Koristite zastareli pregledač. Možda neće pravilno prikazivati ove ili druge veb strane. Trebalo bi da ga nadogradite ili koristite alternativni pregledač.
Ne znam rode ja nisam bio!!!
ali da sam malo blize otisao bih sigurno,posto ovde dosta nasih drugara forumasa psuje i vredja coveka,bez razloga koliko sam shvatio da cak nece niko da izadje pred njega i upita odakle mu te informacije, to mi nije jasno.Ja koji sam laik za neke stvari ja bih ga zapitao da mi da podatke i dokaze gde je to sve pronasao, treba necim da argumentuje protivnicima
samo mogu da kazem da podrzavam (hahah cuj mene cak mu ni 1-ne knjige nisam procitao ) a ja bih da ga podrzim>NARAVNO da BI jer je covek SRBOLJUBAC i zeli nesto da iznese na svetlost dana,a najgore je to sto neki pojedini Srbi ga sprecavaju u tome ( nisam ja rekao da je on u pravu niti u krivu NE,ali majku mu poljubim sto taj nas Beogradski institut ili vec sta ne sedne sa njim zajedno i samo preispitaju situaciju,i ako ima nesto,neka mu pomognu ili odmognu,a ovako izgleda kao da se neckaju ili se boje za posao
uzdravlje
Nisam bio na predavanju, al vjerujem tom covjeku. Sve oko nas je falsifikovano a kad nam neko kaze nesto novo mi se kolebamo i pojedinci ne vjeruju.. Gledao sam njegova predavanja na yu tube i i on lijepo navodi gdje ikako je dosao do tih podataka..!
Pominje kao izvore stare anticke pisce, a to je saznao na zapadu boraveci i istrazujuci godinama. Najbolje da pogledate.. na yu tube -Zabranjena istorija srba-
Nisam bio na predavanju, al vjerujem tom covjeku. Sve oko nas je falsifikovano a kad nam neko kaze nesto novo mi se kolebamo i pojedinci ne vjeruju.. Gledao sam njegova predavanja na yu tube i i on lijepo navodi gdje ikako je dosao do tih podataka..!
Pominje kao izvore stare anticke pisce, a to je saznao na zapadu boraveci i istrazujuci godinama. Najbolje da pogledate.. na yu tube -Zabranjena istorija srba-