“Da li škola postoji zbog dece ili zbog zaposlenih”
ŠZMT u Ćupriji - stanje u školi
- Unikatnost škole (poseban program rada, 6.godina osnovno obrazovanje,
mala odeljenja, klase), 1993 unikatnost škole, dali je obnovljena 2006 godine
- Saradnja sa akademijom (umetnićki direktor, prijemni i završni ispiti, program rada, profesori)
- Profesori muz.nastave (neiskusni profesori, diplomci sa biroa rada …)
- Vaspitaći (školska sprema, muzički vaspitać ne radi sa decom, više njih je potrebno)
- Neodržavanje časova (solfeđo, instrumenti, opšta nastava, …)
- Privatni časovi (preporuka profesora …???)
- Odbijanje saradnje sa bivšim učenicima (sada priznatima umetnicima u i van Srbije)
- Rezultati na takmićenjima su svake godine sve slabiji(zadnji zapaženi 2005/06)
- Stanje instrumenata, kontrola potrošnje novca (održavanje instrumenata, gostovanja, …)
______________________________________________________
- Opšte rasulo u radu i ponašanju(deca, profesori, pom.osoblje)
- Lokalne glasine ( zatvaranje škole - starački dom ???)
- Blokada škole (hrana, smeštaj, grejanje)
- Savet roditelja (ne sastajanje, ne izveštavanje, neučestvovanje u radu škole, …)
- Školski odbor (nezainteresovanost za rad škole, lični interesi, …)
- Loša hrana i stanje higijene (deca se žale i na kvalitet i kvantitet hrane, ... )
- Alkohol i droga u školi ( u kojoj meri su stvarno prisutni u školi)
- Bezbednost prevoza dece (koncerti, opera, plivanje)
- Slobodno vreme dece (nevežbanje, ne zna se gde su, prepušteni sami sebi)
- Neupućenost (neizveštavanje roditelja o bitnim događajima)
- Završni godišnji plan (ne odgovara stvarnosti, obmanjivanje roditelja)
- Statut škole (nepridržavanje, ...)
- Neuvažavanje učitelja i profesora opšteobrazovne nastave
- Takmičenje i gostovanja dece finansiraju roditelji(škola je pre sama finansirala)
- Komunikacija Direktor – Roditelji(na svakom sastanku na početku godine škola je naj,naj,naj…???)
- Izgled škole sada (Hol je pretrpan krevetima iz internata, …)
Posledice
- Nespremnost za upisivanje studija (bez dodatnih privatnih časova)
- Mogući problemi sa alkoholom i drogom
- Zatvaranje škole (20% dece bi nastavilo školovanje u drugim mestima,ostatak dece bi se vratilo u osnovne škole gde bi imalo problem da se uklope u nastavu)
Rešenje
- Traženje pomoći od Min.Prosvete i FMU u rešavanju svih problema u radu škole
- Kompletno ispitivanje rada škole
irektora, školskog odbora, saveta roditelja, profesora, kao i učenika
- Uvođenje reda i discipline u radu škole
Sve gore navedeno nemojte da shvatite kao neki pokušaj prevrata u školi zbog lićnih, ekonomskih ili političkih razloga – jedini razlog su deca
Molimo za pomoć sve zainteresovane za rad škole i prosperitet njenih učenika
Odazovite se pozivu za roditeljski sastanak da bismo nešto promenili.
Ova pitanja sa potpisima treba da pomognu da skrenemo pažnju javnosti na stanje u školi i pre svega da nam posluže da tražimo i dobijemo pomoć u rešavanju problema od strane FMU i Minist. Prosvete
Svi zaiteresovani vezani za školu za muzičke talente u Ćupriji :
ŠZMT u Ćupriji - stanje u školi
- Unikatnost škole (poseban program rada, 6.godina osnovno obrazovanje,
mala odeljenja, klase), 1993 unikatnost škole, dali je obnovljena 2006 godine
- Saradnja sa akademijom (umetnićki direktor, prijemni i završni ispiti, program rada, profesori)
- Profesori muz.nastave (neiskusni profesori, diplomci sa biroa rada …)
- Vaspitaći (školska sprema, muzički vaspitać ne radi sa decom, više njih je potrebno)
- Neodržavanje časova (solfeđo, instrumenti, opšta nastava, …)
- Privatni časovi (preporuka profesora …???)
- Odbijanje saradnje sa bivšim učenicima (sada priznatima umetnicima u i van Srbije)
- Rezultati na takmićenjima su svake godine sve slabiji(zadnji zapaženi 2005/06)
- Stanje instrumenata, kontrola potrošnje novca (održavanje instrumenata, gostovanja, …)
______________________________________________________
- Opšte rasulo u radu i ponašanju(deca, profesori, pom.osoblje)
- Lokalne glasine ( zatvaranje škole - starački dom ???)
- Blokada škole (hrana, smeštaj, grejanje)
- Savet roditelja (ne sastajanje, ne izveštavanje, neučestvovanje u radu škole, …)
- Školski odbor (nezainteresovanost za rad škole, lični interesi, …)
- Loša hrana i stanje higijene (deca se žale i na kvalitet i kvantitet hrane, ... )
- Alkohol i droga u školi ( u kojoj meri su stvarno prisutni u školi)
- Bezbednost prevoza dece (koncerti, opera, plivanje)
- Slobodno vreme dece (nevežbanje, ne zna se gde su, prepušteni sami sebi)
- Neupućenost (neizveštavanje roditelja o bitnim događajima)
- Završni godišnji plan (ne odgovara stvarnosti, obmanjivanje roditelja)
- Statut škole (nepridržavanje, ...)
- Neuvažavanje učitelja i profesora opšteobrazovne nastave
- Takmičenje i gostovanja dece finansiraju roditelji(škola je pre sama finansirala)
- Komunikacija Direktor – Roditelji(na svakom sastanku na početku godine škola je naj,naj,naj…???)
- Izgled škole sada (Hol je pretrpan krevetima iz internata, …)
Posledice
- Nespremnost za upisivanje studija (bez dodatnih privatnih časova)
- Mogući problemi sa alkoholom i drogom
- Zatvaranje škole (20% dece bi nastavilo školovanje u drugim mestima,ostatak dece bi se vratilo u osnovne škole gde bi imalo problem da se uklope u nastavu)
Rešenje
- Traženje pomoći od Min.Prosvete i FMU u rešavanju svih problema u radu škole
- Kompletno ispitivanje rada škole

- Uvođenje reda i discipline u radu škole
Sve gore navedeno nemojte da shvatite kao neki pokušaj prevrata u školi zbog lićnih, ekonomskih ili političkih razloga – jedini razlog su deca
Molimo za pomoć sve zainteresovane za rad škole i prosperitet njenih učenika
Odazovite se pozivu za roditeljski sastanak da bismo nešto promenili.
Ova pitanja sa potpisima treba da pomognu da skrenemo pažnju javnosti na stanje u školi i pre svega da nam posluže da tražimo i dobijemo pomoć u rešavanju problema od strane FMU i Minist. Prosvete
Svi zaiteresovani vezani za školu za muzičke talente u Ćupriji :