Srpski i istorija neka ostanu odvojene,kao sto je i pre bilo.
No,bilo bi dobro da uvedu predmet ,,istorija umetnosti'',gde bi se podjednako obradjivale i arhitektura,likovna,muzicka dela,fotografija,film...taj predmet bi mogao biti 2x nedeljeno u prva dva razreda za sve,onda potom 3x u 3 i 4 razredu za drustvenjake i 2 x mesecno za prirodnjake u 3 razredu.Ono sto je prema meni sramota,jeste da iz gimnazije 90% ljudi izlazi neupuceno sto se tice fotografije,filma ili stripa,ipak su to moderni vidovi umetnosti.Bar 95% onih koji izlaze iz gimnazije ne zna ko je Anastas Jovanovic

.Knjiga za likovno je dobra,za muzicku je katastrofa

.Stvarno bi bilo korektno da se koncentrisemo na vise umetnosti sto se tice informisanosti,i uvesti neki izbor kojom umetnostcu neko da se bavi(fotografija,crtanje,arhitektonsko crtanje i modeliranje,vajarstvo,muzika...).To je i bit gimnazije,da budemo upuceni za sve.
I izbaciti gradjansko i versku,oba predmeta su ubacena preko one stvari

.Ko se interesuje za religiju,ice u crkvu,i to je to,a sto se tice znanja o religiji,moze se prosiriti predmet sociologija u svim srednjim skolama da potraje jos jedan razred,i jedno polugodiste(od 4) moze da se posveti religijama i svemu vezanom za njih.I zaboga,izbaciti Anu Karenjinu!

.Bilo bi lepo uvesti Orvela umesto nje ili bilo koje drugo delo od Tolstoja.