVENCIJA KAO NAJEFIKASNIJI METOD- BITI UVEK KORAK- DVA ISPRED
STRUKTURA I RUTINA- Veoma su važne i treba ih se pridržavati koliko je moguće
JASNE INSTRUKCIJE - Zahtevi i instrukcije upućene detetu treba da budu jasne, koncizne i jednostavne
MINIMALNE STIMULACIJE- Raščlanjavanje većih zadataka na više manjih, jednostavnijih celina
VIZUELNA POMAGALA- Grafikoni, tabele i raspored aktivnosti ili lista zadataka
PAUZE I FIZIČKA AKTIVNOST- Vreme za odmor i jratku fizičku aktivnost
AKTIVNO SLUŠANJE- Pokazati interesovanje za ono što dete govori, često je izražena potreba za dodatnom pažnjom
POHVALA I OHRABRIVANJE- Uvek nagraditi detetovo konkretno ponašanje, umesto kažnjavanja pogrešnog
JASNA PRAVILA PONAŠANJA- Jasno definisati pravila zajedno sa detetom u uvek ih se pridržavati
RAZUMEVANJE FRUSTRACIJA- Osvešćivanje trenutnih emocija, bogaćenje emocionalnog rečnika
PREVENCIJA KAO NAJEFIKASNIJI METOD- BITI UVEK KORAK- DVA ISPRED