scatty
Zainteresovan član
- Poruka
- 166
Nisam iščitala sve strane, možda je neko spomenuo i ovo:
Ja bih uvela test na kraju svake godine i iz svakog predmeta, i to propisan od strane ministarstva, a ne proizvoljan od strane nastavnika, koji bi obuhvatao celokupno gradivo iz te školske godine, koji se ne bi ocenjivao, ali bi poslužio kao smernica svima onima koji se bave prosvetom (znači i profesorima i onima koji prave plan i program kao i piscima udžbenika) kako bi mogli da stvore neku opštu sliku o problemu ako on postoji (a u to ne sumnjam). Tako bi se videlo i kako je koji profesor/nastavnik radio, da li je preneo znanje, da li je to znanje samo površno itd.
Naravno da bi se poredile samo škole istog usmerenja.
A sada i ja malo off topic:
Fizičko vaspitanje - đaci eskiviraju i ova dva časa nedeljno, devojčice/devojke ne žele da se oznoje, dečaci su često takođe nezainteresovani (ionako će imati 3,4 ili 5), tako da se recimo 6. čas fizičkog često i ne održava. Đaci odu kući, profesor za njima, svi srećni osim onog ko im drži 7. čas.
I to se toleriše.
Ja bih uvela test na kraju svake godine i iz svakog predmeta, i to propisan od strane ministarstva, a ne proizvoljan od strane nastavnika, koji bi obuhvatao celokupno gradivo iz te školske godine, koji se ne bi ocenjivao, ali bi poslužio kao smernica svima onima koji se bave prosvetom (znači i profesorima i onima koji prave plan i program kao i piscima udžbenika) kako bi mogli da stvore neku opštu sliku o problemu ako on postoji (a u to ne sumnjam). Tako bi se videlo i kako je koji profesor/nastavnik radio, da li je preneo znanje, da li je to znanje samo površno itd.
Naravno da bi se poredile samo škole istog usmerenja.
A sada i ja malo off topic:
Fizičko vaspitanje - đaci eskiviraju i ova dva časa nedeljno, devojčice/devojke ne žele da se oznoje, dečaci su često takođe nezainteresovani (ionako će imati 3,4 ili 5), tako da se recimo 6. čas fizičkog često i ne održava. Đaci odu kući, profesor za njima, svi srećni osim onog ko im drži 7. čas.
I to se toleriše.