Mops

• Začetnik teme Začetnik teme fefa
  • Datum pokretanja Datum pokretanja

fefa

Zainteresovan član
Poruka
108
Vec dugo razmisljam da kupim psa. Zeleo bih da kupim stene mopsa ali je veoma skupo, a posto sam student nemam toliko para da izdvojim za ljubimca. Zanima me da li neko poklanja stene mopsa???

Vrlo tesko, ali ako nemas novca da ga kupis, od cega ces da ga hranis i da mu placas redovnu veterinarsku negu? A o ev. lecenju ne bih ni pocinjala. Poklanjali su skoro odraslog psa ljudi zbog preseljenja u inostranstvo ali stene niko nece ni pokoniti bas zato sto su skupi a skupi su jer ih je tesko odgajiti.

Vrlo tesko, ali ako nemas novca da ga kupis, od cega ces da ga hranis i da mu placas redovnu veterinarsku negu? A o ev. lecenju ne bih ni pocinjala. Poklanjali su skoro odraslog psa ljudi zbog preseljenja u inostranstvo ali stene niko nece ni pokoniti bas zato sto su skupi a skupi su jer ih je tesko odgajiti.

Imace extra uslove za zivot.
Po struci sam vet.tehnicar tako da dosta znam o zivotinjama uopste.
Trenutno nema da izdvojim 200 evra i vise za stene.

Izvini, ne bih da budem cinicna, ali cime planiras da ga hranis? (Samo da znas, i ja sam po struci veterinarski tehnicar, samo malo duze od tebe i sa malo vise iskustva. O cenama vakcinacije, antihelmintika, pa tek ektoantiparazitika, ne bih ni pocinjala!) Ali opet, zelim ti srecu u nalazenju psa kakvog zelis.

Poslednja izmena:
Pa, šta je to sa vama, ljudi ?!? :eek:
Čovek je lepo pitao, nije tražio da mu poklonite, npr. auto ili stan !!!
Mis' : ima tako naroda, dođu do rasnog psa ali im se ispreče deca, komšiluk, komunalna policija, preseljenje, itd., a ne trguje im se, pa bolje da daju nekome ko bi voleo takvog psa i brinuo o njemu, nego da ga daju nekom azilu ili, još gore, da ga prepuste ulici !!!
tako ja nekako razmišljam, a vi izvin'te ako sam nekog uvredio ...