
U osnovnoj sam bio dobar (najbolji u generaciji) samo iz matematike. U srednjoj i iz fizike. Voleo sam i književnost i likovno, ali fiziku najviše.
ETF sam lako završio, (na predavanja nisam išao kao ni na većinu vežbi).
Svojoj deci sam u osnovnoj, plaćao dopunske časove iz matematike i fizike,.. i vredelo je - pobeđivale su na takmičenjima ( i na regionalnim).
Alii,.. jedna je završila ekonomiju i menadžment ( i jako je uspešna u svom poslu), a druga veterinu. Matematika i fizika im nisu trebale,..
Polovina mojih najboljih učenika ( predajem u srednjoj) ne završi fakultete ( potroše se u srednjoj, pa promene interesovanja).
Skoro svi pametni mangupi (osrednji učenici) postanu uspešni u onome što rade, mnogi završe i fakultete.
Taj duh pobednika treba deci "projektovati" - tu se slažem, sa Obilićem.
,...ali interesovanje za određenu oblast će im nametnuti najbolji pedagozi (predavači),.. što im može opredilizi zanimanje kojim će se baviti.... Oni koji će im biti najzanimljiviji ( ne obavezno i najbolji) pedagozi - nastavnici. Sve ih je manje zbog malih plata, a puno energije i vremena deca troše na internet.
Da sam roditelj osnovca, ne bih slao decu u privatne škole, Dovoljni su privatni časovi ( dva časa nedeljno, ne treba više).
Sa državnih fakulteta izlaze dobri kadrovi, ali iz srednjih škola nee, jer firme neće da primaju decu na praksu (ne moraju,.. a deca imaju nova demokratska prava, da budu neposlušni i bezobrazni).