Уместо наставе разговори са децом првих месец дана нове школске године

Да ли подржавате?

  • Подржавам

    glasova: 5 45,5%
  • Не подржавам

    glasova: 6 54,5%

  • Ukupno glasova
    11
Malo ću da se uključim i objasnim ono što je nama preoporučeno. Dobili smo smernice da prvih par nedelja kod dece razvijamo empatiju, saosećanje i ostala pozitivna osećanja. Ovo sve lepo zvuči tako upakovano i plasirano javnosti ali mi ne znamo da li da plačemo ili da se smejemo. Prvo, hoće li nam neki stručnjak objasniti da li to znači da samo tada to radimo pa posle ne mora ? I zapitali smo se jesu li oni nekada posetili neke časove, jer imamo utisak da pojma nemaju da se ovo što su sada predložili radi oduvek u nastavi. Nema časa kada ne raspravljamo o raznim situacijama i dešavanjima koja nemaju veze sa planom i programo,a poslednjih godina je sve češće tako jer su i problemi sve veći. Navedeno se odnosi na učitelje i razredne starešine, tako da kao razredni starešina mogu preneti moje iskustvo. Ja ni do sada nisam pratila njihove ideje jer sam odavno shvatila da ih predlažu ljudi koji nisu imali neposredan rad sa decom. Ja sledim svoje smernice, a to su iskustvo, procena da li decu treba motivisati ili saosećati sa njima, moje smernice su ljubav prema mom poslu i deci sa kojom radim.
Što se tiče smanjivanja fonda časova , to više ima veze sa samim procesom obrazovanja i količinom gradiva za koju godinama tvrdimo da je neadekvatna i nepovezana sa praksom, tj mnogo informacija bez povezivanja sa životnim situacijama.
Ти баш волиш свој посао и то се види из сваког твог поста, надам се да сам добро проценио

И ја гарантујем да си права професорка и да те многи клинци воле а који не воле, они те поштују бар, а ако те ни не пошују они су ш*пци и дечурлија без кодекса које има свуда

Е сад, наш разредни колико год да је према мени био цар и добар и помогао ми и изашао у сусрет 10000 пута, није помогао ни 1% око хемије у разреду, болело га је уво о томе. Мислио је "то су дебили" и то је то. А није тако и не сме да буде тако.

Није он родитељ што многи кажу, свом одељењу, па да васпитава али опет кад погледаш деца су од првог разееда до последњег разреда средње највећи део дана у школи...
 
ozb se razmišljam da l da dete uopšte upisujem u školu..
verovatno ću popustiti pod ženinim pritiskom i upisati ga u osnovnu al ako ne bude hteo da ide u srednju imaće moju punu podršku..
Мислиш да не иде у средњу?

Јбг јако је зезнуго ал ако сте добро васпитали и збринули дете не сјекирај се

"Терај га" да ти прича не о оценама, него о другафима, другафицама, кога је упозно, кога воли и кога не воли и зашто...

Јако је битно
 
Мислиш да не иде у средњу?

Јбг јако је зезнуго ал ако сте добро васпитали и збринули дете не сјекирај се

"Терај га" да ти прича не о оценама, него о другафима, другафицама, кога је упозно, кога воли и кога не воли и зашто...

Јако је битно
šta ima da nauči u srednjoj..?
nek nauči dva strana jezika privatno i da kida na kompu i to je to..
jedino ako baš bude želeo npr da bude lupam.. doktor, advokat, pilot..itd..onda ga neću sputavati..nek ide u srednju..
 
šta ima da nauči u srednjoj..?
nek nauči dva strana jezika privatno i da kida na kompu i to je to..
jedino ako baš bude želeo npr da bude lupam.. doktor, advokat, pilot..itd..onda ga neću sputavati..nek ide u srednju..
Знаш како, по себи ти кажем као тек свршени средњошколац, један битан део живота који је иако у мојој причи врло мутан, врло је битан и мислим да без њега не бих комолетирао своју личност

Но, све је до тебе
 
mogu da zamislim na šta će te škole ličiti za 15 godina..
То је тешко знат, но битни је да знамо да смо лепо васпитали нашу ђецу и да ништа неће моћи да им науди или ух скрене са пута
 
Ovde dolazi do raskoraka, roditelji misle da škola malo vremena posvećuje deci a škola misli da roditelji malo vremena posvećuju deci. Ako logično posmatramo, u školi , u odeljenju ima oko 26,7 učenika, u porodici ima 1,2 deteta, ko može bolje da posveti vreme,mi celom odeljenju ili roditelj svojoj deci ?

