OCD

Samo kad mi je dosadno
A iz nekog razloga(obicno je to vriska dece, mnostvo ljudi, ljudi uopste) ne mogu da citam...
E onda me uhvati pundravac i onda bi sve prevrnula...
Danas popodne sam tako pravila red :lol:

- - - - - - - - - -

Mm ima ozbiljan ocd
To sam mu ja postavila dijagnozu

Mene to izludjuje, ja jesam pedantna i precizna ali on preteruje
Npr posle rucka, kad sve sklonimo namesta stolice da budu simetricne, to sve mora da bude savrseno
Mene to ubija... :roll: nekad prija, ali nekad gusi...

Šta fali asepsolu?....meni miriše na školu :o )

Toksično je za mačke. :) Ne znam da li da je i koliko toksično i za nas, naročito decu, ali ako se češće primenjuje moralo bi da nakon asepsola ide alkohol koji ga razgrađuje. To zbog mačaka. :D
Opet dođosmo do mačaka i dece. :mrgreen:

- - - - - - - - - -

Uzgred asepsol je isplativiji, rastvara se. Alkohol ne možeš da nakupuješ. :(

Interesantno, kod mene su sve žene. Starije žene sam i kao profesorice obožavala.
Moja nana je bila takva, stara garda profesora i pretpostavljam da su one, poput nje, u ta neka starija vremena morale da se bore edukacijom protiv spoticanja. Muškarci znaju da budu veoma sujetni. Te prazne price gledam kao zeka iz "ako lažem neka me zgazi tramvaj".
Čak sam imala sukob sa načelnikom visokorizicnih, ujedno i mojim privatnim doktorom. Nije me pitao da li želim spinal. Odlučio je u moje ime. E ne možeš da me ne pitaš. Mozes da budeš po statusu šta god ali moraš da me pitaš. Takav odnos moći mi je oduvek smetao i moj glas zato ide ženama.

OCD zaista nemam...ma koliko se trudila da nadjem nešto što nalikuje Nikolsonu iz Dobro da bolje ne može biti...ono, ne preskačem kocke, ne redjam limenke...mislim, redjam da bi bile lepše a ne zato što moram negde iznutra...jedino moram da uklonim mokre vlasi ali to je ipak obična gadljivost...