PC, Xbox ili PS4?

User Friendly

Buduća legenda
Poruka
25.007
Nesto rezonujem, koliko sam love bacio budzeci komp da bi mi vec sledece godine graficka postala djubre, da sam te pare ulozio i kupio PS4 ili Xbox sad ne bi bio u problemu da ne mogu da igram najnovije igre. Msm ja sam totalni laik za ove konzole i to, ali vidim da sve nove igrice rade na ovim konzolama, a da svake jebene godine moras da menjas te ram, te novi procesor, te nova graficka... sto nekih kuraca menjas. Ovako, kupis konzolu i miran si par godina, a kosta manje od nekog racunara.
Koliko su uopste ove konzole dobre i da li bi se takva investicija isplatila?

pre 10g bi ti se isplatilo kad su konzole nakon izlaska i neko vreme bile ispred PC
danasnja generacija konzola je bila smesno slaba i kad su izasle a tek sad su bacena para
mozes sve da igras ali kvalitet 0, lose optimizovano jer hardver umire da izadje na kraj sa novijim naslovima
a posto su danasnje konzole toliko slabe a da bi se isplatile ima da ih guraju bar jos 5g sta god sad da kupis za PC trajace ti bar dok se one ne zamene
naravno PC je uvek nesto skuplji ali to je ona dilema tipa...da li baciti 500e ili potrositi 700-800 na nesto korisno?

“The PS4/XB1 is the first generation to have technology that is worse than what is already out there. There are 2+ year old GPUs that outperform these boxes, and even budget GPUs releasing now in the $150 range outclass these machines. If you buy the highest end GPU on the market now, you have almost 3x the performance of these machines, and we are at the start of the generation. This is unprecedented.

Msm xbox ima da se uzme i za 25k,a ps4 kad bi se izbacile igrice koje idu iz njih, verujem da ne bi vise kostao od 35k.
A vamo treba da prsnes boga oca para za komp, a za godinu i po mozes samo tetris da igras sa njim. Smorili su vise sa ovim novotarijama, brate daj koju godinu da izgustiramo pa onda dajte nesto novo.