електрика
Zaslužan član
- Poruka
- 123.191
Учим и ја, ширим знања али то није за оцену.Ja ucim nesto novo svaki dan, mozak je 'misic' koji treba vezbati kao i ostale misice na telu![]()
Donji video prikazuje kako da instalirate aplikaciju na početni ekran svog uređaja.
Napomena: This feature may not be available in some browsers.
Учим и ја, ширим знања али то није за оцену.Ja ucim nesto novo svaki dan, mozak je 'misic' koji treba vezbati kao i ostale misice na telu![]()
Da, svakako, u vreme trajanja nastave. Mnoge škole imaju i boxeve za garderobu. Npr pripremu za fizičko i knjige i slično đaka OŠ mlađih uzrasta.Pogledajte prilog 1345816
Neprimereno vladanje, potpuna nepažnja na času i sve češći primeri vršnjačkog nasilja, samo su neki od razloga zašto se poslednjih godina sve više govori o uvođenju zabrane korišćenja mobilnih telefona u učionicama širom Srbije. Iako mnogi stručnjaci ovo smatraju gotovo nemogućom misijom, upozoravajući na otpor učenika i neefikasnost ovakvog vida zabrane, određene škole su počele da primenjuju tu praksu.
Đacima je, kako i sami kažu, u početku ovo bilo neobično, ali sada, deset dana nakon uvođenja novog pravila, ipak shvataju kako je moguće bez telefona ići u školu i provoditi kvalitetno vreme sa svojim vršnjacima.
Još nekoliko škola u Srbiji, iako u malom broju, počele su da sprovode ovakve zabrane. Međutim, i pored pozitvnih rezultata koji su zabeleženi, mišljenja oko ovog predloga još uvek su umnogome podeljena. Dok neki smatraju da će ova zabrana doprineti opštem kvalitetu obrazovanja, boljoj socijalizaciji i poboljšanju pažnje učenika, drugi ocenjuju da bi zabrana mobilnih telefona ipak mogla da izazove kontraefekat i da ne predstavlja pravo rešenje.
Ministarstvo prosvete je početkom ove godine školama poslalo dopis o korišćenju mobilnih telefona i pametnih satova u cilju prevencije zloupotrebe elektronskih uređaja. Mada, školama je ostavljeno da odlučuju kako će i da li će ovo sprovesti, pošto je dopis bio na nivou preporuke, što u osnovi znači da škole nisu obavezne da regulišu upotrebu elektronskih uređaja.
Da ova preporuka resornog ministarstva nije urodila plodom, smatra predsednik Foruma srednjih stručnih škola Milorad Antić koji za Euronews Srbija kaže da je broj škola koji je uveo zabranu ili kontrolu mobilnih telefona na nivou statističke greške, pošto se ovome odazvalo svega nekoliko škola u našoj zemlji, uglavnom osnovnih.
Dodaje da se zalaže za uvođenje zabrane zbog toga što primeri škola koje su uvele zabranu ili kontrolu korišćenja mobilnih telefona, pokazuju da su učenici bolje pamtili, više slušali nastavnike, i da je njihovo sveobuhvatno znanje bilo kvalitetnije. Takođe, dodaje da bi zabrana učenike sprečila da neovlašćeno snimaju časove, nastavnike, ali i njihove vršnjake.
link
Da li ste za ogranicavanje koriscena mobilnih telefona na casovima u svim skolama ?
da , skola sluzi i tome da obuzda duh deteta , da ga zauzdaТаква визија образовања је на нивоу ТВ-квизова. Бити образован није само имати информације, то је тек предуслов за даље разумевање.
Знам и ја да нађем на интернету сваки појам из анатомије. Па опет ми не би нигде у свету уписали 10 да се појавим сада на испиту. А знам одлично и да сечем маказицима и шијем, па и да погледам YT видео, али неће да ме пусте ни да будем хирург.
