Реформа школства као један од корака ка оздрављењу српског друштва

gost 434892

Veoma poznat
Poruka
12.912
Људи са правом кажу да школа није та која треба да васпитава и преваспитава децу, већ родитељи, али чињеница је да деца један добар део дана проведу у школи, а сигурно да је време проведено у школи врхунац њиховог дана. Сва искуства, све што доживе тамо, лепо или ружно, усвајају. Друштво, градиво... На нашу жалост или не, али школа је врло утицајан фактор код детета, поред породице наравно.

Да седну просветари заједно са психијатрима, психолозима и педагозима и да се донесу закључци на који начин би школа могла помоћи у одзрављењу нашег друштва.

Мој је лични предлог да се, пре свега, да би неко напредовао на личном нивоу, убаце предмети као што су морал, етика и друштвени односи у свакодневни распоред ученика свих узраста.

Да се деца покушају научити зашто је добро бити поштен, добар и моралан, и зашто је лоше то не бити, јер очигледно да чак и неки родитељи немају времена или не умеју децу да науче и објасне им.

Мало ту да се прогура и прича слоге, фокус на изучавање наше историје, нашег друштва и свега што је наше, да деца развију осећај припадности једни другима, да једни друге почну да доживљавају као сународнике, браћу, људе исте судбине. Да заједно у слози кренемо да радимо сви за добробит целе заједнице.

Индивидуализам искључује колективизам, али колективност не искључује индивидуалност, јер појединац чини скупину. А што се појединци више труде да скупина успе, пре ће и скупина успети!!!
 
Latinica je potpuno skrajnuta u odnosu na devedesete...Ne znaju deca u nizim razredima da je pisu pisanim slovima.Sveti Sava i Nemanjici su u citankama na najvecem broju strana...Desanka i Dobrica Eric.. Narodne pesme zauzimaju dobar deo strana... Sve je obojeno u nacionalno...Dakle sve je onako kako biste zeleli, ne znam sta jos da menjate?
 
Latinica je potpuno skrajnuta u odnosu na devedesete...Ne znaju deca u nizim razredima da je pisu pisanim slovima.Sveti Sava i Nemanjici su u citankama na najvecem broju strana...Desanka i Dobrica Eric.. Narodne pesme zauzimaju dobar deo strana... Sve je obojeno u nacionalno...Dakle sve je onako kako biste zeleli, ne znam sta jos da menjate?
Не знам шта је са тобом. Није питање само национално. Више о васпитавању младих да израсту у праве људе.
 
Moje kolege sa prevencije i poremećaja ponašanja sede kod kuće sa diplomom, nema ih ni na mapi a posla imaju itekako. Uvođenje mentalnog zdravlja kao obavezan predmet, prijateljski ambijent gde će im školski psiholozi i pedagozi izlaziti u susret, manje papirologije za nastavnike kada uvide da se nasilje događa...čitava reforma. Smatram da situaciju neće promeniti ni školske uniforme ni policajci niti ukidanje rijalitija (mladi to ne prate) već mnogo kompleksnije i dublje promene.
 
Latinica je potpuno skrajnuta u odnosu na devedesete...Ne znaju deca u nizim razredima da je pisu pisanim slovima.Sveti Sava i Nemanjici su u citankama na najvecem broju strana...Desanka i Dobrica Eric.. Narodne pesme zauzimaju dobar deo strana... Sve je obojeno u nacionalno...Dakle sve je onako kako biste zeleli, ne znam sta jos da menjate?
То није тачно, а оно што је тачно - тако је било и деведесетих и седамдесетих... учила се прво ћирилица, Десанка и Добрица такође (можда и више него данас), као и народне песме (епске и лирске, сви циклуси). Свети Сава се изучавао као писац и просветитељ, а Немањићи нису књижевници. Сем тога, није тема то што пишеш.
 
