ti si malo više proširio osnovnu temu. U konkretnoj slilovnici se opisuje seksualni užitak sa sve svršavanjem.
Učenje o tome šta je prikladno ili ne uopšte ne mora, a i ne treba da ide u takve detalje.
Него?
Треба поједини подаци или детаљи да се изостављају и да се лаже, као у конзервативним деловима САД-а (који важи за некакво најпрогресивније друштво, као) да на дијаграму анатомије женских репродуктивних органа недостаје клиторис, да не би случајно девојчице научиле чему служи, далеко било?
Или као у Великој Британији, где се у школама према националном наставном плану и програму науке обавезно учи о репродуктивној функцији вагине, али није обавезно да све државне школе предају
образовање о сексу и везама, а пошто клиторис не игра императивну улогу у репродукцији, ученици заврше школу не знајући (!) ни да постоји.
Онда се
овакве бламаже дешавају одраслим и зрелим људима, да на анкети половина њих не зна одговоре на нека основна питања, као нпр. шта је вулва или уретра.
Иначе, зашто је проблематично за дете да научи како функционише полни орган пре него што уопште стекне способност да га употреби, тј. пре пубертета? Кажеш да не треба, али не кажеш зашто не треба. Тачно је да деци то знање није потребно пре пубертета, али деца у школи све уче што им за тај период живота није потребно уопште, већ за каснији. Зашто би сексуално образовање требало да буде изузетак? Деца у препубертетском узрасту се неће хебати јер науче како функционишу полни органи, исто као што неће радити 99% ствари о којима учи у том узрасту, то су ствари које долазе касније, у пубертету или после пубертета код неких, и баш зато се пре пубертета треба позабавити тиме, док још није касно. Ако дете не зна шта је ејакулација, па кад уђе у пубертет и почне да експериментише с девојком, па је напумпа, треба ли мама и тата да се поносе на свог сина јер самостално открива чари секса? Или родитељи девојчице која затрудни, а нема појма како и зашто, зна само да јој је било лепо 5 минута са дечком.