Transsibirska zeljeznica

Da li je neko putovao?Ako jeste,pisite utiske.
Meni je to san,ali ne vjerujem da ce se ikad ostvariti.
Путовао ја али не целом дужином. Двоспратни вагони са туш кабином, ресторан... Пејзажи фантастични.
Kako to sad funkcioniše s obzirom na rat? Imao sam strašnu želju kad sam bio student.
Ništa od toga.
Onda, gledao sam neku budalaštinu od tzv Orijent Xpresa od Venecije do Londona.
Teška prevara.
Од када је рат у Русији?
šta tu ima vredno sanjanja? bespuća Rusije?
Ти си путовао или пишеш напамет?

Имају путописи на Јутубу, гледао сам бар два ...
Чини ми се да је путовање баш предуго и самим тим заморно !

6-7 дана у возу - превише !

Да додам да је ситан криминал и силеџијство било поприлично развијено у СССР-у,
не знам да ли је још увек, али претпостављам да није пријатно,
сећам се кад су нашим возовима (ЈЖ) харале шиптарске и циганске банде ...

Ja nemam mrvu simpatije prema ruskom sistemu,Rusima i Rusiji kao državi kakva je sada, štaviše otvoreno je ne podnosim, ali to nema veze sa ovom temom ili lepotom zemlje. A lepota je subjektivna stvar naravno.

Ovo je tema za nekoga ko voli putovanja vozom (ne mora Rusiju) a trans-sibirska železnica je formalno najduža pruga na svetu i svakako za nekoga ko voli železnicu je poseban doživljaj. Koliko sam video na YT vozovi su 2 klase iznad naših ili recimo mađarskih, a ima i luxuznih varijanti, predeli su specifični i ima zaista bajkovito lepih i ima se šta doživeti.

Zato pustite Putina, politiku i naročito pojedinačne forumaše i njihove izbore. Putin će otići pre ili kasnije, ova pruga će ostati. Zato držite se teme molim.

Hvala.

Kako to sad funkcioniše s obzirom na rat? Imao sam strašnu želju kad sam bio student.
Ništa od toga.
Onda, gledao sam neku budalaštinu od tzv Orijent Xpresa od Venecije do Londona.
Teška prevara.
Путовао сам железницом Швајцарске.
Прелепо.
Транссибирском железницом нисам још.