Quo vadis prosveto?

Ja sam mladja od tebe i u mom odeljenju niko nije ponavljao.
Prirodni smer u teskoj gimnaziji.
Ostavljena je jedna devojka u trecem iz inata; iz matematike, kod razrednog, nakon velike svadje. Nakon popravnog je dobila trojku i bila je odlicna.
Kasnije je upisala arhitekturu.

Nije ni iz odeljenja mog muza, ni iz sestrinog...imali su keceve ali su ih nekako popravljali na samom kraju.

Nikada u zivotu nisam cula da se iz engleskog u strucnoj skoli obori 10 - 15% dece.
Niti mi to deluje realno da dodje avgust a cela jedna ucionica se popuni samo jedinicama iz engleskog.
Neka tako obara svaki predmet, neka imaju osam predmeta, u avgustu ce imati osam punih ucionica za polaganje u jednoj skoli.

Neka je tako u svakoj skoli, izracunaj...nesto je stima u ovoj prici.
Ne štima to što profesori i nastavnici više i ne smiju da obore nikoga. Što će im ta glavobolja. Kao rezultat toga i ovima drugima moraš pokloniti ocjenu za jedan višu. I dobiješ to što dobiješ.
 
Izvini, ali još uvek su i Kembridž i Oksofrd vodeći fakulteti u svetu, ne mogu se složiti sa tobom po ovom pitanju...
da,...... po NATO-standardima.
Da li o tome, koji su vodeci fakulteti u svetu, odlucuje Ekvador, Vijetnam, Grcka, Rusija, Gana...............?
Ne pravimo se naivnim, znamo ko smislja valorizaciju svega u svetu...........u korist anglo-amerike.
 
Ne štima to što profesori i nastavnici više i ne smiju da obore nikoga. Što će im ta glavobolja. Kao rezultat toga i ovima drugima moraš pokloniti ocjenu za jedan višu. I dobiješ to što dobiješ.

Izmedju nikog i 10 - 15% djaka dodje velika razlika.

Koliko ona moze da ima ucenika, 150 - 200, stvarno ne znam, od toga je oborila 10 ili 15%.

Ipak mora da se proveri zasto toliko djaka pada, skola ne postoji skole radi. Ili nastavnika radi vec da se deci predaje.
Sta je predavala ako je toliko djaka negativno?

Iskreno mislim da su zasluzili proveru rada oboje.

Prave se i deca i roditelji na monstrume uz zahtev da niko ne moze da postavi pitanje o radu nastavnika.
Prosveta mora da bude proveriva, zato ih ljudi i ne vole. Oni zapravo traze da ih niko nikada ne pozove na odgovornost.

Kome padne 15/20% djaka, mozda taj covek ne zna da predaje, ili je 20% idiota od dece i roditelja. Bokte, mnogo je kada procente pretvoris u ljude.

Normalno js ipak da padne kada petoro, kada troje...preko dvadesetoro dece je mnogo i nikada nije bilo tako.
 
Izmedju nikog i 10 - 15% djaka dodje velika razlika.

Koliko ona moze da ima ucenika, 150 - 200, stvarno ne znam, od toga je oborila 10 ili 15%.

Ipak mora da se proveri zasto toliko djaka pada, skola ne postoji skole radi. Ili nastavnika radi vec da se deci predaje.
Sta je predavala ako je toliko djaka negativno?

Iskreno mislim da su zasluzili proveru rada oboje.

Prave se i deca i roditelji na monstrume uz zahtev da niko ne moze da postavi pitanje o radu nastavnika.
Prosveta mora da bude proveriva, zato ih ljudi i ne vole. Oni zapravo traze da ih niko nikada ne pozove na odgovornost.

Kome padne 15/20% djaka, mozda taj covek ne zna da predaje, ili je 20% idiota od dece i roditelja. Bokte, mnogo je kada procente pretvoris u ljude.

Normalno js ipak da padne kada petoro, kada troje...preko dvadesetoro dece je mnogo i nikada nije bilo tako.
Ili je 20% ne idiota nego neradnika?
 

Back
Top