Хајде не филозофирај да би ширио мржњу. Наравно да ауторитет подразумева силу, то је суштина значења те речи.da , skola sluzi i tome da obuzda duh deteta , da ga zauzda
da ga smesti u odgovarajucu kastu i da shvati da mu moze pomoci ili veliko znanje ili nasilje da se odvoji od toga
a to sto nastavnici hoce autoritet silom je posebna prica , autoritet se ne postize tako nego nivoom svog znanja i ponasanja
Ма видели смо како поштују, дај не зезај.prepoznaju to deca i postuju
У основну школу су стрпали градиво средње. Такав је бар мој утисак био када сам разгледала уџбенике своје деце у вишим разредима. Хемија нарочито. Силне информације од којих им неће остати ништа у глави.
Аутор уџбеника хемије је био њихов наставник. Ништа није редуковао, буквално се иживљавао над њима.Могуће да јесу, али није проблем у информацијама. Лако наставник може да избаци гомилу информација и да каже да нешто не мора да се учи. Проблем је у суштинским стварима, нпр. то што омладинци данас не знају да држе оловку, рачунају, читају, не знају шта је кубни метар, не разумеју прочитано, немају способности визуелизације и замишљања комплексних концепата у глави јер никад тако нешто нису хтели да вежбају, итд...
Вероватно има тога, као што је увек и било, али ретко. Бар је то мој утисак када причам са малолетницима. Врло слабо знају оно што уче, слабо разумеју, не умеју да примене, чак ни не памете оно што су учили пре месец дана.Аутор уџбеника хемије је био њихов наставник. Ништа није редуковао, буквално се иживљавао над њима.
У наше време за такво знање без разумевања, тј. напамет издекламове информације, добијала се двојка. Само то данас вероватно не смеш да урадиш, јер би скочио цео бујук родитеља на тебе, оних који су вече пре тога преслишали своју децу и "компетентно" утврдили да знају за 5, а да си ти неки искомплексирани лудак који се иживљава на њима.За остало се слажем. Основне ствари не знају. Један мој млади рођак, набеђени вуковац је на моје питање на колико степени ври вода - ћутао.
Oceni te zivotУчим и ја, ширим знања али то није за оцену.
Ima momenata i stvari,ako treba roditelji nesto da im kupe za skolu,ili tako slicne stvari.U vezi skole.Зашто би се јављали родитељима на одмору?
Ima momenata i stvari,ako treba roditelji nesto da im kupe za skolu,ili tako slicne stvari.U vezi skole.
https://www.telegraf.rs/vesti/srbija/3683582-nastavnik-maltretirao-ucenika-petog-razreda-u-nisuХајде не филозофирај да би ширио мржњу. Наравно да ауторитет подразумева силу, то је суштина значења те речи.
Ма видели смо како поштују, дај не зезај.![]()
Не, ово нису ауторитет и сила. Ово је неко гласање. Дакле демократија. У нормалном друштву, нико не би питао децу шта она желе везано за управу.
DA.Da li ste za ogranicavanje koriscena mobilnih telefona na casovima u svim skolama ?
Не, ово нису ауторитет и сила. Ово је неко гласање. Дакле демократија. У нормалном друштву, нико не би питао децу шта она желе везано за управу.
masa
Dragi moji, nastavnik sam već 22 godine, nagledala se svakojake dece, ali i kolega! Kad bi samo znali kakvi su sve ljudi nekim čudom završili u prosveti i koliko pojma nemaju o pedagogiji i razvojnoj psihologiji! Meni su najdraže zanimanje na svetu ogadile upravo takve "kolege", a ne razmažena deca...Ko je pravi prosvetni radnik, taj će znati sa svakim detetom.
Opet reklama za privatne časove?Моћи ће, на приватном часу, један на један, са већином деце.
Eto jedan prosvetara, sa 22 god.staža, Masa ili Maša da kaže kako stvari stoje.