Ma to je jasno, ali kako roditelji mogu da utiču na vršnjačko nasilje? To se dešava u školi. Kući je sve super.

Mogu da imaju dobru komunikaciju sa detetom, pa da dete to prijavi, pa da idu oni da prijave. I ništa se ne desi. Dakle njihova opcije su ograničene.

Vršnjačko nasilje mora da se seče tamo gde se dešava. Pa da u školi postoji neki "monitoring" dešavanja i sankcionisanja neprihvatljivog ponašanja. Ja kad sam bio u školi, toga nije bilo, čak i suprotno, bila prava divljina. Ode profesor i nastaje anarhija. Ali bila druga vremena, tad se živelo pod autoritetima, ona vremena kad je batina iz raja izašla. Tada nije bilo toliko ni nasilja, niti je bilo problem istrpeti ga jer su svi bili čvrsti.

U današnjem liberalnom svetu "nemojte biti decu nego pričajte sa njima", dobijamo generacije krhkih i svilenih teletabisa. Njih kad pustiš u divljinu oni se raspadnu. Generacija koja mora da bude u sterilnom okruženju. Generacija koja mora da bude pod zaštitom. Ako smo se već odlučili za takav sistem, onda i škole moraju da se menjaju. Ne mogu više da budu surova divljina života nego ružičasto mesto ljubavi, razumevanja i topline, baš po meri teletabisa kakve pravimo. Ako menjaš jednu stvar, moraš i niz drugih.
 
Ma to je jasno, ali kako roditelji mogu da utiču na vršnjačko nasilje? To se dešava u školi. Kući je sve super.

Mogu da imaju dobru komunikaciju sa detetom, pa da dete to prijavi, pa da idu oni da prijave. I ništa se ne desi. Dakle njihova opcije su ograničene.

Vršnjačko nasilje mora da se seče tamo gde se dešava. Pa da u školi postoji neki "monitoring" dešavanja i sankcionisanja neprihvatljivog ponašanja. Ja kad sam bio u školi, toga nije bilo, čak i suprotno, bila prava divljina. Ode profesor i nastaje anarhija. Ali bila druga vremena, tad se živelo pod autoritetima, ona vremena kad je batina iz raja izašla. Tada nije bilo toliko ni nasilja, niti je bilo problem istrpeti ga jer su svi bili čvrsti.

U današnjem liberalnom svetu "nemojte biti decu nego pričajte sa njima", dobijamo generacije krhkih i svilenih teletabisa. Njih kad pustiš u divljinu oni se raspadnu. Generacija koja mora da bude u sterilnom okruženju. Generacija koja mora da bude pod zaštitom. Ako smo se već odlučili za takav sistem, onda i škole moraju da se menjaju. Ne mogu više da budu surova divljina života nego ružičasto mesto ljubavi, razumevanja i topline, baš po meri teletabisa kakve pravimo. Ako menjaš jednu stvar, moraš i niz drugih.
Слажем се сс свим сем да се са децом не треба причати. Треба. Све је до количине свесности
 
Ma to je jasno, ali kako roditelji mogu da utiču na vršnjačko nasilje? To se dešava u školi. Kući je sve super.

Mogu da imaju dobru komunikaciju sa detetom, pa da dete to prijavi, pa da idu oni da prijave. I ništa se ne desi. Dakle njihova opcije su ograničene.

Vršnjačko nasilje mora da se seče tamo gde se dešava. Pa da u školi postoji neki "monitoring" dešavanja i sankcionisanja neprihvatljivog ponašanja. Ja kad sam bio u školi, toga nije bilo, čak i suprotno, bila prava divljina. Ode profesor i nastaje anarhija. Ali bila druga vremena, tad se živelo pod autoritetima, ona vremena kad je batina iz raja izašla. Tada nije bilo toliko ni nasilja, niti je bilo problem istrpeti ga jer su svi bili čvrsti.

