Neobjašnjiv "fenomen"

• Začetnik teme Začetnik teme RHCP
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

RHCP

Aktivan član
Poruka
1.610
Elem, s obzirom da sam student, miješam se sa raznim ljudima, svakakvih i momaka i djevojaka. Međutim, zapao mi je za oko jedan izuzetno neobičan "fenomen". Znači, postoji jedan poseban tip djevojaka koje bukvalno flertuju sa svima, nebitno ko su i šta su ti momci sa kojima komuniciraju. Tokom razgovora imaju tako slobodno ponašanje, osmjeh koji ne miču sa lica, dvosmislenu priču i proždirući pogled koji bukvalno govori "oću sad i odma". Ja uopšte ne tripujem, jer znam da ima dosta aj da kažem "normalnih" djevojaka koje djeluju apsolutno ok.A ove, doslovno, sa svima se tako ponašaju, kao da im je to usvojeni obrazac. O čemu se ovdje radi, ne mogu da dokučim, a zaista bi bilo dobro kad bi dali neke zadovoljavajuće odgovore, naročito čteci ovog PDF-a, a ko su prepoznaće se sami. :p Da li je u pitanju taktika "aj sa svima da se ponašam tako pa koji se napali, napali se?"

Elem, s obzirom da sam student, miješam se sa raznim ljudima, svakakvih i momaka i djevojaka. Međutim, zapao mi je za oko jedan izuzetno neobičan "fenomen". Znači, postoji jedan poseban tip djevojaka koje bukvalno flertuju sa svima, nebitno ko su i šta su ti momci sa kojima komuniciraju. Tokom razgovora imaju tako slobodno ponašanje, osmjeh koji ne miču sa lica, dvosmislenu priču i proždirući pogled koji bukvalno govori "oću sad i odma". Ja uopšte ne tripujem, jer znam da ima dosta aj da kažem "normalnih" djevojaka koje djeluju apsolutno ok.A ove, doslovno, sa svima se tako ponašaju, kao da im je to usvojeni obrazac. O čemu se ovdje radi, ne mogu da dokučim, a zaista bi bilo dobro kad bi dali neke zadovoljavajuće odgovore, naročito čteci ovog PDF-a, a ko su prepoznaće se sami. :p Da li je u pitanju taktika "aj sa svima da se ponašam tako pa koji se napali, napali se?"