Ovi praznični dani me uvek podsete koliko volim svoje mesto, beskrajno, svaku ulicu, kuću, svakog čoveka u njemu, posebno moj lepi Dunav. Međutim, svakako se setim i drugog najlepšeg dela svoga života...vremena kada sam kao student provela pet godina u Novom Sadu.
Svoju bezgranično čistu ljubav prema rodnom mestu
m posle srednje škole, spakovala u svoju dušu i ponela je u drugi grad. Novi Sad. Kako objasniti sebi i drugima da sam tek stigla na drugo mesto i odmah shvatila da su to vrata moje budućnosti. Rekli su nam:,,Čestitamo, od danas ste akademski gradjani Ziveli ,,. Gužva, milion pitanja u glavi i onda sam stala i rekla sebi polako, sve će doći na svoje mesto. I tako je i bilo. Studentski dom u početku strah od milion ljudi, jednog kupatila, vremenom postaje moj dom u kome znam da ću biti dok ne završim ono što sam započela. Bila sam dovoljno zrela da se ne osvrćem nazad i krenula putem svoje sudbine.
Da ne pričam puno o učenju, to se podrazumevalo i nije bilo bitnijih problema. Bilo je lepih dešavanja,
druženja, žurki na Mašincu, simpatija , momenata kada sam mislila da je ceo svet moj .
Novi Sad i danas moja velika ljubav, nažalost puna nostalgije za za svakim trenutkom provedeno u njemu, pa i emotivnih . Šta je sloboda u zamenu za iskrenu ljubav. Samo su se tamo negde pobrkali lončići ...
Koliko puta sam čitala knjigu ili gledala film,,Mostovi okruga Medison,, gde je R.Dž. Voler napisao nepodnošljivu istinu:,,Stari snovi su bili dobri snovi, nisu se ostvarili, ali sam srećan što sam ih sanjao!,,
Svoju bezgranično čistu ljubav prema rodnom mestu
Da ne pričam puno o učenju, to se podrazumevalo i nije bilo bitnijih problema. Bilo je lepih dešavanja,
druženja, žurki na Mašincu, simpatija , momenata kada sam mislila da je ceo svet moj .
Novi Sad i danas moja velika ljubav, nažalost puna nostalgije za za svakim trenutkom provedeno u njemu, pa i emotivnih . Šta je sloboda u zamenu za iskrenu ljubav. Samo su se tamo negde pobrkali lončići ...