Sekenenre Tao
Aktivan član
- Poruka
- 1.414
Osnovna škola
- 10 razreda
- deseti razred ozbiljna priprema za profesionalnu orijentaciju,
pre svega obilazak radnih mesta,
poseta bolnicama, fabrikama, kafanama,
koncertnim dvoranama, sportskim borilištima i treninzima,
malim zanatskim radnjama ...
- odeljenja do 15 učenika
- celodnevna nastava 9-17h ( sa pauzom u školi za ručak jedan sat i dve užine po pola sata )
- gradivo takvo da se savladava u školi bez domaćih zadataka i učenja kod kuće
- fizičko vaspitanje svakodnevno
- odsustvo ocenjivanja*
Srednja škola
- 2 do 4 razreda
- odeljenja do 10 učenika
- celodnevna nastava 9-17h ( sa pauzom u školi za ručak jedan sat i dve užine po pola sata )
- u zavisnosti od usmerenja samo dva-tri najbitnija predmeta
i njihovo detaljno izučavanje isključivo u školi bez domaćih zadataka i učenja kod kuće.
Puno prakse,
bilo u školskim laboratorijama i radionicama ili direktno u realnom svetu.
Takođe jedan do dva izborna predmeta u zavisnosti od polaznikovih sklonosti
( muzika, slikanje, vajanje, hor, gluma, sport, ili bilo šta drugo
što ima za cilj relaksiranje od "ozbiljnih" obaveza )
- odsustvo ocenjivanja*
* dobijanje diplome sa nekom vrstom ocenjivanja,
ali ne kao današnje,
već pre kao vozačke dozvole koje ti daju pravo da voziš A ili B ili C ... kategoriju
ili sve zajedno uz neku napomenu ( ograničenje ili prednost )
- 10 razreda
- deseti razred ozbiljna priprema za profesionalnu orijentaciju,
pre svega obilazak radnih mesta,
poseta bolnicama, fabrikama, kafanama,
koncertnim dvoranama, sportskim borilištima i treninzima,
malim zanatskim radnjama ...
- odeljenja do 15 učenika
- celodnevna nastava 9-17h ( sa pauzom u školi za ručak jedan sat i dve užine po pola sata )
- gradivo takvo da se savladava u školi bez domaćih zadataka i učenja kod kuće
- fizičko vaspitanje svakodnevno
- odsustvo ocenjivanja*
Srednja škola
- 2 do 4 razreda
- odeljenja do 10 učenika
- celodnevna nastava 9-17h ( sa pauzom u školi za ručak jedan sat i dve užine po pola sata )
- u zavisnosti od usmerenja samo dva-tri najbitnija predmeta
i njihovo detaljno izučavanje isključivo u školi bez domaćih zadataka i učenja kod kuće.
Puno prakse,
bilo u školskim laboratorijama i radionicama ili direktno u realnom svetu.
Takođe jedan do dva izborna predmeta u zavisnosti od polaznikovih sklonosti
( muzika, slikanje, vajanje, hor, gluma, sport, ili bilo šta drugo
što ima za cilj relaksiranje od "ozbiljnih" obaveza )
- odsustvo ocenjivanja*
* dobijanje diplome sa nekom vrstom ocenjivanja,
ali ne kao današnje,
već pre kao vozačke dozvole koje ti daju pravo da voziš A ili B ili C ... kategoriju
ili sve zajedno uz neku napomenu ( ograničenje ili prednost )