Posao u Italiji za osobu sa visoko obrazovanim-profilom

Xul666

Početnik
Poruka
10
Pre svega hvala svima na potencijalnoj pomoći!

Naime, veoma sam zainteresovan za pronalazak posla u Italiji, po mogućstvu u Rimu, jer sam dosta vremena tamo proveo učeći Italijanski jezik.

Završio sam Master studije u Stokholmu prošle godine u roku, te mislim da bi mi inostrana MA diploma dosta pomogla. Iako sam završio filmske studije, radio sam kao profesor muzike tamo za vreme studiranja, i u noćnom klubu... te imam iskustva i van svoje profesionalne orijentacije.

S toga htedoh da pitam ima li iko iskustva ili neke informacije / sajtove gde bih mogao da se obratim, pošaljem svoj CV i sl.

Hvala najlepše.

Poslednja izmena:
Pre svega hvala svima na potencijalnoj pomoći!

Naime, veoma sam zainteresovan za pronalazak posla u Italiji, po mogućstvu u Rimu, jer sam dosta vremena tamo proveo učeći Italijanski jezik.

Završio sam Master studije u Stokholmu prošle godine u roku, te mislim da bi mi inostrana MA diploma dosta pomogla. Iako sam završio filmske studije, radio sam kao profesor muzike tamo za vreme studiranja, i u noćnom klubu... te imam iskustva i van svoje profesionalne orijentacije.

S toga htedoh da pitam ima li iko iskustva ili neke informacije / sajtove gde bih mogao da se obratim, pošaljem svoj CV i sl.

Hvala najlepše.

Malo je zbunjujuce da si zavrsio master u Stokholmu, a onda na forumu trazis savet.
Svedjani su dovoljno organizovani, a master ekstremno skup ako nisi iz EU, da ne verujem da bi te pustili bez nekog prakticnog saveta u vezi toga sta dalje.
Koje si sajtove gledao kada si trazio master studije?

Tražim savet, tj. iskustva za posao u Italiji, a ne studije, ako na to misliš Rammona, jer nemam kontakte sa Italijanima ili našim tamo, samo internacionalne studente koji su sa mnom išli u školu italijanskog u Rimu.