Intelektualci uživaju da se igraju sa svojim intelektom. Zabavno je biti glavni, maestro u određenoj veštini... Njihov um se uvek takmiči, tvrdoglavi su i teško usvajaju nova učenja, jer misle da sve znaju. Lekcije usvajaju jedino kroz obrazac logičnog objašnjenja. To su dobri ljudi, ali nisu srećni. Okupirani su debatama, raspravama... Ukoliko ne uspeju da ubede drugu inteligentnu osobu u njihovo stanovište, imaju osećaj gubitka.
Takve ljude prepoznajemo, rade kao ekonomisti, profesori, generali, političari i nekako nas podsećaju na naše roditelje. Cilj takvih ljudi je, ne da postignu lični unutarnji mir, već sticanje znanja relevantnih za vidljivi svet i mentalna stimulacija. Smatraju da je značajno da budu deo planetarne intelektualne elite.
U svetu dualiteta i linearnog vremena, postigli su polovinu rezultata, razvivši samo levu polovinu svog mozga i koristeći polovinu kapaciteta koji su im prirodno dati kako bi funkcionisali u životu. Uvereni da je intelekt "kralj" i da istina može da se prepozna jedino upotrebom mikroskopa, oni uporno veslaju uzvodno, pokušavajući da ubede ostatak sveta da se ponaša po njihovim pravilima. Konačno, ako posle čitavog života provedenog u iscrpljujućim pokušajima da poprave ljude, zaključe da je to nemoguće, kada odustanu od bitke, nesvesno dopuste sili i mudrosti većoj od naše, da ih vodi dalje u lični razvoj put saosećanja....
Daleko je "škola" u kojoj se uči prostorno i intuitivno, u kojoj nam zadovoljenje ne donosi količina znanja koje imamo, već ona sa kojom smo povezani... Učenje "da smo dobro zato što smo srećni" je zaboravljeno, jer, kada smo zaista dobro je samo onda kada smo u miru sa sobom. Okovi prošlih učenja u ovoj "školi" ne zveče....
"Isceljen um ne planira. On ostvaruje planove koje prima slušajući mudrost koja je izvan njega".
Takve ljude prepoznajemo, rade kao ekonomisti, profesori, generali, političari i nekako nas podsećaju na naše roditelje. Cilj takvih ljudi je, ne da postignu lični unutarnji mir, već sticanje znanja relevantnih za vidljivi svet i mentalna stimulacija. Smatraju da je značajno da budu deo planetarne intelektualne elite.
U svetu dualiteta i linearnog vremena, postigli su polovinu rezultata, razvivši samo levu polovinu svog mozga i koristeći polovinu kapaciteta koji su im prirodno dati kako bi funkcionisali u životu. Uvereni da je intelekt "kralj" i da istina može da se prepozna jedino upotrebom mikroskopa, oni uporno veslaju uzvodno, pokušavajući da ubede ostatak sveta da se ponaša po njihovim pravilima. Konačno, ako posle čitavog života provedenog u iscrpljujućim pokušajima da poprave ljude, zaključe da je to nemoguće, kada odustanu od bitke, nesvesno dopuste sili i mudrosti većoj od naše, da ih vodi dalje u lični razvoj put saosećanja....
Daleko je "škola" u kojoj se uči prostorno i intuitivno, u kojoj nam zadovoljenje ne donosi količina znanja koje imamo, već ona sa kojom smo povezani... Učenje "da smo dobro zato što smo srećni" je zaboravljeno, jer, kada smo zaista dobro je samo onda kada smo u miru sa sobom. Okovi prošlih učenja u ovoj "školi" ne zveče....
"Isceljen um ne planira. On ostvaruje planove koje prima slušajući mudrost koja je izvan njega".