Matematiku predaju srednjoskolci dok profesori nemaju posao!

Realnost_Srbije;bt307044:
Nadjoh je jer je to moj slucaj... Sa diplomom profesora mogu samo cuvati ovce..
Bolja plata ovčara!
Još bolje:ako znaš da primeniš matematiku-mani se nastavnikovanja-to rade luzeri!
Meni je nuđeno više puta profesura,ali nek im tata to radi za 500-600 eura...
Svojevremeno mi moj profa matematike otkrio skraćene sisteme za sportsku prognozu i
odvalio sam pet puta dvanajstice (tad to bila ozbiljna lova!),a imaš i skraćene sisteme
za loto! Neka se s klincima samo nerviraju drugi!
A imaš i kopanje kriptovaluta,trgovinu preko neta i sl.
To ti treba da je odskoćna daska za veći biznis-za programiranje i sl. Naravno ne rad za
drugog-svoja firma!
Nisi valjda završio PMF da bi drugi ubirali kajmak tvog rada?

Realnost_Srbije;bt307046:
Prijatelju, ja sam diplomirani profesor matematike! Pogledaj snimak na jutjubu "matematiku predaju nestrucni" pa vidi o cemu se radi!
Ja odgledala snimak i odgovorila....ali sam, ako mi dozvolite. proširila temu... pa sam napisala ono što pouzdano znam da se dešava u našem propalom školstvu u kome vi tražite nekakvu pravdu....
Žao mi je što se zlopatite u ovoj zemlji...
Sve najbolje
:zag:

Sta znaci nestrucan?
Da li je diploma fakulteta dokaz strucnosti?

Za jednog nastavnika najvaznije je koliko je sposoban da znanje prenese deci.
U skoli u koju je moje dete islo, nastavu matematike drzalo je dvoje ljudi: profesorka matematike s diplomom PMF-a, i nastavnik hemije.

Urgirala sam kod direktora da moje dete bude u razredu u kojem matematiku predaje hemicar.
Profesorka matematike bila je potpuno nesposoba da znanje prenese deci. Nije znala apsolutno nista o psihologiji, metodici i pedagogiji. Matematika je bila omrazen predmet ucenicima kojima je ona predavala.
S druge strane,ucenici kojima je predavao hemicar su matematiku voleli i znali.

Zakljucak: sama diploma nije merilo strucne osposobljenosti za rad u nastavi.