OBRAZOVANJE u vanrednom stanju?

Ne bih da zakeram, ali ako može obrazloženje?
Da li misliš da cela ideja ili realizacija nije dobra, ili nešto drugo?
Ja sam već naveo tehnički nedostatak, ne znam da li će nešto uraditi po tom pitanju, ali zanima me stvarno mišljenje, bez političkih primesa i slično. Kakvo god nam je političko opredeljenje, u ovom trenutku smo svi mi (i naša deca) u istim g..nima, da li ovo "rešenje" rešava bar nešto ili baš ništa?
Za napraviti DOBAR video obrazovni materijal trebaš zadovoljavajuću opremu, nešto softvera, iskustvo i stručnost te dobru organizaciju! I nije se mogao očekivati neki vrhunski rezultat od ovih sadašnjih 'na juriš' akcija! Dobro u ovom zlu je što će ipak UBRZATI te stvari! Neki kažu da bi ovo moglo potrajati!?
 
Решава то да делује као да се нешто ради, јер би у противном од седења кући сви добили "идеје". Не можеш тек тако да оставиш стотине хиљада људи да не раде ништа месецима.
Znači sve ovo samo da bi na za**bali? :dash:
Седи па ради с њим човече.
Što bi nastavnici rekli, promašio si temu.
Ne radi se ovde samo o mom detetu i da li ja radim sa njim. Ja mogu da mu pomognem, ali nisam kvalifikovani nastavnik iz svih predmeta da bih mogao njih da zamenim. Ovde se ja pitam da li ovakav način predavanja može da nadoknadi nastavu u školi, i naveo sam neke svoje zamerke. Ako imaš neki (bilo kakav) odgovor ili mišljenje, lepo bi bilo da čujemo, mani se mene...
Za napraviti DOBAR video obrazovni materijal trebaš zadovoljavajuću opremu, nešto softvera, iskustvo i stručnost te dobru organizaciju! I nije se mogao očekivati neki vrhunski rezultat od ovih sadašnjih 'na juriš' akcija! Dobro u ovom zlu je što će ipak UBRZATI te stvari! Neki kažu da bi ovo moglo potrajati!?
Slažem se. Sve je ovo malo na brzinu, iznenada, ali u pravu si, možda "podmaže mašineriju" da se to pripremi kvalitetnije... Ja sam malo komentarisao ovo što imamo sada.
 
Koja paranoja: nastavni planovi, propitivanje, oprema aplikacije....! Jbt, nista od toga svega nije bilo u moje vreme, ni tada nije bilo vrhunskih udzbenika, a nije bilo ni interneta, ni petstotina televizijskih programa. Pa zavrsismo skole i ispadosmo normalni.
Dajte deci da pročitaju dobru knjigu, pogledaju pozorisnu predstavu ili operu, ili neku emisiju sa nat. geographic...pa ih jednom, makar sada, pitajte sta oni misle o tome. Razvijte diskusiju o nekom problemu, a ne samo da "ispunimo planove ministarstva" i "sprovedemo proveru znanja"....
 
taman se moze videti koje su sve supljine obrazovnog sistema

koji ce djavo bilo kome logaritmi u zivotu

sem matematicara

ali hemicarima , biolozima , masincima , medinskim radnicima ... ne treba

Квоте за факултете треба да се смање бар за 70%, а онај ко неће да учи матекатику треба да иде у неку средњу стручну школу, евентуално вишу. Проблем је пре у искомплексираној раји која хоће мастер дипломе, а није дорасла ни индексу.
 
Квоте за факултете треба да се смање бар за 70%, а онај ко неће да учи матекатику треба да иде у неку средњу стручну школу, евентуално вишу. Проблем је пре у искомплексираној раји која хоће мастер дипломе, а није дорасла ни индексу.
Ne preteruj! Pa danas i za rad na blagajni trebaš znati osnove rada na kompjuteru! :super:
 
Ne preteruj! Pa danas i za rad na blagajni trebaš znati osnove rada na kompjuteru! :super:
Ок, али ти не требају диференцијалне једначине. Шта ће уопште не факултету онај коме за посао не треба високо образовање? Да би се после жалио како му ништа од онога што је учио на факултету не треба на послу :)
 
Ок, али ти не требају диференцијалне једначине. Шта ће уопште не факултету онај коме за посао не треба високо образовање? Да би се после жалио како му ништа од онога што је учио на факултету не треба на послу :)
Neki će raditi na razvoju i projektima, neki (šefovati) u održavanju i implementaciji raznih gotovih rešenja pa će se više baviti papirima i ljudima nego strukom itd.. I kako bi ti organizovao fakultete? Isto napravio 3-4 stepena za svaku struku?
A šta je tek sa medicinskim fakultetom? Zašto bi ja trebao znati svaku kost i mišić po latinskim nazivima ako ću da se specijalizujem za recimo očnu kliniku? I to razdvojiti na 5-6 studija? Uppss... Pa nije to loša ideja: Skratilo bi školovanje i smanjilo troškove za državu i studente! :bravo:
 
Upravo je proglašeno vanredno stanje zbog virusa COVID 19. Zatvaraju se vrtići, škole i fakulteti.
Na RTS 1 premijerka je najavila neku nastavu preko TV, digitalne udžbenike...
Kakvo je vaše mišljenje? Da li smo spremni na tako nešto?
A i pitam se: ako već postoji mogućnost digitalnih udžbenika, zašto nam deca nose sve one knjige?
Mislim da je svet odavno spreman na tako nešto tehnološki. Međutim tehnologiju teško možemo ispratiti pshiloški. Sa druge strane digitalna forma ne ostavlja dubok trag kao pisana, prema tome smatram da će se stari format školstva zadržati još najmanje 20 godina.
 
Mislim da je svet odavno spreman na tako nešto tehnološki. Međutim tehnologiju teško možemo ispratiti pshiloški. Sa druge strane digitalna forma ne ostavlja dubok trag kao pisana, prema tome smatram da će se stari format školstva zadržati još najmanje 20 godina.
A sa treće strane, sve više materijala će postojati samo u digitalnoj formi jer nikada ni neće biti objavljeno u pisanoj formi.
 
Хоће, али се најбитније ствари вероватно не могу научити дигитално. Хајде да пробамо да попишемо шта је све циљ образовања? Какви људи теби треба да изађу из школа са 18 година?
 
Хоће, али се најбитније ствари вероватно не могу научити дигитално. Хајде да пробамо да попишемо шта је све циљ образовања? Какви људи теби треба да изађу из школа са 18 година?
Ako ćeš da radiš 'na daljinu', možda je dovoljno i ako učiš 'na daljinu'?
 
Dovoljno je za početak da ti neko samo SELEKTUJE milijune linkova koje ti na zadanu temu izbaci google ili YT.
OK je YouTube за хоби и ситнице, али не можеш да направиш кућу или мост преко YouTube-а. Нити да научиш да рукујеш алатима, машинама, возилима... Добар је и због могућности анимација, које олакшавају схватање компликованих релација и процеса.
 

Back
Top