Rad u SAD-u/Kanadi preko leta

Davrentije

Početnik
Poruka
6
Interesuje me,kakva je mogucnost da se ode u SAD ili Kanadu da se radi na 2,3 meseca (preko leta)?
Nemam nikakvog iskustva u ovome,pa bi mi svaka informacija dobrodosla.

Sta me konkretno zanima:
-Za koju vrstu vize se aplicira?
-Da li je bolje prvo preko interneta pronaci neki posao ili otici tamo pa onda traziti?
-Da il je bolje ici posredstvom neke agencije ili u solo varijanti,i koja agencija uopste pruza takve usluge?
-I na kraju ako znate nekoga kome mogu da se obratim za informacije.

Da napomenem,nemam tamo nikakvu rodbinu niti bilo koga poznajem ko bi mi pomogao oko toga.
Ne znam da li je bitno da napomenem da sam student (samo da napomenem da mi neko slucajno ne spomene work&travel program,znam za to ali u ovom trenutku za tako nesto je vec kasno a i ima jos nekih razloga zbog kojih ne bih aplicirao za taj program.Mozda za neku godinu i budem aplicirao,ali za sada to nije opcija).

Dakle,molio bih ako bilo ko moze da mi pomogne u vidu informacija (mozete mi pisati i u pp).
Ne bih sada da pisem neko motivaciono pismo,cilj mi je da nesto zaradim preko sezonskih poslova a i usput steknem neko iskustvo,upoznam ljude,vidim nesto.

Poslednja izmena:
Iz onog sto sam cuo.
A to je da gnjave i penzionere koji idu u posetu rodbini, rekao bi da su ti male sanse i da dobijes vizu.

Ako si student i tu oko 20-ih za njih si kandidat koji planira da ode a da se ne vrati.
Ili mozda da nadjes poslodavca koji bi garantovao za tebe.

Licno mislim da je Work & Travel jedini nacin da prosecan student bez nekih posebnih vestina i znanja ode u Ameriku iz Serbije.
Samo treba iskesirati.

Kapiram da je work&travel bas program za studente,ali kao sto sam vec naveo u ovom trenutku to nije moguce sto se mene tice.

Iz tog razloga se raspitujem za drugu mogucnost,znaci hipoteticki,ja imam toliko i toliko godina,nezaposlen sam,nisam zavrsio nista,koja je mogucnost da odem u SAD/Kanadu na par meseci rada (ne vise od 2,3)?