Umri_muski
Legenda
- Poruka
- 73.613
Kako male finese u uticaju na konacnu ocenu studenta uticu na znanje koje ima posle studija?
Jedan prosecan uticaj na ocenu na zapadu je
ASSIGNMENT
GRADE CONTRIBUTION
Homework, learning notebooks and project
30%
Knowledge Building
20%
Class particpation
10%
Midterm exam
20%
Final oral exam
20%
Dakle zavrsni ispitivacki proces utice samo sa 20%, ostalo su utisci sto sa kontrolnih sto sa pitalica usput sto sa domacih.
Ako se ovo uporedi sa strategijom npr ETF pre 20 godina gde je jasno izgovarano da studentu ne trebaju drugi ispitni rokovi osim juna i septembarskooktobarskog (1) roka i da treba sve da zna upravo tada i samo da pokaze u 4h trajanja ispita danas, pa 4h trajanja ispita sutra neki drugih predmet....vidi se ogromna razlika u zahtevima.
Psiholoski u smislu psihe je jedan pogled na celu stvar.
Ali psiholoski u smislu reakcije osobe koja zeli da uz takve uslove polozi uslov za godinu i zavrsi faks je sasvim drugaciji. Jasno je da mnogo vise vezbe i treniranja treba uloziti ako student hoce da ima u prstima predmet i jos da bude siguran da ce samovolju nekih profesora uspeti da amortizuje.
Na zalost izrazita samovolja nekih profesora i jeste najveci razlog za ukidanje takvih praksi...
Jedan prosecan uticaj na ocenu na zapadu je
ASSIGNMENT
GRADE CONTRIBUTION
Homework, learning notebooks and project
30%
Knowledge Building
20%
Class particpation
10%
Midterm exam
20%
Final oral exam
20%
Dakle zavrsni ispitivacki proces utice samo sa 20%, ostalo su utisci sto sa kontrolnih sto sa pitalica usput sto sa domacih.
Ako se ovo uporedi sa strategijom npr ETF pre 20 godina gde je jasno izgovarano da studentu ne trebaju drugi ispitni rokovi osim juna i septembarskooktobarskog (1) roka i da treba sve da zna upravo tada i samo da pokaze u 4h trajanja ispita danas, pa 4h trajanja ispita sutra neki drugih predmet....vidi se ogromna razlika u zahtevima.
Psiholoski u smislu psihe je jedan pogled na celu stvar.
Ali psiholoski u smislu reakcije osobe koja zeli da uz takve uslove polozi uslov za godinu i zavrsi faks je sasvim drugaciji. Jasno je da mnogo vise vezbe i treniranja treba uloziti ako student hoce da ima u prstima predmet i jos da bude siguran da ce samovolju nekih profesora uspeti da amortizuje.
Na zalost izrazita samovolja nekih profesora i jeste najveci razlog za ukidanje takvih praksi...