То није тачно, а оно што је тачно - тако је било и деведесетих и седамдесетих... учила се прво ћирилица, Десанка и Добрица такође (можда и више него данас), као и народне песме (епске и лирске, сви циклуси). Свети Сава се изучавао као писац и просветитељ, а Немањићи нису књижевници. Сем тога, није тема то што пишеш.
Sta nije tacno? Da li si video citanke za nize razrede?
 
Sta nije tacno? Da li si video citanke za nize razrede?
Ти брт ко да си згрожен сваком помишљу да би се српској деци ставило да уче и раде било шта са акцентом на српско. Није тема свакако
 
Ти брт ко да си згрожен сваком помишљу да би се српској деци ставило да уче и раде било шта са акцентом на српско. Није тема свакако
Citanke su prepune nacionalnog, a kada pomenete da treba reforma, mislite na povraka jos tradicionalnog....A ja vam kazem posto mislim da ne znate da toga ima u citankama vise nego ikad...Ja vam kazem jer znam, zelim da vam pomognem, posto mislim da to ne znate ....
 
Људи са правом кажу да школа није та која треба да васпитава и преваспитава децу, већ родитељи, али чињеница је да деца један добар део дана проведу у школи, а сигурно да је време проведено у школи врхунац њиховог дана. Сва искуства, све што доживе тамо, лепо или ружно, усвајају. Друштво, градиво... На нашу жалост или не, али школа је врло утицајан фактор код детета, поред породице наравно.

Да седну просветари заједно са психијатрима, психолозима и педагозима и да се донесу закључци на који начин би школа могла помоћи у одзрављењу нашег друштва.

Мој је лични предлог да се, пре свега, да би неко напредовао на личном нивоу, убаце предмети као што су морал, етика и друштвени односи у свакодневни распоред ученика свих узраста.

Да се деца покушају научити зашто је добро бити поштен, добар и моралан, и зашто је лоше то не бити, јер очигледно да чак и неки родитељи немају времена или не умеју децу да науче и објасне им.

Мало ту да се прогура и прича слоге, фокус на изучавање наше историје, нашег друштва и свега што је наше, да деца развију осећај припадности једни другима, да једни друге почну да доживљавају као сународнике, браћу, људе исте судбине. Да заједно у слози кренемо да радимо сви за добробит целе заједнице.

Индивидуализам искључује колективизам, али колективност не искључује индивидуалност, јер појединац чини скупину. А што се појединци више труде да скупина успе, пре ће и скупина успети!!!
Слажем се с тим,али сматрам да не треба претеривати са национализмом,него да се деца науче да су сви људи једнаки,да сви требају да имају иста права и дужности и да се третирају једнако,без обзира на пол,националност,расу или нешто друго.
 
Људи са правом кажу да школа није та која треба да васпитава и преваспитава децу, већ родитељи, али чињеница је да деца један добар део дана проведу у школи, а сигурно да је време проведено у школи врхунац њиховог дана. Сва искуства, све што доживе тамо, лепо или ружно, усвајају. Друштво, градиво... На нашу жалост или не, али школа је врло утицајан фактор код детета, поред породице наравно.

Да седну просветари заједно са психијатрима, психолозима и педагозима и да се донесу закључци на који начин би школа могла помоћи у одзрављењу нашег друштва.

Мој је лични предлог да се, пре свега, да би неко напредовао на личном нивоу, убаце предмети као што су морал, етика и друштвени односи у свакодневни распоред ученика свих узраста.

Да се деца покушају научити зашто је добро бити поштен, добар и моралан, и зашто је лоше то не бити, јер очигледно да чак и неки родитељи немају времена или не умеју децу да науче и објасне им.

Мало ту да се прогура и прича слоге, фокус на изучавање наше историје, нашег друштва и свега што је наше, да деца развију осећај припадности једни другима, да једни друге почну да доживљавају као сународнике, браћу, људе исте судбине. Да заједно у слози кренемо да радимо сви за добробит целе заједнице.

Индивидуализам искључује колективизам, али колективност не искључује индивидуалност, јер појединац чини скупину. А што се појединци више труде да скупина успе, пре ће и скупина успети!!!
Слажем се с тобом.Неопходне су промене у том смеру.
 

Back
Top