U današnjem liberalnom svetu "nemojte biti decu nego pričajte sa njima", dobijamo generacije krhkih i svilenih teletabisa. Njih kad pustiš u divljinu oni se raspadnu. Generacija koja mora da bude u sterilnom okruženju. Generacija koja mora da bude pod zaštitom. Ako smo se već odlučili za takav sistem, onda i škole moraju da se menjaju. Ne mogu više da budu surova divljina života nego ružičasto mesto ljubavi, razumevanja i topline, baš po meri teletabisa kakve pravimo. Ako menjaš jednu stvar, moraš i niz drugih.
Mnogi misle da roditelji ne mogu mnogo da utiču na vršnjačka nasilje i greše. Kako sve polazi iz kuće i nasilnici su nečija deca.Saradnja sa školom je jako bitna, a trenutno smo dve suprotstavljene strane. Uporno se potencira svuda kako škole guraju pod tepih takve probleme,iz raznih razloga a niko od roditelja se ne zapita zašto ne promeniti zakone o sankcionisanje takvih nasilnika. Ponavljam kao papagaj da su nam ruke često vezane u takvim slučajevima.Ja to zovem Ping Pong tehnika, šaljem nasilnika kod pedagoga ili psihologa ,pa se sastaju timovi ,pa nastavničke sednice i na kraju se sve svodi samo na razgovor a nikakvih sankcija ne bude.Tako nešto šalje sliku i ostalima da se nasilje blago kažnjava a da dobra deca u celoj toj priči ispaštaju.
 
Mnogi misle da roditelji ne mogu mnogo da utiču na vršnjačka nasilje i greše. Kako sve polazi iz kuće i nasilnici su nečija deca.Saradnja sa školom je jako bitna, a trenutno smo dve suprotstavljene strane. Uporno se potencira svuda kako škole guraju pod tepih takve probleme,iz raznih razloga a niko od roditelja se ne zapita zašto ne promeniti zakone o sankcionisanje takvih nasilnika. Ponavljam kao papagaj da su nam ruke često vezane u takvim slučajevima.Ja to zovem Ping Pong tehnika, šaljem nasilnika kod pedagoga ili psihologa ,pa se sastaju timovi ,pa nastavničke sednice i na kraju se sve svodi samo na razgovor a nikakvih sankcija ne bude.Tako nešto šalje sliku i ostalima da se nasilje blago kažnjava a da dobra deca u celoj toj priči ispaštaju.
Уфф, не знам. Једино што знам је то да се велико време проведе у школи, у току изградње нечије личности. Јер ученицк нису скроз формирани људи
 
Mnogi misle da roditelji ne mogu mnogo da utiču na vršnjačka nasilje i greše. Kako sve polazi iz kuće i nasilnici su nečija deca.

Pa nisu oni nasilnici kod kuće, kući je sve lepo. Nasilnici su u školi.
Niti su žrtve žrtve kući, kući je sve lepo. Žrtve su u školi.

Problem je u školi.
 
Pa nisu oni nasilnici kod kuće, kući je sve lepo. Nasilnici su u školi.
Niti su žrtve žrtve kući, kući je sve lepo. Žrtve su u školi.

Problem je u školi.
Има истине у свему написаном. Тако требају просветари да седну и нађу договор који ће стварно бити учинковит
 
šta ima da nauči u srednjoj..?
nek nauči dva strana jezika privatno i da kida na kompu i to je to..
jedino ako baš bude želeo npr da bude lupam.. doktor, advokat, pilot..itd..onda ga neću sputavati..nek ide u srednju..
Taj "zlatni voz" za IT mahere je u odlasku,..
Nisu im primanja sada veća od primanja dobrih majstora. A, rad je "kao u rudniku",.. kičma se krivi, vid slabi,.. gojaznost preti,.. svašta nešto,..
Slažem se sa svim što su rekli Lagerta i Snow,..
Tih razgovora biva svakodnevno - već prema nastalim situacijama,..
A, ako treba baš da se počne sa nekim opuštenim razgovorima i nedelja dana je puno.
Glasao sam za ne.
 
Слажем се сс свим сем да се са децом не треба причати. Треба. Све је до количине свесности
da , bolje je da shvate da postoji trenutak kad se trebaju obratiti roditelju nego da se ubiju ili pobegnu
 
Taj "zlatni voz" za IT mahere je u odlasku,..
Nisu im primanja sada veća od primanja dobrih majstora. A, rad je "kao u rudniku",.. kičma se krivi, vid slabi,.. gojaznost preti,.. svašta nešto,..
Slažem se sa svim što su rekli Lagerta i Snow,..
Tih razgovora biva svakodnevno - već prema nastalim situacijama,..
A, ako treba baš da se počne sa nekim opuštenim razgovorima i nedelja dana je puno.
Glasao sam za ne.
Апропо овога за ИТ

Сви ИТ послови пропадају, вештачка интелигенција преузима примат
 

Back
Top