Šta rade učitelji, a kako to vide pojedini roditelji

Greška, uvek sam za to da mi roditelji direktno kažu šta smatraju mojom greškom, možda su ljudi u pravu pa mogu da ispravim to. Ja kritike ne shvatam kao udar na moju ličnost, svi smo skloni greškama, ali moraju da mi argumentovano to pokažu.
Mislio sam na to da nismo bili u nekakvim roditeljskim grupama.
Supruga je razgovarala sa učiteljicom, ne kad nešto škripi, nego da vidimo čime je potomak tačno nezadovoljan.
 
Nisam mislio ono što vi pogrešno prevodite pod enegijom - vašu, stočarsku energiju, možda i torturu, već na zainteresovanost za rad sa decom, pedagoški pristup koji je prosečan, uopšte za rad u prosveti.

Управо на то и мислим, "да неко буде заинтересован за рад са децом, а поготово мојим дететом и тако 40 година". Замисли да тражиш од радника на шалтеру да ти заинтересовано попуњава обрасце и пријаве. Или да ти шеф тражи да заинтересовано копаш рупу за канализациону цев....
 
Управо на то и мислим, "да неко буде заинтересован за рад са децом, а поготово мојим дететом и тако 40 година". Замисли да тражиш од радника на шалтеру да ти заинтересовано попуњава обрасце и пријаве. Или да ти шеф тражи да заинтересовано копаш рупу за канализациону цев....
U osnovnoj se uče osnove i kako se uči, malopre pomenuh i podsticanje deteta na kritičko razmišljanje. Retka su deca bez afiniteta.
Niko ovde ne govori o mehaničkim radnjama koje može i majmun da obavi. Normalan majmun, prosečan. Ima i slikara majmuna, slonova ..lol
 
U osnovnoj se uče osnove i kako se uči, malopre pomenuh i podsticanje deteta na kritičko razmišljanje. Retka su deca bez afiniteta.
Niko ovde ne govori o mehaničkim radnjama koje može i majmun da obavi. Normalan majmun, prosečan. Ima i slikara majmuna, slonova ..lol
To je nešto što će dobar prosvetni radnik da prepozna i podrži .
 
I šta smo na kraju zaključili? Šta to radi jedan učitelj? Za neke ništa, za neke mnogo. Nikada ali baš nikada ne potcenjujte nečiju profesiju ako o njoj imate površno znanje. Sve ovo što sam napisala, samo je deo učiteljske profesije. Sve izgleda lepo i lako, ali nije baš tako. Samo održavanje nastave je jako složen proces u kojem se moraju zadovoljiti određeni principi i kriterijumi, ostalo da ne pominjem. A ima mnogo toga. Takođe, ima i različitih roditelja, onih koji će sve ovo razumeti i onih koji nikada neće prihvatiti ništa od ovoga jer su oni to zamislili drugačije i neće odustati od svoje zamisli pa makar i na svoju štetu. Lično, ne žalim se, ovu profesiju sam izabrala zato što volim rad sa decom, što nesebično delim svoje znanje sa svima ali isto tako do srži znaju da me pogode pogrdni komentari na račun učitelja. Najviše komentari visokoobrazovanih ljudi.

A njima imam da poručim samo jedno: “Kad god krenete da pljujete po učiteljima, razmislite kako ste stigli do svojih visokih zvanja, ko vas je naučio da čitate, pišete, brojite, računate, ko vam je dao osnovu… Ili ste se rodili već naučeni“.

Svaki posao nosi rizik, odgovornost i tudju procenu...pa i ogovaranje okoline.

Verovatno je najrazumnije za prosvetne radnike da zauzmu meksi stav prema deci a tvrdji prema roditeljima.
Bojim se da prelako popustaju pod pritiskom.

Mozda naivno verujem da se dostojanstvenim i upornim radom uvek moze steci postovanje.
Mnogi roditelji se naprosto plase sredine u kojoj se deca danas nalaze.
Trebalo bi ojacati saradnju a ne suprotnosti.
 
Svaki posao nosi rizik, odgovornost i tudju procenu...pa i ogovaranje okoline.

Verovatno je najrazumnije za prosvetne radnike da zauzmu meksi stav prema deci a tvrdji prema roditeljima.
Bojim se da prelako popustaju pod pritiskom.

Mozda naivno verujem da se dostojanstvenim i upornim radom uvek moze steci postovanje.
Mnogi roditelji se naprosto plase sredine u kojoj se deca danas nalaze.
Trebalo bi ojacati saradnju a ne suprotnosti.
Drago mi je da nisam jedina .
 

Back
Top